Natale a Trieste: una città di luce

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Cavana:

Immagine
in Piazza della Borsa continuano gli a lbereli blu e hanno illuminato il Nettuno (ovviamente, senza acqua..)
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da babatriestina »

con luci cangianti
Immagine

L'albero della Piazza, un po' ingabbiato negli ultimi lavori, grande, comunque
Immagine
e ill presepio "fatto in casa" stavolta oltre a san Giusto e Miramar, c'è anche il faro
Immagine
un'occhiata da lontano a Piazza Goldoni, correndo a casa con la bora che soffiava gelida
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da Nona Picia »

Me piasi le luci blu!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da Elisa »

Queste immagini natalizie di festa-animazione cittadina di colori e luci,....diligenza ed entusiasmo, mi commuovono....mi stimolano a recuperare il senso della realtà. :shock:
Grazie! :-) :-) :-)


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da sum culex »

Proseguindo nela ormai famosa sfida 'zoom contro zoom' tra mi e babaTS, meto anche mi, sepur in notevole ritardo, un per de foto dele luci de sto ano in Piazza Unità e dela fontana pena sistemada in Piazza ela Borsa

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine

El presepio e l'albero soto el bar rex

Immagine

ciao
sum culex
P.S.:legendo ala roversa 'sum' diventa 'mus': sarà vero?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da babatriestina »

ahem... mi pensavo che Nadal iera ormai passado, ma za che propio te me tiri, gavevo un per fatte propio la sera della Vigilia:
El Ursus, cola sua stela e debolmente iluminado
Immagine
Piazza Verdi ( Piazza Grande no, xe sempre quel..)
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da babatriestina »

Verso Piazza della Borsa
Immagine
anche mi el Nettuno
Immagine

Immagine

Al prossimo anno! :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da babatriestina »

Quest'anno, polemiche sull'austerity in Piazza, l'albero - di giorno!
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da Elisa »

Quest' albero naturale, bello, robusto e altissimo, assolutamente innovativo per opera e grazia dell' austerity, non mi dispiace! Ha il suo fascino, seppure adornato soltanto con le striscie simmetriche che certamente luccicano, accompagna ed imprime simbolo natalizio. Ma, l' illuminazione tradizionale dell' albero significherebbe veramente uno spreco, una grossa inversione di denaro pubblico, un attacco al risparmio?....Certamente è questione di opinioni tra i "comandaresi" di turno: dimmi la tua che io ti dirò la mia....... :? ;--D :-)


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da babatriestina »

Aspettiamo che li illuminino di sera, che non hanno ancora incominciato


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da Ciancele »

Trieste ogi
Fioi, go fato un grande sbalio. Go mostrà ala mia dolce metà le foto fate de Trieste prenatalizia da Baba Triestina e da Sum Culex. Ghe xe vignù un ataco de Fernweh. No so come che se ciama per talian. Heimweh xe nostalgia dela propia casa, Fernweh xe el contrario. Cioè voia de partir subito per el logo che se vedi in fotografia, television ecc. La me ga subito domandà se go fato el pien. Scherzi a parte, grazie amici per queste bellissime foto. El mio ultimo Nadal a Trieste xe sta nel 1953, co’ iera ancora vivi i mii. A mio papà ghe go portà un sigaro gigante e mio fradel, el pendant de Baba Triestina e Sum Culex (credo che mio fradel andava anca in bagno con la machineta, perché el diseva: No se sa mai) ga fato una foto che go ancora. Mia moglie no ga mai visto Trieste d’inverno. Vignivimo nela prima metà de ottobre, quando i fioi gaveva festa de scola. Ieri i ga ‘verto el mercatino a Norimberga, xe vignù anca Gesù Cristo e la television. Ogni ano xe una putela che fa la parte de Gesù, vestida come un angelo. Batù de gente, anca perché, come che go za dito, Norimberga xe una bela cità e el mercatino i lo fa nela piaza davanti a una cesa. Qualcosa de più sui mercatini in Germania go scrito in tedesco nela sezion tedesca. Per chi che no capisi el tedesco, due parole: i mercati dura nele grandi cità 4 setimane, le 4 de l’Avento. Xe sempre in una granda piaza, qualche volta con le vie adiacenti, con tanti stand dove che i vendi ovata de zucchero, luganighe ala griglia, mandole roste con zucaro, vin brulé e naturalmente roba per l’albero. E po’ le giostre de cavai e de autini pai fioi. El presepio xe poco sentì, solo qualche cesa lo ga, in grando. Uno dei più famosi xe quel de Dresda. A Francoforte se speta che vegni 3 milioni de gente. Me piaseria veder a Trieste le vie iluminade, i alberi, magnar mandolato. De picio i me dava de rosigar mandolato quando che un dente me zinzolava o me pindolava. Co’ ‘ndaimo a scola, quel giorno a quasi tuti i pici ghe mancava qualche dente. Taio perché me sta ciapando un gropo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da babatriestina »

