Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Buongiorno e buon sabato a tutti! :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2955
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Bona domenica a tuti. Ste tenti a dove che posè la borsa de la spesa perchè i podesi multarve per ocupazion del suolo publico: :-) Se no gavè leto xe quel che xe suceso l'altroieri, ve la conto mi. In mercato coperto un venderigolo ga posà una caseta de verdura fora dei spazi de la sua rivendita, e la guardia .... del radicio vestì in borghese ghe gà da una multa de 1000 euro. Se per una caseta fora posto i te dà 1000 euro , per aver rubà un mandarin come minimo i te devi taiar la man, se po' te elargisi milioni de euro fazendo falir una banca ...... noi te ciapa mai. Cusì funziona le robe ogi. :clapping_213:


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1458
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Caro Piereto, ma le guardie del radicio in borghese xe come 007 con licenza de ucider insomma? ..ala maniera de siora ici e sior giordano come...?


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8729
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto:Bona domenica a tuti. Ste tenti a dove che posè la borsa de la spesa perchè i podesi multarve per ocupazion del suolo publico: :-) Se no gavè leto xe quel che xe suceso l'altroieri, ve la conto mi. In mercato coperto un venderigolo ga posà una caseta de verdura fora dei spazi de la sua rivendita, e la guardia .... del radicio vestì in borghese ghe gà da una multa de 1000 euro. Se per una caseta fora posto i te dà 1000 euro , per aver rubà un mandarin come minimo i te devi taiar la man, se po' te elargisi milioni de euro fazendo falir una banca ...... noi te ciapa mai. Cusì funziona le robe ogi. :clapping_213:
Mi no so cosa che xe nato al mercato coverto, però mi vedo una baraca che xe vizin de casa mia, su un marciapie. Co la xe serada se pasa tranquili. Quando i la verzi i comincia a meter tuto intorno ala baraca casete e casetine e no se pasa più. Tante volte per pasar go dovù andar in mezo ala strada. Se sia giusto darghe 1000 euro de multa no so, ma gnanche sto modo de comportarse no me par giusto; no me par giusto gnanche per el negozio di fronte che paga per tuti i metri quadri che el ga. Penso che dovemo cominciar a rispetar le regole. Naturalmente son d'acordo con Piereto: tute le regole, dale pice ale grandi.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2955
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Certo chi che gà ocupà un spazio che no ghe spetava e de cui nol gaveva pagà la licenza xe giusto che el bechi la multa, ma la cifra xe spropositada. Forsi quela venderigola guadagna 1000 euro al mese e no la li pol spender in un giorno solo per una multa. Caso mai prima venisi un rimprovero verbale o scrito, e po' in caso de recidiva la multa.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bonasera! Mi son un poco d'acordo con Piereto. La multa xe giusta, ma esagerata. Anche se la polizia li ga avisadi, più volte par, de tirar via la roba del pasagio o dele bancarele svode.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1458
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

son d'accordo anche mi, troppo caro!


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

conosso un per de quei che i ga multado, per gaver ciolto robe de lori.
I disi che xe rivada una denuncia da parte de altri che ga la bancarella... mi devo dir che no me par che vedevo che intrigassi e che i banchi no xe tuti ocupai, quindi posto svodo ghe xe.
Po el baretto, iera cussì cocolo el tavolo coi veceti sentai a cior el aperitivo e un per de salumi e formai tipo osmizza...
le multe xe spropositade e i disi che xe un regolamento del 1982. Chi iera sindaco nel 82? no me ricordo. che ga fato multe cusì asurde? no so. perché? no so


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8729
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:conosso un per de quei che i ga multado, per gaver ciolto robe de lori.
I disi che xe rivada una denuncia da parte de altri che ga la bancarella... mi devo dir che no me par che vedevo che intrigassi e che i banchi no xe tuti ocupai, quindi posto svodo ghe xe.
Po el baretto, iera cussì cocolo el tavolo coi veceti sentai a cior el aperitivo e un per de salumi e formai tipo osmizza...
le multe xe spropositade e i disi che xe un regolamento del 1982. Chi iera sindaco nel 82? no me ricordo. che ga fato multe cusì asurde? no so. perché? no so
Regolamento regionale... i disi.

