Scola: fatti e misfatti.

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
angiolina

Messaggio da angiolina »

AdlerTS ha scritto:
Non c'e' mai limite al male....

il PM ha deciso di impugnare la sentenza affinché l’insegnante subisca la “giusta punizione”. Secondo il Pubblico Ministero la donna ha sbagliato poiché "I giovani, dai più piccoli ai più grandi, e in tutte le aree geografiche d'Italia sono soliti apostrofarsi reciprocamente e, spesso, semplicemente per scherzo con espressioni omofobiche o che hanno per oggetto i presunti facili costumi delle rispettivi madri".
Questo vuol dire che se il p. m. è giovane, un suo coetaneo può fare illazioni sulla professione della sua mamma senza incorrere in querele ?:lol:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:
Non c'e' mai limite al male....

il PM ha deciso di impugnare la sentenza affinché l’insegnante subisca la “giusta punizione”. Secondo il Pubblico Ministero la donna ha sbagliato poiché "I giovani, dai più piccoli ai più grandi, e in tutte le aree geografiche d'Italia sono soliti apostrofarsi reciprocamente e, spesso, semplicemente per scherzo con espressioni omofobiche o che hanno per oggetto i presunti facili costumi delle rispettivi madri".
E se il ragazzo che ha subito fosse stato il figlio del PM, il PM cosa avrebbe detto e anche fatto?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

"I giovani, dai più piccoli ai più grandi, e in tutte le aree geografiche d'Italia sono soliti apostrofarsi reciprocamente e, spesso, semplicemente per scherzo con espressioni omofobiche o che hanno per oggetto i presunti facili costumi delle rispettivi madri".

Xe quel "semplicemente per scherzo" che me fa rabia e impression perchè quando i riva a ofender altri muleti cussì pesantemente i buleti no scherza afato, e la diferenza fra scherzo e cativeria le vitime la distingui benissimo...
Che schifo de mondo! Me fa sempre più senso el punto cussì basso in cui xe rivada la società :(


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

I muleti dopra ste frasi anche solo perchè i le vedi al cinema o in television, e i se credi più adulti se i le dopra, ma xe de insegnarghe che no va ben. Ma la bona creanza xe sempre più fora moda.
me vien in mente, tanti anni fa, gavevo fato una supplenza ale medie, e a un zerto punto beco do che se stava patufando, li separo ciapandoli per l'orecia ( unico modo per no ciaparle mi in mezo) e un de lori, un piciulic cussì de prima media el me fa " Mi ha bestemiato la mamaaa!!! :'-( a me mi può dire quelo che vuole, ma quando uno mi bestemia la mama io non ho capito più niente e gli ho dato un pugno!"
Ovvaimente go dovudo spiegarghe che no se devi bestemiar la mama ma che no se rispondi a pugni - coi più grandi, ghe disevo "te ghe rispondi: la tua, ara! e cussì se pari e lassè perder e finissi cussì"


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Perfetamente d'acordo su quanto te ga dito, Babatriestina. :-)
Ma me par che la storia del muleto in ogeto xe molto più pesante de i due che ga altercado per un "tu mare p****a"...
Un conto xe zigarse parolazze a vicenda e magari rivar a patufarse, un conto - ben più pesante - xe esser ciolti de mira da un grupeto de furbi che non fa altro che ofender, dir cativerie e far soprusi ogni santo giorno che te va a scola e che a lori ghe gira de darte contro.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Lugara ha scritto:un conto - ben più pesante - xe esser ciolti de mira da un grupeto de furbi che non fa altro che ofender, dir cativerie e far soprusi ogni santo giorno che te va a scola e che a lori ghe gira de darte contro.
son dacordo, el bullismo xe una roba de reprimer perchè xe vigliacheria, xe ciaparsela coi più deboli.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...] go dovudo spiegarghe che [...]
ti te ga dovesto farlo perche` iera el tuo ruolo :-) ma per mi el muleto el ga fato ben perche`, se se lasa corer, dopo cuei altri i se aprofita e salta subito fora cuei che dixi "visto che se pol dir e no i te fa gnente fazo anca mi" ... inveze a lasar che cuel che subisi el se difendi solo, se fa si` che cuei altri i impara che no xe igenico de eser cativerioxi

