Svizzera: Zurigo

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Svizzera: Zurigo

Messaggio da babatriestina »

Go approfittado de l'occasion de una mostra per riveder Zurigo: una città apparentemente solo comercial, che inveze ga dele belle opere d'arte e una sua atmosfera. tedesca, senza dubbi, basta le luganighe e i bretzel che i vendi sui banchetti :-D
La giornata no iera dele più invoianti a star al averto, comunque qua xe una zona dove che se incontra la vecia e la nova Zurigo: la città xe al sbocco del fiume Limmat nel lago de Zurigo, ecove al ponte sula Limmat, verso la cattedral gotica:
Immagine

subito più a destra xe la Wasserkirche, la cesa sul acqua, e a destra se intravedi la statua de Zwingli, che ga portado la Riforma a Zurigo:
Immagine

e sul acqua xe i soliti cigni e altre anare, che credo sia folaghe, in omaggio a Sonopiccolo che xe el nostro birdwatcher
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

de l'altra parte xe la Frauenkirche, la cesa del vecio convento de monighe che nel Medioevo iera fra i paroni dela città: xe una vecia cesa gotica, con una bella torre-orologio - in Svizzera i orologi no manca-
Immagine

ma el bel de sta cesa, che go scoperto solo pochi anni fa e che ghe torno ogni volta che ghe vado, xe le vetrate de Chagall!
el ga fato 5 vetrate, ogniduna con un color dominante, con immagini a ispirazion biblica:
queste xe le 3 del fondo del coro, a sinistra i patriarchi, in mezzo el Cristo, a destra el futuro ( ai altri lati xe altre do con la legge ei profeti):
Immagine
eco qualche particolar: dela finestra gialla, in alto i angeli cola tromba, se xe el Apocalisse o la Gerusalemme celeste no son ben sicura
Immagine
Ultima modifica di babatriestina il dom 30 set 2007, 16:42, modificato 1 volta in totale.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

questo dela vetrata blu dei patriarchi, xe Giacobbe
Immagine
e questo, dela stessa, xe Isaia e l'angelo col carbon ardente che ghe "sterilizza" la bocca
Immagine
a fianco xe anche un picio roson
Immagine
un dettaglio
Immagine
Ultima modifica di babatriestina il dom 30 set 2007, 17:25, modificato 2 volte in totale.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Fora, la vecia Zurigo se missia cola "nova":
un'insegna de negozio che me pareva cocola, qua xe la zona dele boutiques de lusso:
Immagine
di fronte, oltre la Limmat, le case ga el fronton triangolar nordico, coma a Amsterdam

Immagine
passando per la cesa de s Peter, la vecia dela città, col più grande orologio sula torre, disi lori,
Immagine
se ariva nela zona nova


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

la zona central nova xe intorno ala Bahnhofstrasse, la via dela Stazion, con albergi e negozi de lusso, gioiellerie e banche, co iero picia iera anche el mi sogno, un negozio de zogattoli de 4 piani, adesso el xe ancora ma assai più picio, ma no manca orsetti e trenini
Xe anche la pasticcerie
Immagine
eco la strada, coi tram zurighesi
Immagine
E la mostra? eco qua: i xe organizzai, nele stazioni ghe xe el oferta cultural, biglietto andata e ritorno, biglietto per la mostra con sconto e anche un biglietto de tram valevole per tutto el giorno su tutta la linea! cussì sona rivada a un museo un poco fora centro, con un altro tram: ( dedico ste foto ai amanti dei tram)

Immagine
Ultima modifica di babatriestina il dom 30 set 2007, 16:43, modificato 1 volta in totale.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

La mostra iera su Angkor e i Khmer dela Cambogia, un posto che go visitado anni fa e che me ga sempre piasso,e iera anche molto ben spiegado ( tedesco, francese e inglese!) e se podeva anche fotografar, e go aprofittado per far un per de foto: ecove una testa de un re Khmer, col classico sorriso buddista sereno:
Immagine
e una classica immagine buddista: Buddha in meditazion, e el serpente Naga drio de lu che sta a proteggerlo e ghe fa come de ombrelin
Immagine
questa xe un'immagine de una divinità ( Shiva), ma coi tratti de un re Kmer
Immagine
Come ordine de tempo, le go messe in ordine inverso, me par. Tuto roba intorno al 1000-1200 d C


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Caretto, no? Quasi 30 euro per una torta :(


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

macondo ha scritto:Caretto, no? Quasi 30 euro per una torta :(
se diseva che xe la zona de lusso! quel xe Spruengli, la più famosa pasticceria zurighese: i ga i Truffes du jour, i tartufi de cioccolata che i garantissi che i xe fati el giorno stesso, no me ricordo cossa che i costa, xe ani che no li magno! :-D
Per i negozi gavevo visto una bela colana de perle, de colori diferenti, go provado a domandar per curiosità quanto che la costa: quela a un fil solo la iera 36.000 franchi, saria circa come un poco più de 25.000 euro, insoma zinquanta milioni! no go domandado quela a due fili! ( e oviamente no iero andada per cior, mi iero là solo che per farme rimetter la batteria a un orologio, che qua a Trieste ogni volta che i me la rimetti i sera mal e ala prima piova va acqua dentro.)


