autostrada A4

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41488
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

autostrada A4

Messaggio da babatriestina »

Oggi su Repubblica xe un articolo dedicado all'autostrada A4:
http://www.repubblica.it/2007/07/sezion ... a-a-4.html
( se el ve interessa, copielo perchè no so quanto resta a disposizion el articolo.)

Mi viaggio in macchina assai poco, per diversi motivi, ma le ultime volte che la go percorsa me ga fatto impression la quantità de TIR che ghe go trovado: me ricordavo una trentina de anni fa, che me piaseva guidar, fin Venezia iera tanto traffico e po verso Trieste la iera tuta libera...
d'altro canto, se pensemo che per esempio la posta da Trieste a Trieste la va su gomma su e zo de Padova :shock:

e qualchedun se ricorda de quando che no iera ancora el autostrada? la gavemo spetada per tanti anni, e iera un viaggio lungo, su una strada bigolosa e strenta.. me par de ricordar 2 ore fin Portogruaro...


angiolina

Messaggio da angiolina »

Posso solo dire che Mestre è il nostro incubo :'-( .
Quest'anno l'ho fatta già tre volte per andare a Trieste e in Slovenia e ci è andata bene. Quest'estate vedremo. Ma per il 2 giugno, l'anno scorso abbaimo impiegato 8 ore per fare Milano-Trieste :twisted:


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

autostrada A4

Messaggio da nanaia »

Eccome se me ricordo, Betta, quando l'autostrada no ghe iera! Però no iera gnanche tanti auti e te posso dir che mi e mio marì (allora moroso :wink: ) ierimo boni de andar fin Venezia alle 2 de dopopranzo a bever caffè in piazza S.Marco e tornar a casa entro le 7.30, ora canonica del rientro :evil: Ma se divertivimo un mondo :atletici39:
ps: e gavevimo una scassadissima 600, no una maserati :lol:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Certo che me ricordo! El viale de platani che ne portava fin a Palmanova de dove che passavimo per andar in campegio a Cortina e che per mi no finiva mai.... andavimo a 50 a l'ora perchè gavevimo la roulotte de drio e gavevimo ciapà una bela paura perchè una volta iera passà un camion e la ruolotte ga comincià a moverse per conto suo fazendone andar a zig-zag. Fortuna che no iera el trafico de ogi!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »



Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Per la mia esperienza è difficile che Mestre non sia da incubo, quasi sempre.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D Angiolina, 8 ore da Milan a Trieste? E con questo? Son piu di 400 km da Milan a Trieste. In Inghilterra, anche se ti usi l'autostrade ti son fortunato se ti pol far una norma di 80 km all'ora per un viaggio. E noi non gavemo da pagare l'entrata e l'uscita dall'autostrada, dove ti perdi tanto tempo. Cosi, le nostre autostrade son colme, stracolme di auti e camion. Ma io mi ricordo il tempo quando non c'era neanche l'autostrada tra Milan e Venezia. Che venivamo noi in Italia per le ferie, specialmente dalla Francia, se facessimo il passaggio dalla Monte Rosa e Torino, usavo sempre la SS 12 da Torino a Mestre. A da Mestre a Trieste jera la strada costiera. E se passavimo per la Svizzera, e il S.Bernardo giu a Milan, la strada tra Milan e Mestre jera assai difficile.
Quando vivevimo nella Germania usavo passare per Innsbruck a Bolzano. Fino ad Innsbruck era l'autostrada. Dopo Innsbruck niente. Strade italiane. E ti sa come erano una volta le strade principali Italiani, no? Da Bolzano a Trento, in Trento volta a sinistra e ti trovi un strada sui monti che ti porti fingiu a Udine e da li a Trieste. E sempre con la famiglia dentro nella macchina e la tenda di sora per montar ogni sera del viaggio. E parlando da Udine, mi ricordo una volta nel 1947 che ero a Trieste come soldato e ho dovuto andare a Udine. Era nel Gennaio 1947 e c'era anche neve e ghiaccio per le strade e guidavo un carro blindato piccolo. Venendo fuori Udine c'era una strada lunghissima e diritto per poi finire con un angolo stretto a sinistra. Sul quel angolo, un po fuori dalla strada c'era una casa. Allora, come giovani e militare andavo forse un po troppo veloce. Arrivato a quel posto dove dovevo far un brusco giro a sinistra, c'era ghiaccio sulla strada. Mi go sbrizza, e go fini dentro quella casa proprio nella camera da pranzo. No so che era il piu sorpresa. Mi per la slitta dalla strada o la gente che stava cenando nella camera dove son entrata senza bussare la porta. Nessuno ferito ma abbastanza danni alla casa che i militari han dovuto risarcire abbastanza soldi. Son stato multato anch'io dal Commandante ma pochissimo, solo per mostrare la gente Italiana che non volevamo per scherzo danneggiare le loro case con un carro blindato, visto che era oramai termina la guerra.!!!!!
Larry (l'agnello, ora piu vecchia e piu sano, non fa oltre 100 miglie all'ora in autostrada (aparte dalla Germania). Limite velocita in GB? 70 miglie all'ora. E con questo???? :-D :-D :-D


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41488
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Larry ha scritto::-D Limite velocita in GB? 70 miglie all'ora. E con questo???? :-D :-D :-D
magari te me tradusi ste miglia in km? che ormai se solo che voi che li doprè.. sarà circa 100 km.. che a mi e leger cussì me par poco, xe come che co legio de un monte che ga tanti "feet" de altezza me digo che alto che el xe e po me ricordo che devo divider per 3 per gaver la misura in metri! :-D :-D :-D :-D


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

babatriestina ha scritto:magari te me tradusi ste miglia in km? che ormai se solo che voi che li doprè.. sarà circa 100 km..
70 miles = 112.65408 kilometers

Un trucheto...Usar Google per la conversion: se meti la domanda de tipo 70 miles in kilometers o 3,000 feet in meters nel campo de ricerca e ve da imediatamente la risposta :-D


angiolina

Messaggio da angiolina »

Larry ha scritto::-D Angiolina, 8 ore da Milan a Trieste? E con questo? Son piu di 400 km da Milan a Trieste. In Inghilterra, anche se ti usi l'autostrade ti son fortunato se ti pol far una norma di 80 km all'ora per un viaggio.
Larry, il problema non è il limite di velocità ma il fatto di stare in coda. Si può uscire dall'autostrada, noi lo facciamo sempre, ma ci tocca fare giri lunghissimi per arrivare a Trieste.
Comunque meno male che non giri più con un carro blindato piccolo :wink:


Torna a “Trieste e i trasporti”