MI ve assicuro, però, che tante volte son sta tentà de ciamar i vigili (no lo go mai fato): sula stesa strada iera un rigatier che ocupava mezo marciapie con la sua roba, e una baraca de fruti che praticamente el marciapie lo ocupa ancora tuto e no me par giusto che un che vien su co le borse dela spesa devi andar in mezo ala strada per pasar. Quei dela baraca per un periodo i gaveva ciolto un negozio di fronte e poi i xe tornai là, evidentemente ghe costava de meno. Di fronte ghe xe un altro boteghin de verdura che in strada no meti gnente. Se mi fusi in lori saria sai rabià (premeto che no ciolemo la verdura né de un né de l'altro).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

e bona sera!
Come xe coi preparativi?
mi go fato un guiro in cità, stavolta meio atrezzada,
Immagine
le foto xe oviamente nela pagina de nadal...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno! Bela foto! Quela sera a quel'ora iero più che impegnada con la mia truppa.....e ieri, dopo la messa, go profità per riposarme.... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

ma el primo giro con machina fotografica imgombrante go fato el 23..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno e bona domenica a tuti! :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1458
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

bona domenica a tutti! Me ga piasso ssai el presepio de Mandi e quel de Nona Picia, noi sto anno non gavemo podu far niente causa baruffoni con l'impianto elettrico go messo alora un picio albereto e un picio presepietto come simboli....ma el prossimo anno spero andera' meio! Spero che tutti gavere' digeri' le varie mangiatorie e ve preparere' per le prossime de fine anno. Me pareva de veder el nipotin novo de mandi che saltelava in mezzo al presepio....auguri de felicita', che continui cussi' e ancora meio.Ve abraccio tutti con affetto. oli. :clapping_213:


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1458
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Dovevo meter el post su i auguri...no so....
Allegati
presepietto 2015 (Copia) (Copia).jpg
presepietto 2015 (Copia) (Copia).jpg (85.39 KiB) Visto 1126 volte


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Ciao Oli e ciao nona Picia e tuti i altri

Ve mando un video de Trieste del 1958 che me xe piasù

https://www.youtube.com/watch?v=SfZicE_1CGU

Forsi ve ricorda qualcos.

Mi da picola andavo co me papà a cior l'albero nei boschi, ora uso quel de plastica con dispiazer, ma finì le feste son contenta de no aver taià alberi.
Sì, l'è gran bel en Nadal con en popìn en casa e el me cor sluse de gioia.

Per ora no ghe parlo al me popo de navi, ma de bei animaleti che lo fa rider e qual miglior occasione de ''n presepe?


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

A Vienna l’albero di Natale apparve nel 1816, per volere della principessa Henrietta von Nassau Weilburg, mentre in Francia fu importato dalla duchessa di Orléans nel 1940.
Al Natale 1982 risale la prima volta in cui Papa Giovanni Paolo II fece collocare un abete adornato nel centro del colonnato del Bernini. L’abete era dono di un contadino polacco, che lo trasportò fino a Roma sul suo camion.
A Trento e Trieste no so quando è arrivata la tradizione...però ho trovato una bella poesia del 1913 che dice:
El presèpi (1913)

‘Na volta me ricordo che i putèi
do tre stimane avanti de Nadal
i preparava muscio e bachetèi
e po’ i feva su i presepi ben o mal.

Casote, pegorèle e pastorèi
Montagne co’ la nef fata de sal
Pontàti fabricadi coi sfessei
En mondo picinin, ma tal e qual.

Oh, quanta poesia n’sti laòri
Che feva su i putei de ogni famiglia
E d’ogni condizion, porèti e siori!

Adès, en pinotìn come che sia,
con su do tre mocati e ‘na pastiglia…
se ‘l preferis a tanta poesia!
Vittorio Felini ( Mezzolombardo, 15 ottobre 1862 -23 maggio 1920)

Essendo stata scritta nel 1913 questa poesia, mi fa riflettere. Secondo me il testo comunica che molto tempo prima del 1913 si faceva il presepe nel trentino austro ungarico (?), mentre negli anni precedenti la prima guerra iniziava a diffondersi l'usanza dell'albero di Natale. Sembra che l'autore non abbia molta ammirazione per l'albero.

Io non conoscevo l'uso di "sfessei" che riconduco a sfrise, cioè fessure, pezzettini di legno ricavati dal taglio della legna (stéle).

"Mocati" ho chiesto in giro, ma potrebbero essere torsoli o fettine rotonde di mela, oppure mozziconi di candela (moccoli).
"Pastiglia" no so proprio. Caramella?


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

mandi_ ha scritto:A Vienna l’albero di Natale apparve nel 1816, per volere della principessa Henrietta von Nassau Weilburg,
all'Albertina, dove viveva come moglie dell'arciduca Carlo, dicono che lo importò nel 1823 e che piacque tanto che l'anno dopo nel 1824 l'imperatore Francesco I volle ripeterlo alla Hofburg.

e il primo in piazza a Trieste, se è vera la boutade della Cittadella, sembra lo avessero fatto i nazisti durante l'occupazione..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

chissà se esistono foto...o cartoline


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bona ultima setimana del'anno!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”