Via Battisti

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Via Battisti

Messaggio da sum culex »

La prima casa a destra dopo portici

Immagine

El percolo in ultimo pian che dà sui portici

Immagine

Le decotrazioni pitoriche dela parte alta: le gavè mai viste cussì? Merito del zoom.

Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Via Battisti

Messaggio da sum culex »

Le xè diverse una de l'altra: eco i esempi

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Via Battisti

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine

No go messo decrizioni e/o comenti a sti pupoli perchà no son ingrado de farli: cossa volè son ignorante e sopratuto xè altri amici/amiche che xè più bravi de mi e xè in grado de erudirve in merito (no fazo nomi, ma za savè de chi che e trata)
ciao
sum culex


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Via Battisti

Messaggio da sum culex »

Ancora in via Battisti al nr.. 12

Immagine

Un porton che me ga piasso

Immagine

Più in particolar

Immagine

In centro xè una sigla con una 'A' una 'B' e una 'S': che significato le ga? Chi sa dirmelo? (savemo za tuti chi!!

Immagine

ciao e a presto
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Via Battisti

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto:La prima casa a destra dopo portici
Casa Cassab. La famiglia del muletto che xe morto in grotta ai primi del Novecento e che nona ghe diseva sempre a papà de picio : Ricordite de Cassab ! che a mi me pareva una storia delle Mille e una notte:
fra l'altro: la tomba dei Cassab in cimitero cattolico:
Immagine
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Via Battisti

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: Casa Cassab. La famiglia del muletto che xe morto in grotta ai primi del Novecento e che nona ghe diseva sempre a papà de picio : Ricordite de Cassab ! che a mi me pareva una storia delle Mille e una notte:
fra l'altro: la tomba dei Cassab in cimitero cattolico:
Immagine
Immagine
la frse la trovate citata oggi sul Piccolo, articolo sulle tombe e trasformata in:
<<Ricordite de Cassab>> pare sia diventato un monito diffuso tra le nonne triestine dopo quell'evento
Mi sa che siamo diventati ormai fonte web.. :cheezy_298:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Via Battisti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

sum culex ha scritto: In centro xè una sigla con una 'A' una 'B' e una 'S': che significato le ga? Chi sa dirmelo? (savemo za tuti chi!!

Immagine

ciao e a presto
sum culex
Naturalmente mi no son quel che doveva risponder :-D :wink: , però, vardando ben, mi legio un A, una R (no una B) e una S: no poderia eser RAS, Riunione Adriatica di Sicurtà?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Via Battisti

Messaggio da Nini Naridola »

Sì, anche mi legio RAS. Me par che in quela casa, per un periodo ga vissù Italo Svevo.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Via Battisti

Messaggio da Ciancele »

Sum Culex ga fato un lavoron sula via Batisti, una strada che de muleto go fato per quatro ani par 'ndar a scola. Solo che a quela età se gaveva poco o gnente interese par le case e se caminava coi oci verso par tera, come quei che zerca soldi. Modo di dire triestino. Ma adeso zumando e con qualche casa ben piturada se vedi più meio. Pecà che manca patus par governar de fora. Anca qua le case signorili ga una zaia de camere e due entrade: quela davanti pai siori e quela de drio par la servitù. Co' i strasinava patate e zivole no se pasava par le stanze bele, ma dedrio, andove che no vedeva nisun. La cusina verso la corte sempre in scuro. E la camereta par la serva. I apartamenti gaveva almeno dozento metri quadrati. Quei in afito i costa qua almeno 25 euro al metro. Ripeto quel che go scrito per altre case. A Bruxelles i zerca adeso, de tanti ani za!, de riparar le case vece che xe tanto più bele de quele de zemento. Tipo INAIL, che tanto ghe piasi a un nostro forumista. Qua in cità no gavemo patochi. Xe le fiume grando e, un poco fora, i afluenti. No so come che a Trieste se podaria aver un patoc verto. A parte la spuza. Bisognaria butar zo tuto e far de novo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Via Battisti

Messaggio da babatriestina »

i apartamenti con do ingressi iera solo quei che ocupava tuto el pian.. ssai siorazzi quei che li gaveva. ghe iera un'anticamera, diversi anditi e camere luminose e grandi per i paroni, scuri e su corti sempre più pice per i servizi, inclusa cusina e bagni. E come che te disi, la camereta dela serva drio dela cusina. Col tempo i li adatta a ufici perchè xe più pratico e se fa prima, piutosto che rifar tuto dentro ( come che i ga fato dove che abito adesso mi) spostando cusine e bagni coi relativi colegamenti.. Maria Teresa gaveva previsto per el borgo teresian corti grandi e case no alte, che vegnissi el sol e che la gente se podessi coltivar un ortisel in corte. Ma le speculazioni edilizie e el novo modo de costruir de metà otocento in zo ga fato far case più alte, col ascensor ( e i paroni de casa se ga fato el piano nobile als econdopian, no più al primo, relegado a mezanin..). e le corti xe deventade solo el posto dove tegnir i bidoni dele scovaze, prima che i li meti in strada come adesso.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Via Battisti

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: gio 23 set 2010, 7:27
sum culex ha scritto:La prima casa a destra dopo portici
Casa Cassab. La famiglia del muletto che xe morto in grotta ai primi del Novecento e che nona ghe diseva sempre a papà de picio : Ricordite de Cassab ! che a mi me pareva una storia delle Mille e una notte:
era nella Grotta del tasso, dal catasto grotte
Descrizione dei vani interni della cavità

Nota per il tragico incidente che nel 1905 costò la vita al giovane Graziadio Cassab, calatosi con una fune e precipitato nel tentativo di risalire, la grotta è stata riempita con materiale di riporto e rifiuti che non hanno però ostruito il pozzo interno. Infatti, prima che il livello del riempimento raggiungesse l'orlo, venne individuata nella parete un'apertura che immetteva nel grande camino sovrastante il secondo salto. L'ostruzione sta lentamente sprofondando, forse a causa del riversarsi del materiale nella parte più interna della cavità.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”