Sto anno xe polemiche perchè col aria de magra che tira el novo sindaco ga dito che tute quele luminarie in piazza costa troppo e cussì el meti un solo albero. Più un in Piaza dele Borsa, un in Piazza Goldoni, no go gnanca isto quel de Barriera. E l'opposizion sta sufiando sotto.. Bon, lassada la politica, bisogna dir che de noi el vero mercatin de Nadal no i lo fa veramente e el oncetto de Avvento xe poco diffuso: ieri in Istria a Piran dopo Messa le babe vegniva fora de cesa con un kranz de Avvento, qua in cesa i meti lori un, ma no i vendi per portar casa. Go visto de German: el più bon prezzo, 42 euro. E el nosto mercatin natalizio, se no cambia, xe sempre quel: le solite barachette - anzi tende bianche de plastica bone per tute le stagioni, dela Barcolana a Nadal, coi soliti prodotti: sciarpe, cadenine, el stand dei furlani cola roba de legno, le tante boteghette magnativa: eco, no xe un, digo un, che vendi roba colegada col nadal, bale de vetro per l'albero,figurine per el presepio.. e men che meno vin brulé: qua i bevi bira, magna panini.. per veder i mercatini più tradizionali ghe vol andar a Villaco o a Lubiana, tanto per dir due dei più conossudi. Mi due anni fa iero a Viena atriovar mia cugina, e là no ved igo cossa che xe fra luminarie e mercatini, che ghe ne ze diversi in rioni divcersi: el più famoso xe davanti del Rathaus, ma xe anche un davanti Schoenbrunn. Sto anno no vado e sti giorni la me disi che ghe vol el Gluehwein perchè xe fredo beco.
Mi de solito la sera dela Vigilia, dopo gaver illumindao per 5 minuti a candele el mio alberetto e verto i mii regaletti, fazzo prima de zena la passeggiata in città per veder le luminarie. Ma qualche volta ( e i disic he sarà cussì anche sto anno) le baracceìhette dei negozi ga za cominciadoa serar, perchè ormai Nadal i lo fa in principio de dicembre.. anche a Firenze go vistoc he i preparava luminarie, a nche a forma de giglio fiorentin, ma no le iera ancora impizzade.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da Nona Picia »

Qua de noi in cesa el ga parlà del'Avvento, ma niente candele, che forsi no ghe piasi o no xe tradizion , ma che pol aver uno o più significati. Co andavo a San Vincenzo ala messa dei fioi, ogni domenica un picio impizava una candela e iera bel vederli che i lo fazeva.Mi preparo sempre una specie de kranz, no come che l'andassi fato, lo fazzo con l'agrifoglio e per Nadal cambio e meto i rami de abete....Per tornar ai mercatini de cità, de noi i xe roba normale per la magior parte emolto contrastai dai negozianti. E sto ano sarà ridoto tutto, no solo le luminarie anche quei....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

presepio piazza borsa

Messaggio da sum culex »

Buongiorno dal computer prestatomi da sum culex! Il mio è in officina..... :(
Stamattina in corso italia ho visto che il sindaco ci ha "concesso" il presepe sotto l'albero....speriamo che nessuno rubi qualcosa....
Immagine
Immagine
Ciao ciao Nonapicia


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da babatriestina »

da via Mazzini,verso l'albero di Piazza Goldoni
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da babatriestina »

Il nuovo albero in Piazza
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da oli1939 »

Ecco due foto per la città di luce, scattate questa sera alle ore 19.30 con la pioggia. Però i podeva aver un poco de bon gusto in più per sistemar el posto davanti la ciesa, e po tuti sti grandi alberi con quele luci azzurrine frede frede, no so se me piasi tanto. Oli. :evil:
Allegati
2011-12-12 18.25.06 (Copia).jpg
2011-12-12 18.25.06 (Copia).jpg (116.69 KiB) Visto 2248 volte
2011-12-12 18.32.51 (Copia).jpg
2011-12-12 18.32.51 (Copia).jpg (114.72 KiB) Visto 2248 volte


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41341
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Natale a Trieste: una città di luce

Messaggio da babatriestina »

Qualchedun me ga dito che le lucine fredde celesti servi a sparagnar corrente, ma no so perchè..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”