presentazioni e saluti

Se gave` de scriver chi che se, cos' che fe, farghe i auguri a cualched'un e robe compagne felo cua dentro
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da Nini Naridola »

Go un libro ... anzi un libron ... "Le milizie triestine secoli 18, 19, 20 (Le milizie urbane, civiche, territoriali, le guardie civiche, nazionali, municipali, il C.L.N. e il C.V.L., L'U.O.-DE e l'OF-kmt, la milizia popolare, le forze di polizia della Venezia Giulia" de Vittorio Leschi edizioni della Laguna.
Se te vol te lo impresto per darghe un cuk ... anche se forsi, abitando lontan e con quel soranome de "Trapoler" me fido poco!


trapoler
naufrago
naufrago
Messaggi: 2
Iscritto il: lun 14 apr 2014, 10:45

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da trapoler »

Ripensandoghe, forsi saria sta meio sbisighin come sopranome... Te ringrazio in anticipo. Mi sarò a TS verso il 7 de maggio. Se no te disturba, me piasessi darghe un ocio, al tuo libro. E far magari qualche fotocopia delle parti che più me pol interessar.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da Nini Naridola »

Bon! Gaveremo tempo de sentirse prossimamente su questi schermi.
Scusa, no te go dà gnanche el benvegnù in sto Forum!


silvio nassivera
naufrago
naufrago
Messaggi: 1
Iscritto il: lun 7 apr 2014, 16:21

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da silvio nassivera »

mi chiamo Silvio Nassivera, triestino nato il 10 febbraio 1938, dalla mia data di nascita capirete che sono pensionato.Sono sposato, padre di due ragazze ormai cinquantenni che mi hanno fatto il dono di quattro carissimi nipoti. Ho speso gran parte della mia vita sul mare essendomi diplomato all'Istituto Nautico in qualità di macchinista navale. Dopo lunghi anni di imbarchi su navi mercantili e petroliere mi è stata offerta la possibilità di essere assunto alla gloriosa Società Tripcovich concessionaria del sevizio di rimorchiatori del porto, ora purtroppo fallita ad opera di valenti amministratori. Sono venuto in contatto con questa fantastica associazione dopo essermi recato in visita all'associazione "Aldebaran" essendo io appassionato di modellismo navale. La visita è stata fruttuosa e interessatissima anche se mi ha messo di fronte alla realtà di quanto la mia abilità sia poca cosa di fronte agli splendidi lavori la presentati. Come dicevo mi piace il modellismo navale e allo scopo ho in affitto una baracca in quel di S.Giovanni. in via delle Linfe 54 dove curo il mio hobby e sto anche costruendo (ormai da trent'anni) una barca a vela. Sono molto interessato al locale Museo del Mare, che però a mio avviso è ben poca cosa rispetto alla tradizione marinara e cantieristica della nostra città, forse con il vostro aiuto si potrebbe formare un movimento di opinione su questo argomento. Sono anche oltremodo interessato a quante migliorie sarebbero utili a questa città per renderla più appetibile al turismo, vista la quasi estinzione della componente industriale. Ringrazio per avermi data la possibilità di questa presentazione porgo distinti saluti a tutti Silvio


Avatar utente
alastair
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 18
Iscritto il: dom 17 mar 2013, 15:14

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da alastair »

Ciao Silvio, ben arrivado.
Mi son Alastair, fio de un marittimo che come ti xe andà per mar una vita, ma sule bianche barche dela società Italia, e pare de una fia che come ti ga fato el Nautico, ma come costrutor navale.
Cossa poso dirte: beato ti che te son in pension e te ga tuto el tempo che te vol per i tuoi interesi.
Son sicuro che in questo forum te gaverà modo de trovar interlocutori per i argomenti che te interesa (soprauto i altri, dato che mi son poco asiduo).
Son dacordo con ti per quanto riguarda el nostro Museo del Mare, ghe volesi darghe un ruolo più importante; magari una colocazion più visibile al turista. Però adeso i nostri aministratori no ga le idee ciare e no i fa altro che spostar i musei e metter sempre tutto in discusion per cui sarà dificile veder quel museo meio de come che el xe adeso e po' … no xe bori!...
ciao


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da Nona Picia »

Benvenuto Silvio!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da VetRitter »

ciao Silvio, ben rivà.


raniericoletto
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 37
Iscritto il: sab 24 mag 2014, 23:40

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da raniericoletto »

bongiorno a tuti, no xe conossemo ma pian pianin xe conosseremo, go leto un per de robe e se un sito ssai interessante sopratuto perchè el se in dialeto triestin. a proposito me ciamo ranieri. a presto.


tagliamentix
naufrago
naufrago
Messaggi: 2
Iscritto il: gio 5 giu 2014, 19:54

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da tagliamentix »

