opicina, terra straniera

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

opicina, terra straniera

Messaggio da nanaia »

no son diventada mata, tranquilli :roll: son solo rabiada come una iena, sempre con sto maledeto tram de opcina. Ieri mattina fermo sulle sine 20 minuti e noi sora a spetar. Orari che no esisti e, ciliegina sulla panna, ieri sera alle 18.31 (ora in cui de solito un comincia a esser stanchetto...) el tram no parti e l'infelice manovrador ne averti che se parti ai 51, dopodichè el ne disi, sempre più infelice che proprio nol parti più perchè xe una vettura ferma NO GO CAPIDO DOVE e noi riva a spostarla :twisted: :twisted:
Per de più, per chi che no savessi, quando sto bigoncio camina, funziona cussì: corriereta n.2 da opcina fin circa i campi de Colonia, là se smonta e se monta sul tram (che non xe quasi mai puntuale all'incontro)e finalmente se va in città. Tempo medio di viaggio 40 minuti.
Ciapa la 4, dirè: giusto, solo che per dove stago mi (e tanti altri) bisogna smontar al quadrivio e farse un bel toco de camional, che col scuro non xe niente nè bel nè sicuro. :evil:
Mi domando e digo: perchè noi lassa la corriera 2 fina che sto povero tram giustado cussì ben :evil: :evil: funzionerà (sarà mai quel giorno?)
Star a Opcina xe pezo che star a Monfalcon :evil:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Al de là dele polemiche sul tram, che xe de pianzer, ormai, de come che i ga fato i lavori coi pie, devo dir che per mi Opcina, per chi che no va su e zo cola propia macchina, xe terra straniera.
Mi go un ricordo del lontan 1960: per motivi familiari, mi e mama semo stade un mese a Opcina, motivazion no soffrir el caldo. Mi no go mai sofferto e provado la sensazion de esilio come quela volta! lontana de casa mia, de papà e nona restai a casa, dela mia cameretta coi zogattoli. Lontana del mar, perchè un colegamento coi bagni no ghe iera e credo che no ghe sia tuttora: una muletta triestina che in luglio no pol andar al bagno!. E per el tram, le rare volte che lo ciolevimo, fra spetar la partenza e el tragitto iera de calcolar un'ora. Perchè, se ve ricordè, co el arivava ai punti de scambio, el se fermava un bon mucetto de minuti a spetar che passi el tram del senso opposto, e questo una o do volte per corsa. La sola roba bona, xe stado che go scoperto che una mia compagna de scola stava in una villa quasi di fronte de mi, e se trovavimo ogni giorno, qualche volta anche sua mama che guidava ne ga portado al bagno!!!! ma mi me pareva de viver anni luce de Trieste.


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: opicina, terra straniera

Messaggio da Bilbo »

nanaia ha scritto:no son diventada mata
che te lo diventi xe sicurmente una roba sai dificile :lol: :shock: 8)


Bye '73 de Roby.-
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

per Bilbo

Messaggio da nanaia »

go letto solo oggi, lazzaron :lol: :lol: , speta che te beco, co riverò a Trieste col tram :lol: :lol: :lol:
sarò anche tropo vecia per correrte drio!!!


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Te riverà prima andando a pìe! :36_11_6: :36_11_6: :36_11_6:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Trieste e i trasporti”