xe vero che se trata de tolerar un "esercizio arbitrario delle proprie ragioni" e certe volte anche un "eccesso in legittima difesa putativa" pero` c'o la societa` no xe in grado de difender i piu` deboli toca almeno lasar che i se difendi soli perche` se no i xe bechi e bastonai ... e no xe giusto

cuindi, anca se no xe bel de dir, se un el me dovesi contar che una vitima se ga ribelado e ga conzado a gambe rote sti buloti mi dixesi ciaro che 'l ga fato ben e che fusi de darghe una medaia e no de zigarghe perche` el fato che existi le vitime xe una colpa de tuta la societa` e no solo de cuei che de fato i se inaprofita


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Son in parte dacordo con Franco, ma no del tuto. Se el permissivismo no gavessi dilagà nel modo che el ga dilagà grazie al famoso dotor de cui adesso no me vien el nome, forsi no se gavessi perso del tuto per strada principi e rispeto per el prossimo. Genitori e insegnanti gavessi podù esser giustamente severi senza venir lori rimproveradi e magari condanadi, salvo casi veramente ecezionali e forsi la magioranza dei fioi se gavessi comportà meio de quel che i se comporta atualmente e sopratuto forsi i genitoridei bulletti gavessi colaborà coi insegnanti per drizar i fioi. Nel steso tempo ghe dago un poca, no tuta, ragion a Franco col disi che se un muleto nol se difendi, altri comincerà a darghe adoso e comunque la storia no finirà mai.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

mi credo che sia sempre dificile per tuti 'l eser obietivi a 'l 100% ... pero` almeno evitar de xbaliar a 'l 100% dovesi eser un sforzo che fa ognidun ;-D

e inveze ghe xe sempre cuei che per botega (de un tipo o de un altro) i lasa corer cuel che ghe fa comodo de lasar corer ... dopo la gente la se lasa inzinganar e in poco tempo vien fora tuto un remitur che meta` basta

pero` xe anca responsabilita` de cuei che i se lasa inzinganar ;-)


in bona sostanza per mi fusi bel se tuti zercasi de eser giusti e de riconoserghe rispeto anca a i altri ... fusi za un bel partir :-)


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Me gavè fato vignir un dubio...
El "SOB!" che legevo tante volte nei fumeti (anche quei de Paperino & C.) stava in realtà per "S.O.B."? :shock: :-D


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

sob o s.o.b.?

Messaggio da nanaia »

tutto lasassi sperar che fossi proprio sob (singhiozzo, singulto), ma va ti a saver :080402ask_prv:


angiolina

Messaggio da angiolina »

Il vostro Claudio Magris ne ha scritto sul Corriere:

http://www.corriere.it/Primo_Piano/Cron ... nire.shtml

E speriamo che il link funzioni :'-(


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Funziona. :wink: Bellissimo articolo, peccato che molti nostri politici, per non parlare di certi pm, siano probabilmente stati da ragazzi quelli che a squola insultavano, facevano i bulli e rompevano le penne (e anche qualcos'altro, come fanno ora...) :(


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8735
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Io credo che non dobbiamo confondere la persona che esercita il ruolo di pubblico ministero con il pubblico ministero stesso.

Io penso che il signor xy, che incidentalmente fa anche il pubblico ministero, molto probabilmente la pensi come noi e, credo, la maggioranza degli italiani, e cioè che quel ragazzo andava punito. Probabilmente ha letto anche Beccaria e può constatare che quella punizione era immediata e, forse, educativa per il ragazzo e per gli altri (anche se io non l'avrei mai adottata).

Però è anche pubblico ministero e suo compito è perseguire le ipotesi di reato (sta al giudice, poi, valutare se ci sia o meno un reato) e quindi, anche contro quella che può essere la propria coscienza individuale, deve andare avanti nelle accuse. Ricordo che ci fu un pubblico ministero che nell'immediato dopoguerra, chiese la condanna a morte di un imputato, perché era suo dovere farlo in base alla legge, ma fu felice che i giudici, nella loro autonomia, di non applicassero tale forma di condanna.

