Bancarelle Europa
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- senator
Bancarelle Europa
ben, no me vien el nome esatto, ma xe sti giorni fra Canal fin Piazza della Borsa la solita fiera dei ambulanti europei.
In attesa de veder un reportage fotografico ( ), ve conto qualcossa: xe fin lunedì 25, quindi se sempre in tempo.
Xe sempre de magnar, e i stand de luganighe e birra no manca, anca tanti formaggi, fin un stand russo che vendi cavial russo ( no ghe xe el prezzo).
Xe un poche de strazze, strafanici, ma xe chi che ghe piasi, colane etniche, borse de cuoio, e po alcuni stand che ve segnalo o per i prezzi o per la qualità: le piante al Canal ga molta scelta e prezzi boni, gavevo ciolto l'anno scorso bulbi olandesi de amarillis a prezzi molto inferiori che nei soliti negozi e i ga tutti fiorido ben, stavolta con 10 euro me go portado a casa 7 sacchetti de bulbi olandesi! 9.90 euro una cassetta con 5 ciclamini grandi!
po diversi stand de roba de legno, molto bel quel del artigianato clautan, de farghe concorrenza ai altoatesini ( i clautani vendeva cuciari de legno per secoli).
E mi me go svodado el tacuin al stand dele ceramiche-porcellane inglesi del Staffordshire, no bon prezzo, ma ssai bei ( anche per far alcuni regali nei prossimi giorni).
Per NonaPicia, che domandava nele rizette i biscotti de mandorla, in Piazza s Antonio di fronte ala cesa xe un stand sicilian con sti biscotti in quantità, e no xe marzipan! xe anca i arancini de riso che magna Montalbano nei romanzi de Camilleri.
In attesa de veder un reportage fotografico ( ), ve conto qualcossa: xe fin lunedì 25, quindi se sempre in tempo.
Xe sempre de magnar, e i stand de luganighe e birra no manca, anca tanti formaggi, fin un stand russo che vendi cavial russo ( no ghe xe el prezzo).
Xe un poche de strazze, strafanici, ma xe chi che ghe piasi, colane etniche, borse de cuoio, e po alcuni stand che ve segnalo o per i prezzi o per la qualità: le piante al Canal ga molta scelta e prezzi boni, gavevo ciolto l'anno scorso bulbi olandesi de amarillis a prezzi molto inferiori che nei soliti negozi e i ga tutti fiorido ben, stavolta con 10 euro me go portado a casa 7 sacchetti de bulbi olandesi! 9.90 euro una cassetta con 5 ciclamini grandi!
po diversi stand de roba de legno, molto bel quel del artigianato clautan, de farghe concorrenza ai altoatesini ( i clautani vendeva cuciari de legno per secoli).
E mi me go svodado el tacuin al stand dele ceramiche-porcellane inglesi del Staffordshire, no bon prezzo, ma ssai bei ( anche per far alcuni regali nei prossimi giorni).
Per NonaPicia, che domandava nele rizette i biscotti de mandorla, in Piazza s Antonio di fronte ala cesa xe un stand sicilian con sti biscotti in quantità, e no xe marzipan! xe anca i arancini de riso che magna Montalbano nei romanzi de Camilleri.
- Nona Picia
- cavalier del forum
Anche noi ghe semo stadi ieri con armi e bagaglio fotografico e gavemo girà. Ogi sum xe tornà el gà comprà 290 bulbi per el giardin, remengando per el vento che xe ogi e pensando ala primavera, quando i fiori sarà fora e el vento ghe li ribalterà. Come dir " infassarse la testa prima che la se rompi".
Ciao ciao
Ciao ciao
- Nona Picia
- cavalier del forum
Te go pensado, co son passada qua davanti. E pensar che anni fa gavemo butà via diversi numer dela "Domenica del Corriere" dell'inizio '900 che iera de mia suocera!!AdlerTS ha scritto:Questo per mi jera el più interessante: numeri dal 1902 in poi della Domenica del Corriere, 8 euro cadauno.
Ciao ciao
- sum culex
- no montar in scagno
Un bancheto de tovaie tirolesi che ghe piasi tanto ala mia gentile signora babaza, "aka" la mia dolce una volta e mezza, perchè co se gavemo sposà la gaveva 39 chili e adesso, de vecia, anzi no: de anziana la ghe ne ga diversi de più; no digo quanti perchè no se disi nè i ani nè el perso dele signore
Zufoli per tignir fermi i cavei
Mazzi de rose de legno
[/i]
Zufoli per tignir fermi i cavei
Mazzi de rose de legno
[/i]
- sum culex
- no montar in scagno
In Piazza S.Antonio zuche decorative e a ufete fiori, piante e zivole olandesi de tute le qualità a fioritura primaverile (7 sacheti a 10 €, p.es. ogni sacheto 10 tulipani o 20 crochi ecc.). Mi pel giardin go ciolto diversi tulipani e un pochi de crochi: co son rivà a casa, coi brazi come un scimioto, go pesà la borsa: circa 11 chili.