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Le torte sono così belle, così perfette, che sembrano finte :D

La prima foto col tram...sembra Monaco di Baviera (non il tram, la strada, gli edifici)...

Ecco perchè eri "sparita" :) Bel giro!


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Bel giro istruttivo!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

anche sto anno, una panoramica della Limmat
Immagine
cola città vecia de sora, al sbocco della Limmat sul lago un orologio floreal, coem che xe anche a Ginevra
Immagine
e anche i bagni galleggianti, come che iera de noi el Bagno Maria immagino, cola zona Frauen, solo per donne, su palafitte
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

la mostra de sto anno no se podeva fotografar, e anche le spiegazioni no iera molto ben messe, solo su foglietti distribuidi e no targhette, El tema iera el arte del Gandhara, cioè quel arte buddista nato fra India e Pakistan e Afghanistan ( attuali) che se gaveva ispirado del stile grego classico, portado de Alessandro Magno e i sui successori Diadochi nonchè regni indipendenti, par darve un'idea del stile ve mostro una foto ciolta de wikipedia no la iera ala mostra ma ghe ne iera parecchie de simili prestade de musei pakistani e per questo valeva la pena de veder..
Immagine
però le spiegazioni se preoccupava soprattutto de spiegarne tuti i episodi dela vita del Buddha, lassandome un dubbio, che forsi i più esperti in buddismo saverà: co el Buddha lassa tutto per zercar l'illuminazion, el pianta una moglie e un intiero harem. Se ga mai savudo gnente dela sua famiglia, dopo?
( per inciso, alcuni dei bassorilievi mostradi a mi no me pareva po tanto diferenti de quei che gavemo qua al nostro Museo oriental- che speremo che no i seri, ecove qua una fotografada una volta che ghe son passada: questo xe de noi, no ala mostra de Zurigo!!)
Immagine
questa xe comunque la villa
Immagine
l'esposizion xe in un'ala moderna vizin questa xe la villa Wesendock o Wesendonk dove che Wagner stava con un'amante


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

davanti dela villa, ghe xe un poche de statue ottocentesche copiade de alcune classiche, ve disi gnente questa?
Immagine
e adesso vardeve la Diana che se imbottona la maniga del Palazzo dele Poste nostro
Immagine
e la fontanella davanti gaveva questa statua
Immagine
anche qua, gavè presente le fontane tonde coi putti de Miramar? una drio del piazzal e una davanti del Castelletto..
le dovessi esser tute varianti de un'opera in piera de epoca ellenistica, imagino arivada tramite copie romane, de un fanciullo con un'oca che no arivo a trovar su internet. Credo che la sia a Monaco, alla Gliptoteca.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Bela con tutte le nuvole :P


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Svizzera: Zurigo

Messaggio da babatriestina »

Son stada un giorno de passaggio a Zurigo sti giorni e go approfittado per far qualche altra foto: comincio cole classiche, sula Limmat verso la vecia cattedral, finalmente con un poco de sol, veramente cominciava nuvoli e de sera xe vegnuda piova..
Immagine
Immagine
ve ricordè ( la xe anche qua sora) la cesa cole vetrate de Chagall?
Immagine
xe questa, ma xe una novità: no se pol più fotografar dentro! :( :( :( meno mal che ve go messo le foto.. :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Svizzera: Zurigo

Messaggio da babatriestina »

La giornata iera limpida, e drio del lago se vedeva le montagne
Immagine
I cigni della Limmatt
Immagine
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Svizzera: Zurigo

Messaggio da babatriestina »

un gruppo de turisti giapponesi
Immagine
un poche de signore locali, de schena per la privacy
questa iera assai elegante,e truccada tranne, diria, i sandali..
Immagine
queste invece xe più tipiche svizzere
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Svizzera: Zurigo

Messaggio da babatriestina »

mi go fatto un giro ai grandi magazzini, ma go guardado come sempre le vetrine della Bahnhofstrasse e ve mostro i gioielli: sì, a Ginevar i xe ancora più vistosi, ma i se rabbia se se li fotografa, mentre a Zurigo nissun disi gnente:
una bella collanina de zaffiri
Immagine
pietre insolite verdi
Immagine
proprio bela sta borsa Tods! solo 1600 franchi svizzeri, che vol dir oltre mille euro.. ( el euro gaveva un fià perso sul franco svizzero , sti giorni)
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Svizzera: Zurigo

Messaggio da babatriestina »

mi inveze go fatto qualche acquisto al negozio de zogattoli de Weber, per fioi de amici: ghe iera una pupa ( carissima) precisa de quele che gavevo de picia mi!
Immagine
orsetti in vetrina: i Teddybär

Immagine
e po altro giro che me attira sempre xe un magnifico negozio de libri inglesi, Orel Fuessli, che po ga davanti una cocola piazzetta, cola fontanella e belle panchine comode, come che le xe lungo tutta Bahnhofstrasse
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Svizzera: Zurigo

Messaggio da babatriestina »

Le stradine che collega el centro commercial con el centro storico
Immagine
e arivemo ai dolciumi: Spruengli!
questa xe la bottega sotto la stazion
Immagine
Kuguluf de cioccolata
Immagine
:36_1_51: :36_3_4:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Triestini nel mondo”