Credo che anche questo rientri nella considerazione della complessità della vita, mirabilmente riassunta nella firma di ffdt :wink: "Se fusi fazile faria tuti" (cito a memoria perché non la vedo mentre scrivo). Se la vita fosse facile, non ci sarebbe bisogno del giudice, della polizia, dell'esercito, dell'interrogazione e della punizione.


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Io posso giudicare solo per quello che viene riferito sia dai mass media che dai vari politici. Uno dei problemi principali della giustizia italiana è che i casi giudiziari sono tanti che i processi durano anni. Altro problema è (sempre da quel che sento) che le denunce sono tante che solo una piccola parte di esse viene presa in considerazione. Ci sono poi pure le cosiddette "denunce d'ufficio".

Quindi, se questi presupposti sono veri (e da quel che ne so mi sembra che lo siano), vi è un notevole margine di discrezionalità sia da parte della procura che della magistratura. Perché alcuni casi vengano presi in considerazioni a discapito di altri... beh questo lascio a voi giudicare (anche noi possiamo fare i giudici, sia pure senza alcuna sentenza salvo il nostro eventuale voto... se mai può servire a qualcosa).


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ieri sentivo el TG nazionale e i ga dito: l'anno prossimo sarà ripristinato l'insegnamento della grammatica :shock: :shock: :shock:
I LA GAVEVA ABOLIDA ??? :shock: :shock: :shock: :shock:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Ieri sentivo el TG nazionale e i ga dito: l'anno prossimo sarà ripristinato l'insegnamento della grammatica :shock: :shock: :shock:
I LA GAVEVA ABOLIDA ??? :shock: :shock: :shock: :shock:
forsi i la gaveva forsi sostituida coi tanti novi metodi del approccio globale, analisi testuale, strutture linguistiche, contestualizzazione , destrutturalizzazione dela frase, e no so ancora quali altre parolazze, per no parer reazionari.
Se te consola, i giornai riporta anche che in Francia i se lamenta che i fioi vien fora dele elementari che el 40% no sa nè leger né scriver. E che i vol tornar indrio al metodo de lettura tradizional .


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

babatriestina ha scritto:(cut)Se te consola, i giornai riporta anche che in Francia i se lamenta che i fioi vien fora dele elementari che el 40% no sa nè leger né scriver. (cut)
No xe che in Italia - e a Trieste - semo messi 'ssai meio me par, purtropo... :(
Disgraziatamente conosso più de qualche muleto sui 15-16 che no ga praticamente mai leto un libro (a parte quela schifeza de "3 metri sopra il cielo")! :?
Per taser de tuti quei che no sa scriver nianca un post su internet senza usar le abreviazioni sms... :(


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Anche io avevo sentito sta cosa al TG pochi giorni fa. Mi pare una scelta più che saggia...
Ho sentito il ministro dire "altro che tre I", dobbiamo pensare PRIMA ai fondamentali, le solite matematica, italino, storia, geografia...
Questo governo mi fa abbastanza schifo (nessuno si senta offeso, a meno che non sia un onorevole...lol), ma questa mi pare un' OTTIMA idea.

Non avete idea, frequentando forum di giochi elettronici (di cui sono appassionata), per quanto sporadicamente, delle cose che si leggono nei post degli utenti più giovani :\


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

scola: fatti e misfatti

Messaggio da nanaia »

sì, go sentido anche mi de sto ritorno alle origini: sarìa ora, go pensado al momento, però dopo me xe sorto el dubbio che ormai no so se ghe sarà DOCENTI in grado de insegnar i fondamenti della cultura tradizional :'-(
In più, proprio fra ieri e oggi gò sentido (come penso anche voi) dei esami universitari truccadi: zà xe comunque schifoso, ma de medicina!!!!!!
Poveri noi se se maleremo, con la classe medica che i sta preparando :evil:


Torna a “El salotin”