molo pescheria

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

molo pescheria

Messaggio da ffdt »

ogi iero in gelateria "il pinguino" e go visto che i ga un plastico indove che i mostra come che sara` (secondo lori) el molo ... par che i gabi de ingrandir la gelateria e che in fazi anca aiole ... ve mostro un poche de foto de 'l plastico ... soto ghe xe scrito "ristrutturazione de 'il pinguino' con l'inserimento di aree verdi adibite a giardino pubblico sul molo pescheria di Trieste"

eco la foto de tuto 'l plastico:
Allegati
mid_pict0863.jpg


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Santa Maria de 'l Guato
Allegati
mid_pict0861.jpg


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

steso logo de la foto cua de sora, ma giradi de 90 gradi verso destra per vardar el molo
Allegati
mid_pict0865.jpg


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

comincemo una carelada andando a schena indrio verso la zima de 'l molo ... in fondo xe ancora Santa Maria de 'l Guato e cua xe 'l novo "pinguin"
Allegati
mid_pict0866.jpg


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

eco che riva 'l giardin che i se ga imaginado
Allegati
mid_pict0867.jpg


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

e cua semo rivadi in zima de 'l molo e vardemo la cita` ... a mi no me dispiaxi sto plastico ... i giardineti i me par bei :-) ... me fa un poco peca` che no ghe sia piu` i peschereci e che i gabi fato cuel parchegio de barche la` a rente ma no se pol gaver tuto :-) ... se i fa ste aiole el molo el sara` de sicuro piu` bel de cuel che 'l xe adeso
Allegati
mid_pict0864.jpg


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

No la xe mal come idea!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
snif

Messaggio da snif »

mai visto porcherie simili

e desso speto che rofizal me trovi in internet una feta de vita vissuda per spiegarme che no xe vero...spero che no la sia tropo intensa...mi, go tanta paura de la realtà
a proposito, me son iscritto alle ACLI, cussì no'l poderà dir che son de parte


angiolina

Messaggio da angiolina »

snif ha scritto:mai visto porcherie simili

e desso speto che rofizal me trovi in internet una feta de vita vissuda per spiegarme che no xe vero...spero che no la sia tropo intensa...mi, go tanta paura de la realtà
a proposito, me son iscritto alle ACLI, cussì no'l poderà dir che son de parte
Metto qui questo OT
Sarà il caldo, ma questo forum si sta incattivendo come tanti altri. E non "colpa" solo di snif. Non mi diverte più e faccio log out.
Grazie a tutti
Angiolina


snif

Messaggio da snif »

angiolina ha scritto: Metto qui questo OT
Sarà il caldo, ma questo forum si sta incattivendo come tanti altri. E non "colpa" solo di snif. Non mi diverte più e faccio log out.
Grazie a tutti
Angiolina
angiolina, te se sbagli...xe sempre e solo colpa mia

PS- vedemo se i fa sparir el tuo post...i furbastri


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

parlemo pur de 'l molo, che per altri discorsi ghe xe za altri thread ;-) ... zerchemo de no far un misiot de tuto che se no no se capimo piu` :-)

grassie :-)

Franco


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

Dove i zonta verde, in anticipo se pol dir che sarà bel. Visto cussi in picio l'idea xe bona, e no doverà esser mal ciorse un gelato sentai vardando el mar de vizin. De quel che go capì ..........


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Resta una roba de dir, che i farà verde ( ma sarà aiole poco profende, imagino, visto che soto no xe terra, e sparirà le barche dei pescadori, per lassar posto a barche de diporto.
Immagine
( in sta imagine, podè veder ancora la piscina e el magazzin vini scoverto)


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...] barche de diporto [...]
cuele i le ga za mese ... i ghe ciama "marina san giusto" e per mi no xe altro che un parchegio ... pero` cuel i lo ga za fato cuindi tanto val che i ghe meti almeno un fiatin de verde ... che me sa a mi che i pescadori no i li fa tornar piu`
babatriestina ha scritto:[...] ancora la piscina e el magazzin vini [...]
eh si ... me ricordo ... iera bel ... me fa nostalgia ...


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Non so immaginarmi bene come sarà la zona a "cambiamento avvenuto"...spero solo che non vi (ci?) "plastichizzino" troppo la città...

Qualcuno sa quando dovrebbero cominciare i lavri? Sono già cominciati?


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

per adesso, fra una maiìrina e l'altra i pescadori ghe sta ancora. eco stasera, più o meno l stessa prospettiva dela foto sora
Immagine
ancora barche de pescadori
Immagine
le lampare dele barche
Immagine


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

cuesto, pero`, xe 'l molo Venezia (ex Giuseppina, se no me confondo), no cuel de la pescheria :-)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

vero, se parlava dele barche dei pescadori, e no le xe sul molo Pescheria ma su quel dopo: Venezia o (ex Giuseppina).


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:vero, se parlava dele barche dei pescadori [...]
oh, ben ... mi me ricordo che una volta ghe ne iera anca in bacin san giusto e cualcheduna la restava ligada su 'l molo pescheria ... pero` xe sai tempo fa ... me ricordo de mi come "picio", cuela volta ... :-)


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts gave` leto la petizion de 'l PInguino? ... valera` poco ma mi la go firmada

flag_it avete letto la petizione proposta da "Il Pinguino"? Varra` poco ma io l'ho sottoscritta. Il manifesto recita:
Il futuro di questo molo: proprieta` privata dei ricchi e dei potenti della citta'?

In queste settimane si decide il futuro di questo molo. Cosa sta succedendo?

La Marina San Giusto spa [...] ha presentato un progetto per rendere questo molo una zona riservata [...] a [...] proprietari di maxi yacht [...] malgrado questo specchio di mare non sia protetto dalle mareggiate [...].

Anche la gelateria "Il Pinguino" chiede che il suo progetto venga preso in considerazione. Se il progetto della gelateria "Il Pinguino" sara` approvato [...] l'area restera` destinata a tutti i cittadini ed a tutti i turisti [...].
flag_fr avez-vous lu la pétition proposée par "Le Pingouin"? J'ai signé, même si elle peut être peu influents ... l'affiche dit:
L'avenir de cette jetée: «propriété privée des riches et des puissants de la ville»?

Dans ces semaines, ils vont décider de l'avenir de cette jetée. Ce qui se passe?

Le "Marina San Giusto spa" [...] a présenté un projet visant à faire de cette jetée un espace dédié [...] pour [...] propriétaires de maxi yacht [...] en dépit que ce poste n'est pas protégé contre les ondes ni les tempêtes [...].

Même l'établissement glacier "Il Pinguino" (Le Pingouin) demande que son projet soit pris en considération. Si le projet de "Il Pinguino" sera approuvé [...] l'espace resterait à tous les citoyens et tous les touristes [...].

flag_uk have you read the petition proposed by "The Penguin"? I signed it, even if it may be little influential ... the poster says:
The future of this pier: `private property of the rich and powerful of the city '?

In these weeks they decide the future of this pier. What is happening?

The "Marina San Giusto spa" [...] has submitted a project to make this pier a dedicated area [...] for [...] maxi yacht owners [...] despite this berth isn't protected from storm and surges [...].

Even the ice cream shop "Il Pinguino" (The Penguin) asks that his project is taken into account. If the "Il Pinguino"'s draft will be approved [...] the area will remain to all citizens and all tourists [...].
Allegati
mid_pict3403.jpg


Torna a “Trieste, el futuro”