concerto gospel

dele canzoni triestine ai spettacoli de musica leggera che se tegniva e se tien a Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
granzo

concerto gospel

Messaggio da granzo »

Lunedi` 26 son andada a scoltar un concerto de musica gospel nela cesa evangelica. No iero mai andada a scoltar concerti corali nela mia vita...go comincia` 'sto Nadal.
'Rivada la` dela cesa iera pien de gente fin fora...la fila e no iera ancora comincia'. Dentro iera pien de gente...panche libere gnanche a parlarghene. Sicome iero con le fie, le gavevo mandade in giro per trovarse un postisin dove sentarse e no dover star in piedi per piu` de un ora...ma niente da fare.
Dopo un poco due mule se senta per tera, alora meto a sentar anche le fie e dopo me calo anche mi. Nel giro de 10 minuti se gaveva impignido per meta` el pavimento dela navata (che tra l'altro iera riscalda')....e noi se gavemo godudo el spetacolo in prima fila .:D
Iera bel, anche perche` un poco movimentado, no el solito coro. Oltretuto ghe iera 4 soliste che fa parte del coro del teatro Verdi: ogniduna con delel carateristiche diverse nela vose e nel stile.
Insoma l'insieme iera simpatico.


kalvus
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 29
Iscritto il: ven 17 feb 2006, 9:30

...

Messaggio da kalvus »

l'altra estate che iero a new york son anda' ad assister ad una messa ad harlem. Come che i ga' cantado 'sti neri... i zigava come mati, sembrava tuti in trance ! Se vedeva che i ghe credeva a quel che i sentiva e che i diseva...


Seppellitemi vicino all'ippodromo cosi' io possa sentire l'ebbrezza della retta d'arrivo. (Charles "Hank" Bukowski)

Torna a “Musica legera”