VIDEO di "GINGER... Le ragazze ci provano..." (a D

dele canzoni triestine ai spettacoli de musica leggera che se tegniva e se tien a Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

VIDEO di "GINGER... Le ragazze ci provano..." (a D

Messaggio da El poeta »

Ciao a Tutte e Tutti!

per chi che vol farse una ridadina (spero...) go messo su libero dei video dela canzon GINGER, quela sui dopi sensi, el video xè sta girado ai primi de agosto ale piscine del Bowling de Duino, con 13 mule e do muli, oltre al sotoscrito in version inedita e "folle" tipo fradel de Renato Zero
EL video xe amatoriale e no ga altre pretese che sperar de far divertir cussì come se gavemo divertido noi (ierimo in 22 con tuta la troupe, tre videocamere, luci, insomma per esser amatoriale xe vegnù ben... stando al numero de visite che gavemo avudo finora... 115.000 solo el clip finale, mentre i video del backtsage xe 4, dal I al IV e el IV ga avudo quasi 80.000 clickade!!! insoma fra tuti i video (4 backstage, 1 finale e 1 in inglese) xe stade oltre 220.000 VISITE!!!!! per esser el primo no podemo lamentarse... e le GINGER'S GIRLS xe 'ssai contente el video finale "GINGER... le ragazze ci provano..." lo trovè a sto indirizzo:

http://video.libero.it/app/play?id=eaa9 ... 84e8c144a0

mentre i altri li trovè vicin de questo, opur in elenco qua:
http://video.libero.it/app/users/emmausb.html

SPERO che ve piasi e che ve fe quatro ridade se po' fe anche el passaparola o passalink ve saremo grati, in fin dei conti no xe scopo de lucro, ma solo de divertimento e cmq no xe roba de poco che dei triestini fazzi video che xe clikadi in tre settimane oltre 220.000 volte, no ve par????
Un abbraccio a tute e tuti a presto!!!!
Sempre alegri e mai passion
VIVA LA' e po' BON!!!!!!
Viva GINGER!!!!!
El poeta
Emmanuele

P.S. Mi scuso perché prima di aprire questo nuovo topic avevo scritto il messaggio sotto "Go fato un audiobook de poesie triestine..." e a dire il vero non era molto attinente con quel topic... Scusatemi... Grazie. Ciao!


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Complimenti! Me li son visti tuti... e no me son stancado, :wink:
Bela iniziativa, bele mule e bone idee. Ora no resta che augurarte che anche la canzon (ma no devi restar l'unico "hit", a quando la prosima?) vadi a la grande.

Mia moglie chiedi se ta ga avudo per caso anche un poco de colaborazion de Baiguera? Mi credo de no, visto che non te lo citi e no me sembra de gaver visto nominà nisun dei sui amici.

Adeso che gavemo visto che te son carigo de bele mule te tinimo de ocio! Atento! :wink: :-D

(pecà che per l'intervista a Tele4 no te gavevi za pronto el video, quel che te gavevi usado per la canzon no gaveva niente a che far con questo)


Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

Messaggio da El poeta »

rofizal ha scritto:Complimenti! Me li son visti tuti... e no me son stancado, :wink:
Bela iniziativa, bele mule e bone idee. Ora no resta che augurarte che anche la canzon (ma no devi restar l'unico "hit", a quando la prosima?) vadi a la grande........
GRAZIE MILLE a ti e tua moglie :-) da parte mia e de tuta la muleria :-)
no, nissun aiuto de Baiguera nè dei sui amici...
xe tuta roba del nostro saco de farina :-) nostro xkè in mezo xe anche mio fijo, quel biondo a sinistra nel ritornel :-) e po' ga dà una man anche la mula Nicol Brandolisio, quela che xe stada Miss Trieste e F.V.G. e anche un titolo de Miss vinto a Fiuggi nello stesso anno 2005 e po' ga vinto altri titoli come del resto altre quattro mule che jera nel video, Tania Radovan che xe stada Lady Trieste 2006, Stefania Spedicati Miss Ragazza di Trieste 2007, Sara Sodomaco Miss Università 2001, Katya Zubko finalista in vari conconrsi ecc. (e xe solo citadi alcuni titoli...) e spero de non 'ver dimenticada nessuna.... Po' sul mio sito www.emmanuelebonnes.com ognuna de loro ga una pagina dedicada, con le loro foto, xe ancora in evoluzion ma come tute le robe ghe vol tempo per star drio a tuto...

Gavemo provado :lol: , se gavemo divertido :-D e gavemo ciapà gusto :wink: xe altre robe in pignata :-) e presto meteremo robe nove...

GRAZIE ANCORA!!!
a presto!!!
El poeta
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

No jera video mio su tele4

Messaggio da El poeta »

Su tele 4 i xe stadi cocoli de ver messo idele magini soto la canzon, mi no gavevo niente e jera cocole anche quele, ma jera de repertorio... el video nostro xe sta fato su misura :wink:
ciaoooo e grazie ancora dei comenti!!!!
El poeta
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!

Torna a “Musica legera”