Metropolitana leggera e collegamenti con la Slovenia

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Metropolitana legera. Te ghe credi? I farà mai?

Si, saria bel e i farà 
3
30%
Si, saria bel ma no i farà mai
6
60%
Spero che no i fazi
1
10%
No go idea. A mi te me domandi?
0
Nessun voto
 
Voti totali: 10

Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

L'altro giorno i se ga rimesso a pizzigarse per la famosa metropolitana legera, perché pareria che la region saria propensa, mentre el comun contrario .... Me vien de pensar che i fa aposta a dir bianco co l'altro disi nero :roll:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Se i fa la metropolitana, no ghe resta i soldi per lustrar el Municipio!
A parte i scherzi, semo o no semo la cità del NO SE POL? Bisogna tegnir alta la fama! :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:L'altro giorno i se ga rimesso a pizzigarse per la famosa metropolitana legera, perché pareria che la region saria propensa, mentre el comun contrario .... Me vien de pensar che i fa aposta a dir bianco co l'altro disi nero :roll:
Ieri sera in un speciale sui trasporti su Tele4, la region ga ribadido l'interesse per el progetto, ma la Trieste Trasporti ghe metti una piera sora disendo che una metropolitana diventa economicamente conveniente in centri abitadi con più de 400.000 abitanti e 10.000 passeggeri per ora per senso de marcia. :roll:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Una roba xe certa: far la metropolitana leggera gaverìa costi notevoli, anche se sarìa un bela roba.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

Me par un'idea cocola.
Però no me fermassi a Capodistria ma andassi fin Portorose e no me fermassi a Sesana ma andassi fin Lubiana. E da Ronchi se podessi proseguir fin Gorizia e Grado...


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

AdlerTS ha scritto:[...]Trieste Trasporti ghe metti una piera sora[...]
no me ricordo ben ma i xe lori cuei che i dixi che a trieste no se pol far tram? .. tanto per saverghe dar un valor a sta sua opinion de ogi ;-)

ciau

Franco


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:Ieri sera in un speciale sui trasporti su Tele4, la region ga ribadido l'interesse per el progetto, ma la Trieste Trasporti ghe metti una piera sora disendo che una metropolitana diventa economicamente conveniente in centri abitadi con più de 400.000 abitanti e 10.000 passeggeri per ora per senso de marcia. :roll:
Stasera inveze sempre tele4 ga dito che xe stado firmado tra Provincia, Ezit e Autorità Portuale el via libera per la realizzazion del progetto .


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

AdlerTS ha scritto:[...] firmado tra Provincia, Ezit e Autorità Portuale el via libera per la realizzazion del progetto .
come a dir che i ga taiado fora trieste trasporti? ;-D


Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Metropolitana leggera e collegamenti con la Slovenia

Messaggio da cenerentola82 »

TRASPORTI: ACCORDO PROVINCIA TRIESTE-SEZANA SU METRO LEGGERA
(ANSA) - TRIESTE - Una lettera di intenti per un sistema di trasporto comune su ferro e gomma, in vista della realizzazione di una metropolitana leggera, e' stata firmata oggi tra la Provincia di Trieste e il Comune di Sezana (Slovenia). ''Con la sigla odierna - ha detto la presidente della Provincia, Maria Teresa Bassa Poropat - si pongono le premesse di una forte partnership. Grazie a questa sinergia puntiamo ora a ottenere finanziamenti comunitari, attraverso la creazione di un gruppo di lavoro interdisciplinare - ha aggiunto - composto da tecnici italiani e sloveni''. L'accordo impegna i firmatari nel rafforzamento degli attuali collegamenti su gomma tra Sezana e Trieste e pone le premesse per interventi di sistemazione e miglioramento della viabilita' in prossimita' del valico di Fernetti. A sostenere economicamente il progetto sara' la Banca del Credito Cooperativo del Carso-Zadruzna kraska banka. La linea servira' anche a favorire gli studenti sloveni che frequentano l'Universita' di Trieste. BUO/SM


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

son ottimista e go votado 1. Ma no savessi preveder quando :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Si, saria bel ma no i farà mai :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mi go votado 2 sperando de sbagliar....Go letto la notizia e go anche letto che per vignir in città se doverà cior un autobus, o tram sempre che el funzioni, in coincidenza..... :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Messaggio da nonna ivana »

AdlerTS ha scritto:Si, saria bel ma no i farà mai :?
Non sarà mica come la storia infinita della metro di BO???


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Chissà! Tutto è possibile! :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Oggi sul Piccolo c'è la relazione sul un a firma per la dichiarazione di intenti, e soprattutto per cercar di rimediare finanziamenti CEE. Poi cosa si farà e quando è più misterioso, si parla di un bus ma con cambio a Opcina... sai che fatica un bus fra Sesana e Opcina per scomodare perfino la CEE..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Mi no go leto l'articolo, me se xè un bus, che razza de metropolitana (penso a trazion eletrica) xè, anche se questo xè solo per un trato?
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

dovessi esser un missiòt: bus tranfrontalieri che va fin Sesana, Comeno, Capodistria e po a Opcina o in altri posti se trasborda o sui bus esistenti ( Muja) o su sta futura fantomatica metropolitana sule vece linee ferroviarie che porta a campo Marzio.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

De quel che go capido, se parti coi bus aspetando che se fazi la metropolitana.


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

cenerentola82 ha scritto:De quel che go capido, se parti coi bus aspetando che se fazi la metropolitana.
Par che sia cusì la storia.
Comunque mi me par che far un bon servizio de autobus (puntuali, puliti e con aria condizionata) sia più che suficiente, inveze de spender soldi per una metropolitana e rovinar ulterioremente el Carso.
A sentir sti politici par che senza metropolitana no te se pol più mover, opur che no te pol esser all'altezza de ciamarte "città"! El teritorio no xe adatto, tropi dislivei!
Anche perchè il percorso saria prettamente extraurbano, per cui non ghe xe nianca problemi de trafico.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Go visto che i sta fazendo lavori de manutenzion sul ponte de fero che xe prima de l'autamarocchi a Zaule. Che sia un segno ?


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Trieste e i trasporti”