Salve a tuti,
me ciamo Sergio e vivo in Friul a Latisana ma go fato l'università a Trieste e Gorizia che tute due me piasi 'sai. Sicome sto fazendo una ricerca su la prima guera mondial e la Croce Rossa de le me parti e go trovà un tocheto de stampa local che nomina tre volte la contessa Antonietta Hierscel(l) cercando de qua e de la per caso go trovà de voi notizie interesanti su la fameja Hierschel che fin al 1917 viveva da le me parti a Precenicco. Dopo che il fogo ga distruto il palazo me par che i sia tornadi a Trieste. Magari qualcun de voi me pol iutar a trovar qualcosa su Antonietta Ines Cattaui che ga sposado Carlo-Leone-Gioacchino-Hierschel ciamà Lionello (1873-1937) e che de lui ga vudo quatro fioi: Leonardo,Oscar, Maria Giuseppina e Antonio.
Grazie, complimenti pel sito :clapping_213: e a presto


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da Nona Picia »

Ciaooo tagliamentix! Benvenuto in questo forum! :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da babatriestina »

tagliamentix ha scritto:Salve a tuti,
me ciamo Sergio e vivo in Friul a Latisana ma go fato l'università a Trieste e Gorizia che tute due me piasi 'sai. Sicome sto fazendo una ricerca su la prima guera mondial e la Croce Rossa de le me parti e go trovà un tocheto de stampa local che nomina tre volte la contessa Antonietta Hierscel(l) cercando de qua e de la per caso go trovà de voi notizie interesanti su la fameja Hierschel che fin al 1917 viveva da le me parti a Precenicco. Dopo che il fogo ga distruto il palazo me par che i sia tornadi a Trieste. Magari qualcun de voi me pol iutar a trovar qualcosa su Antonietta Ines Cattaui che ga sposado Carlo-Leone-Gioacchino-Hierschel ciamà Lionello (1873-1937) e che de lui ga vudo quatro fioi: Leonardo,Oscar, Maria Giuseppina e Antonio.
Grazie, complimenti pel sito :clapping_213: e a presto
prova a contattar via forum i autori de questi post https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=65&t=6660


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
pepipina
naufrago
naufrago
Messaggi: 4
Iscritto il: ven 20 giu 2014, 0:16

presentazioni e saluti

Messaggio da pepipina »

Ciao a tuti, cosa fazo, scrivo in triestin o in lingua? Mah, provo col dialeto...Me presento: son nata e visuda a Trieste fino ai 22 anni, quando con mio marì semo dovudi andar in Lombardia per lavorar. A Trieste son sempre tornada diverse volte all'anno perchè gavevo tuti i parenti qua. Adeso go ancora un zio e una zia de oltre novanta anni, qualche cugin e una coppia de carissimi amici - se sentimo almeno una volta ala setimana. Per ragione de salute xe 4 anni che non torno e me pianzi el cuor.A Trieste go ancora l'appartamento dove viveva mia mama, a S.Luigi..go tentà de venderlo ma credo che, in fin dei conti, no lo voio vender perchè spero de portarghe i miei futuri nipoti. Visto che son vecia, ve digo che cusino ancora pinze, presnitz e strucoli de pomi ma per el resto me guardo nel magnar, me piasi sai la musica, me piasi leger e, ultimamente, con F. me diverto a scriver robe de quando iero picia. Me go ciamà Pepipina perchè iera i nomi dei miei noni materni, triestini patochi


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da babatriestina »

Benrivada, te scrivi come che te preferissi, e anche a seconda de chi che te vol che te legi...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da Nona Picia »

Benrivada Pepipina! Nom davero particolare.... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da VetRitter »

benrivada Pepipina, benrivada.
me toca anca mi andar tuti i giorni a lavorar in Lombardia...
ma non da Trieste, purtropo..
ciao
saluti


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da nonna ivana »

Benarrivata, pepipina! :-D

Sento grande nostalgia per la tua città natale...qui troverai di che lustrarti gli occhi , con foto e informazioni di esperti!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4758
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da Ciancele »

VetRitter ha scritto: benrivada Pepipina, benrivada. Me toca anca mi andar tuti i giorni a lavorar in Lombardia...
ma non da Trieste, purtropo..
ciao
saluti
VetRitter, no sta pianzer, che te sta bene. Se te vol, te pol 'ndar in bici a Trieste. Mi go fato la strada a l'incontrario. Ani fa. Quanti? 65 :clapping_213: In auto te son in do o tre ore, te pol magnar porzina (te sa dove) o tripe soto Servola. E, al ritorno, a Duino pedoci e te rivi a casa ancora prima de 'ndar a dormir. Con una trapeta: trapa di sera, bel tempo de matina. Scusime se go misià i proverbi, ma no son 'ncora sveio. ;--D


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da VetRitter »

ciao Ciancele, :clapping_213: :clapping_213:


Sancin Roberto
naufrago
naufrago
Messaggi: 1
Iscritto il: ven 26 set 2014, 12:10

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da Sancin Roberto »

:clapping_213:
Carissimi,
sapete che a Roma esiste da oltre 45 anni
l'Associazione dei Triestini e Goriziani intitolata al gen. L. Giorgieri?
Facciamo tante cose per non far dimenticare ai nostri Soci la loro Trieste e.
Ciò vuol dire, conferenze, viaggi in Regione, teatro dialettale, incontri ecc. ecc.
Restiamo in contatto e portiamo sempre alta la nostra alabarda W Trieste


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: presentazioni e saluti

Messaggio da babatriestina »

Benarrivato e.. bravi muli!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Saluti, presentazioni feste comandade e gentileze varie”