Bruno Bianchi

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Bruno Bianchi

Messaggio da rofizal »

Dal vecio forum de Trieste Mia.

-----------------

Da Lucio Coceani on Wed, 10 Apr 2002 00:21

Mi volessi ricordar su questo sito la memoria de Bruno Bianchi.

Logicamente, come tute le robe e persone, se un no ga una certa età, el poderà anche dir: Ma chi iera sto Bruno Bianchi?

Però se un, come mi, non ga più venti ani, el se ricorderà de Bruno Bianchi come un nudador triestin, campion italian nel suo stile, che morì 'sai giovine, verso i 18 ani, quando che l'aereoplan che portava la Nazional de nuoto, per qualche guasto, che nianche no me ricordo più, purtropo el se scontrò con el teren, mazando i pasegeri a bordo.

Mi iero xa in Australia, ma me ricordo de Bruno benissimo. Iero andado a scola con lui. Gavevo fato le elementari ala Ruggero Timeus in Largo Pestalozzi, e el nostro maestro jera el Signor Duilio Gasparini, (al giorno de ogi son ancora in contato con lui).

El stava de casa de le parti de via Doda.

Anche a scola, come in tuto el jera 'sai umile e nol se dava mai arie. El jera sai più grande e groso de la magioransa de noi muleti, ma 'sai, 'sai gentile.

L'ultima volta che lo gavevo visto, jera durante una partida dela Triestina. El gaveva sai un bon nome in campo nazional come un campion del avenir.... ma el iera cussì modesto.

Dopo i ga ciamà la piscina coverta in suo onor.... chissà se la xe ancora la!

Bruno Bianchi, campion sportivo e campion umano. Te saludo.

--------------


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]

Torna a “Altri Sport”