coleoteri

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

coleoteri

Messaggio da ffdt »

iera scuro e 'l iera in ombra ... e no go idea de che bestia che 'l sia: chi ghe ne sa cualcosa? :-)
Allegati
coleo1.jpg


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41468
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

el ghe somiglia un poco al mio nemico: el oziorrinco, che xe una bestiazza che de giorno se scondi, de sera e de note vien fora a magnar foie e fiori, soprattutto ghe piasi distruggerme le rose, e le larve nel terren, se lassade, ariva a distruger le radise, soprattutto dele piantein vaso, distruggendo cussì la pianta intiera. El ga una specie de corazza e a schiacciarlo el xe biancheto de dentro come i bacoli. Ma el mio nemico xe grigetto con mace beige, più che questo. ma me sa de un parente.. :evil: giusto stamattina gavevo visto un che stava magnandome una rosa, come che son andad vizin per ciaparlo el se ga lassado cascar nel erba soto e adio che te saludo! no lo go becado più


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...]oziorrinco[...]
me par che cuei che i se ciama "rinco" e cualcosa altro i ga una specie de corno in mezo de la fronte ... no son un bestiologo cuindi no lo dago per sicuro, ma zercando sto cua tra i pupoli de coleoteri ghe ne go visti un pochi che gaveva nomi simili e, a punto, i gaveva sto corno :-)

lu, inveze, no lo go trovado ;-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41468
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »



ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...]xe el color che no xe preciso...
a mi me par che 'l gabi anca una forma un pel diversa :-)


Torna a “La fauna”