Teatro Romano e dintorni

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Sempre per la fantasie del ventennio, eccovi una fantasia che raccoglie tutti i monumenti romani e li disegna tutti assieme, l'epoca non occorre precisarla :-D
Immagine
Il centro della composizione, curiosamente, è San Silvestro, ignorando completamente la barocca S Maria Maggiore. San Giusto, Castello, con quella scritta DUX che compare in tante cartoline dell'epoca, il teatro romano, l'arco di Riccardo, la tor Cucherna, via Donota.. curiosamente l'autore non ci ha inserito la basilica romana. In primo piano una colonna con un capitello corinzio di fantasia e l'alabarda.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Questa penso ghe piaserà a Macondo :-D

Immagine


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Belissima foto e mai vista prima!

De che anno la sará? Mi diria anni 50, tirando a indovinar. No volessi dir stupidagini. ma dovessi esser el sito del palazzo de l'INAIL, anca se son sorpreso de sto muraglion imponente (el esisti ancora?).
Una curiositá...Che funzion gaveva quela specie de galeria che se nota alla base?
E quela costruzion che se vedi all'estrema destra dela foto, tacada ai resti dela scalinata, xe la torre che xe stada reustaurada recentemente?


Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

Consiglio "Erano appena 50 anni fa", del Gobessi, simpatico libro didascalico-fotografico su varie zone di Trieste oggi totalmente diverse, dove questa fotografia appare. Il muraglione dovrebbe esistere ancora, parzialmente nascosto dal complesso dell'INAIL. Tale complesso fu costruito successivamente al 1954, causando il disappunto degli abitanti della zona vista la sparizione del parco giochi.
Il progetto del palazzo, tuttavia, risale al periodo GMA.


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Grazie Kyeldor, sempre puntuale e preciso. Qualche idea sula (pseudo) galeria?


Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

No.

Ma la prossima settimana passerò a verificare....


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

Grazie Kyeldor, sempre puntuale e preciso

Grazie, ma non in questo caso..la foto non è nel libro che ho citato. Chiedo scusa.


Chissà dove l'ho vista....era riportata assieme ad un'altra molto bella, dove si vedeva anche il parco giochi situato alla radice del Silos vicino alla stazione, quando era usato come ricovero dei profughi dall'Istria....


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

La galleria comunque dovrebbe essere la galleria del Teatro Romano, in collegamento con la galleria Sandrinelli, costruita nella II G.M. come rifugio antiaereo.

Rofizal sa sicuro di più....


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Kyeldor ha scritto:La galleria comunque dovrebbe essere la galleria del Teatro Romano, in collegamento con la galleria Sandrinelli, costruita nella II G.M. come rifugio antiaereo
Te ga ragion :-D

Mi go de qualche parte la foto de la entrada quando i la stava fazendo. La meto apena la trovo...


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

e mi ve meto la foto de come che iera prima ;-D ... e la meto in ricordo de 'l paron de sta foto, che 'l xe un che go una granda gratitudine per lu :-)

se ghe schize` per de sora ve riva la foto granda (ocio, che ga 3Mb) :-)

Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

macondo ha scritto:Belissima foto e mai vista prima!

De che anno la sará? Mi diria anni 50, tirando a indovinar. No volessi dir stupidagini. ma dovessi esser el sito del palazzo de l'INAIL, anca se son sorpreso de sto muraglion imponente (el esisti ancora?).
El muraglion xe sempre la
macondo ha scritto:
Una curiositá...Che funzion gaveva quela specie de galeria che se nota alla base?
Entro qualche anno quel sarà l'ingresso del novo "Parcheggio San Giusto"
macondo ha scritto: E quela costruzion che se vedi all'estrema destra dela foto, tacada ai resti dela scalinata, xe la torre che xe stada reustaurada recentemente?
no, quela xe più verso Cavana


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Mac, questo xe el muraglion ogi

Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

E questo l'ingresso della galleria.

Immagine

el giardin xe esistido dal 1949 al 1952, mentre el palazzo dell'Inail xe stado inaugurado nel 1957.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

za che se parla del teatro romano, ecco un'immagine del teatro romano ancora del libro de Benco del 1910: el teatro no xe scavado, ma Benco no ga dubbi a segnalar che là sotto ghe xe un teatro roman.
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ale
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 45
Iscritto il: lun 7 apr 2008, 10:22

Messaggio da Ale »

babatriestina ha scritto:za che se parla del teatro romano, ecco un'immagine del teatro romano ancora del libro de Benco del 1910: el teatro no xe scavado, ma Benco no ga dubbi a segnalar che là sotto ghe xe un teatro roman.
Immagine
Mi me dà sempre de pensar el fatto che quela zona se ciamava "Rena Vecia" (che me sona sai de Arena Vecchia)...


Serbidiola
Avatar utente
bilo
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 44
Iscritto il: lun 28 lug 2008, 11:37

Messaggio da bilo »

ffdt ha scritto:e mi ve meto la foto de come che iera prima ;-D ... e la meto in ricordo de 'l paron de sta foto, che 'l xe un che go una granda gratitudine per lu :-)

se ghe schize` per de sora ve riva la foto granda (ocio, che ga 3Mb) :-)

Immagine
ma quel che se vedi dadrio xe i "gesuiti" con le grate ale finestre co iera ancora carcere ?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ale ha scritto:
Mi me dà sempre de pensar el fatto che quela zona se ciamava "Rena Vecia" (che me sona sai de Arena Vecchia)...
e quel xe el motivo che el teatro romano qualchedun lo ciama scorrettamente anfiteatro, che saria come dir arena, che inveze iera a pianta oval


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Cartoline de Trieste”