El sorzeto del dentin

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

El sorzeto del dentin

Messaggio da AdlerTS »

Chi ga fioi e nipoti usa ancora darghe qualche soldin al muleto che perdi i denti de latte ?
Mi sì, ma go scoperto che l'inflazion xe 'rivada anche nel mondo delle fiabe :shock: Per mi, de picio, le monede ga sempre avudo più valor che una banconota de carta e pensavo che fussi un creder comune ai fioi.
Mia fia ga perso un dente e ghe go messo 2 euro de moneda: la li ciol e la me fa: "perché col va dei miei compagni de classe el ghe porta anche 10 euro ?" :shock: :shock:
El prossimo dente ghe metto un bancomat a nome suo ;--D


Mal no far, paura no gaver.
duralex
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 64
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 12:08

Messaggio da duralex »

Mi, con do fioi, go una colezion de dentini. Quando che gò comprà la colana de perle a mia moglie, gaveria fato prima a impirar sul filo i dentini: me gavessi costà de meno! Però xe una bela tradizion: pensè che quando che el xe morto papà, go trovado nel suo casetin alcuni dentini mii. Comunque, per mi, i li ga pagadi de meno, al'epoca. :-D


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D Adler : TUTTO IL MONDO E UN PAESE. WHAT GOES AROUND COMES AROUND. Grazie al cielo son troppo veccio, ora. Il mio0 dolore arriva ai tempi dei compleanni e Natale. :( :( :( :(
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mi personalmente son come Adler, ale mule ghe davo 1-2 euro. No me pereva giusto dar de più, visto che ai mii fioi all'epoca ghe davo 100 lire, che magari valeva più de 1 euro! ;-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
McFriend
ixolan
ixolan
Messaggi: 407
Iscritto il: sab 29 dic 2007, 15:15

Messaggio da McFriend »

Anch io ho lo stesso problema con la bambina. Esisto pero anche un 'altro problema. Ieri e venuta a casa dalla scuola e le hanno raccontato che i soldini li porta non il "mausele"=topolino ma la "Fatina del dentino". Anche qua le tradizioni vanno in malora. Ho dovuto fare un lungo discorso sul sorzet, alla fine ci ha creduto ma con qualche dubbio :roll: :roll:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Diciamo che il "mausi" ha l'aiutante! :wink:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41507
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

A me sembra più logico e credibile che la fatina si faccia aiutare da un topolino, più piccolo, che raggiunge facilmente il posto dove ci sono i dentini, poi i topolini sono più esperti di dentini. Il topolino può benissimo poi portare il dentino alla fatina.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Larry ha scritto::-D :-D Adler : TUTTO IL MONDO E UN PAESE. WHAT GOES AROUND COMES AROUND. Grazie al cielo son troppo veccio, ora. Il mio0 dolore arriva ai tempi dei compleanni e Natale. :( :( :( :(
Larry
Dai Larry, che te son una delle persone più allegre che conosso :-D

In UK el topolino porta anche el soldin al bambino piccolo che perdi un dente ?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D Adler, qui non e un 'maus' (mouse, in inglese) bensi come dice le altri la sopra. In Inghilterra si lo dice "the tooth fairy".(la fata del dentin). Pero come ho detto, tutto il mondo e un paese and quando jero giovane con quattro fioi ti pol imaginare quanti schei andava sotto la cuscin di letto perche qui si prende il dentin e quando il bambin va dormire ti mostri che ti lo metti sotto il cuscin di letto e tu lo dice che quando la/lui si sveglia la mattina dopo troverai che la fata gavra lascia un po di soldi in cambio. Soldi ben spesi per un po di pase in casa,(e se non sbaio anche l'amore durevole) xe vero????
Larry :-D :-D :-D


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41507
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e quindi gavemo una prova a favor del ipotesi che la fata xe la solita anglosassonalizzazion strisciante.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
McFriend
ixolan
ixolan
Messaggi: 407
Iscritto il: sab 29 dic 2007, 15:15

Messaggio da McFriend »

w il sorset abbasso la fatina, ghe ne anche massa de fatine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Forsi che ogni paese ga le sue usanze...... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”