Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bona domenica! Ogi no posso verzer i scuri... i xe geladi e blocadi. Con la bora se no verzo le griglie no i sta inganzai i se sbati e i se spaca :(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

te ga visto la calada de barometro ieri sera? el aviso del meteo per Trieste? la nave sula strada per Lubiana?... se prevedeva...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Si, savevo...me imaginavo co ga cominciado a sufiar la temperatura xe andada in discesa libera


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Anche il mio é molto basso


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Te ga visto la calada de barometro ieri sera? el aviso del meteo per Trieste? la nave sula strada per Lubiana?... se prevedeva...
Bongiorno a tuti. Go visto che zo ga nevigà un poco. Me ricordo de certe giornade de bora a Trieste, ma un boron de sburtar un bapor sula strada devi eser sta un record. Adeso se pol capir parchè i capitani dei bapori de crocera i ga paura a vignir a Trieste.

PS: Baba Triestina, scusa. Me xe scampà. :36_11_6:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

no go capido ben cossa che ghe n'entro mi coi vapori de crociera.. forsi ti te ga fato un'idea un poco strana de mi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: No go capido ben cossa che ghe n'entro mi coi vapori de crociera.. forsi ti te ga fato un'idea un poco strana de mi
Go leto la nave sula strada de Lubiana. Forsi iera la neve. 'lora go capì mal. Scusa.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

adesso vedo.. orpo sì xe proprio neve e no nave!!! la protezion civil sconsiglia de andar fora e la strada xe meza blocada dela neve, de quel che go visto dele foto de chi che ghe iera stanote e stamatina bonora!!

e allerta meteo dela protezion civil
Chiuse per neve le vie Commerciale, Scala Santa e Bonomea.
Via Carnaro presente neve in carreggiata, evitare il transito.
Attenzione ai marciapiedi ghiacciati in molte zone della città


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Mi go visto su tele4 che dà notizie in tempo reale o quasi e po' basta che guardo in giardin....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: No go capido ben cossa che ghe n'entro mi coi vapori de crociera.. forsi ti te ga fato un'idea un poco strana de mi
Go pensà che se la bora sburta i bapori sula strada per Lubiana, quei de crociera ga paura vignir a Trieste par no vignir sburtai su qualche autostrada. Ma no te devi ciapar sul serio questa mia paura.
Mi vivo dei sbagli de scritura. Co' coregevo le boze i me pagava purtropo a pagina e no a numero de sbagli. I me salta subito inte l'ocio. Xe pratico ma xe bruto parchè no poso mai leger in pase gnente. Basta salute.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: Bona domenica! Ogi no posso verzer i scuri... i xe geladi e blocadi. Con la bora se no verzo le griglie no i sta inganzai i se sbati e i se spaca :(
Co' iero putel 'iutavo con altri muli le vecete a traversar la strada gelada. Gavevimo un toco de saco soto le siole. Specialmente in via Crociferi che porta a piazeta Cornelia Romana el vento te sburtava in zo e iera caligo girar el canton. bei tempi. Quanto tempo xe pasà. (sospiron)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: Go pensà che se la bora sburta i bapori sula strada per Lubiana, quei de crociera ga paura vignir a Trieste par no vignir sburtai su qualche autostrada.
che in tal caso saria insoma i Argonauti ala riversa... perchè la legenda disi che a un zerto punto che i stava tornando risalindo el Danubio, forsi ciapando suso per qualche affluente, i xe rivai a Lubiana, no so se xe lori quei che ga copado el drago, e po i ga messo la nave su rulli ( o qualche altro diavolez) e i la ga calada in Adriatico, come che xe anche nel quadro de Dall'Acqua a Miramar..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno a tuti.... :-D e bona setimana! :-D Come sta le varie gole amalade?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

bona settimana a tutti ...ande' a veder su arti figurative go segnalado una mostra de artisti triestini del primo 900. So che ghe piasi a tanti el periodo. La dura fin al 31 de genaio. La conossere za ma mi la torno a metter per memoria. Xe anche visite guidade come podere veder su arti figurative.
Auguri per i malai causa el fredo e come cura consiglio la solita del triestin: trappa e caldo! Ciao.


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Bongiorno e bona Epifania.
Ve ricordo che qua a Trieste ogi xe el giorno dei Tre Re

Noi siamo i Tre Re
Venuti tutti tre

...
e per el resto ve rimando ala

( per chi che conta tante ciacole sul Nadal, ricordo che nei primi tempi cristiani no i festegiava el Nadal, ma come festa dela venuta de Cristo i festegiava el Epifania)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno a tuti! L'Epifania tutte le feste porta via.......bona ultima giornada de festa!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

A proposito de feste. Son andà co l'auto a san Giacomo dove che ghe vado sai de rado, e me son parchegià nel garage soto el campo san Giacomo. Per strada iera auto postegiade in divieto, ma go capì el perchè. Per 17 minuti i me ga fatto pagar 1 euro e 40. (probabilmente come se fusi una ora) So za che qualchidun dirà che se se devi spostar col bus. El teren xe comunale cioè de tuti noi, l'opera xe sta finanziada anche co soldi dei privati. Ma per l'ocupazion del suolo publico che xe nostro pago za la tassa de circolazion. Con 140 euro posso tignir ferma la macchina sulla strada pubblica per un anno mentre in garage posso starghe solo per 1700 minuti cioè per un poco più de 28 ore. Xe qualcosa che no va.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

difati, anche mi son andada a san Giacomo. Cola 10. Ogi xe festa e un biglietto dura 4 ore. Costo: col bglietto pluricorse 1,215, andata e ritorno. Per tanti motivi go capido che la machina xe solo se propio no se pol far a meno. Quaranta e passa anni fa, che go cominciado a doprarla, iera diferente...
per le machine in divieto, po go notado una roba : giorni fa go ciolto la machian perché volevo averla pronta per tornar dopo la cena del 31 e de sera in quela zona xe pien, ben, zona Setefontane, pien de machine in dopia fila, e almeno tre posti liberi de parchegio normal. No i sa più parchegiar o no i se degna, lassandola come che ghe fa comodo?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:Bongiorno e bona Epifania.
Ve ricordo che qua a Trieste ogi xe el giorno dei Tre Re

Noi siamo i Tre Re
Venuti tutti tre

...
e per el resto ve rimando ala

( per chi che conta tante ciacole sul Nadal, ricordo che nei primi tempi cristiani no i festegiava el Nadal, ma come festa dela venuta de Cristo i festegiava el Epifania)
Nela pagina del forum go fato un post e no so se se lo pol leger. Prego eventualmente de trasferirlo parchè go fato una domanda e me piasaria saver la risposta. Grazie.


Torna a “El salotin”