La Questura - Stile Littorio

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Gavemo anche savudo esportar qualcossa de Littorio :-D

A Roma se ga fatto un gran parlar in primavera della ricostruzion del "lanciatore di giavellotto" de Aldo Buttini, statua issada allo Stadio dei Marmi nel 1932 insieme ad altre 59 sculture. 28 anni dopo, per le Olimpiadi i ga deciso de spostarla per lassar posto alla fiamma olimpica, ma durante le operazioni un fulmine ga colpì la scultura distruggendola.

Bon, Buttini gaveva fatto anche una meno celebre "Il saltatore con l'asta", dono del Fascio de Trieste del 1939, pagada con 50.000 raccolte con le offerte dei nostri concittadini.
Allegati
20061019123513379_0001.jpg


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ma sto Buttini iera triestin o no? per mi xe la prima volta che lo sento nominar


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Non trovo note biografiche certe, ma credo che fossi un 'talian...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Tornando ala Questura e dintorni, poco dopo, di fronte xe el palazzon del INAIL ( a mio pare, un pugno nel ocio messo là..), ben soto xe una statua che no so nè cossa che rappresenta nè chi che la ga fata: qualchedun ghe ne sa qualcossa?
ovviamente, xe un bronzo anni cinquanta..
Immagine
un particolar de una testa
Immagine


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

babatriestina ha scritto:
macondo ha scritto: E perció dovessi esser 1937 :oops: :oops:
E adesso ti te pol spetar , de qualche parte, una remenada de qualche "nostalgico" :wink: :wink:
No ocori remenade, se lo perdona perchè sto periodo no xe el suo forte, ...............in senso positivo. :wink: :wink: :wink:


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Ursus Canadiensis

Messaggio da Ursus Canadiensis »

babatriestina ha scritto:Tornando ala Questura e dintorni, poco dopo, di fronte xe el palazzon del INAIL ( a mio pare, un pugno nel ocio messo là..), ben soto xe una statua che no so nè cossa che rappresenta nè chi che la ga fata: qualchedun ghe ne sa qualcossa?
ovviamente, xe un bronzo anni cinquanta..
Pol darse che sia la coemorazion dela nascita dela "GAY COMMUNITY?"

Orso


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ursus Canadiensis ha scritto:
babatriestina ha scritto: o palazzon del INAIL ( a mio pare, un pugno nel ocio messo là..), ben soto xe una statua che no so nè cossa che rappresenta nè chi che la ga fata: ]
Pol darse che sia la comemorazion dela nascita dela "GAY COMMUNITY?"
fussi adesso, no me meravigliassi, ma nei anni 50 no se usava propio :-D :-D :-D


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Le statue dell'INAIL, che saria Istituto Nazionale Assistenza Invalidi del Lavoro dovessi rapresentar el aiuto dado per l'ente (probabilmente la figura piú 'matura') all'invalido (rappresentato dalla figura piú giovane). Credo che qualchedun me lo gaveva spiegado cussi....


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

el giovine no ga ssai l'aria de invalido, ma anche mi pensavo qualcossa come ala solidarietà fra generazioni:
titolo esatto? scultor? :?:


Ursus Canadiensis

Messaggio da Ursus Canadiensis »

babatriestina ha scritto:
Ursus Canadiensis ha scritto:
babatriestina ha scritto: o palazzon del INAIL ( a mio pare, un pugno nel ocio messo là..), ben soto xe una statua che no so nè cossa che rappresenta nè chi che la ga fata: ]
Pol darse che sia la comemorazion dela nascita dela "GAY COMMUNITY?"
fussi adesso, no me meravigliassi, ma nei anni 50 no se usava propio :-D :-D :-D
Ciolto tuto in considerazion, secondo mi xe sai più pratico portar le mudande che quele foje cusì, però. :atletici24: :atletici24: :devil36: :devil36:

Orso


Ursus Canadiensis

Messaggio da Ursus Canadiensis »

O.T.!!!


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

Una volta gavevo sentido qualcossa del genere, cioè, dimostrar l'aiuto dell'Istituto, nella figura del' anzian esperiente, al giovine.

Vedemo se rivemo a saver altri dati.



p.s. Quanto ai comenti fora posto in mezo al discorso serio............
i se comenta da soli !!!


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Golfoblu ha scritto: p.s. Quanto ai comenti fora posto in mezo al discorso serio............
i se comenta da soli !!!
a volte alleggerissi un poco , che se no semo troppo seri, basta no esagerar e no perderse per strada :-D


Ursus Canadiensis

Messaggio da Ursus Canadiensis »

In risposta a quel che voleva eser una ridadina, Scrivi Golfo Blu
p.s. Quanto ai comenti fora posto in mezo al discorso serio............
i se comenta da soli !!!
Parlemo del steso Golfo Blu che xe bon de scriver dele robe ben pensade e sopratuto responsabili:

http://www.ciacolatrieste.splinder.com/ ... _redazione

complete con sto bel avatar intitolado "L'Orso in gabia."
http://img9.imagevenue.com/img.php?imag ... _368lo.jpg
Tanto per ilustrar el conceto de gente che "se comenta da soli."

Orso.

P.S.
E no vegnirme dir che perchè le simpatiche paroline e avatar xe stadi publicadi in un altro forum no le ga rilevanza qua. Xe chi che ga la mentalità de publicarle ste idee e foto che xe esposto qua, no dove che le xe aparse.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

[mod] go visto el post de Golfo e go fato aposta un comento per sdramatizar e implicitamente invitarlo a lassar perder zerte tacadine inutili e potenzialmente dannose, adesso Ursus ribatti, ma ricordo a entrambi che se andemo a zercar tute le cattiverie che l'un o l'altro ga dito in passato, sui blog, su triestemia, sul forumer, o altrove, ricomincemo cole faide. Ve invito a restar in tema [mod]


Ursus Canadiensis

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Nesun problema in sto canton. Quei posts i xe la de un ano e, per conto mio, i poderia eser restadi la per altri venti no li gaveria mai degnadi de aceno, amenochè forzado. Econ questo ghe meto sora una piera.

Orso


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ursus Canadiensis ha scritto:Nesun problema in sto canton. Quei posts i xe la de un ano e, per conto mio, i poderia eser restadi la per altri venti no li gaveria mai degnadi de aceno, amenochè forzado. Econ questo ghe meto sora una piera.

Orso
Grazie!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


snif

Messaggio da snif »

Ursus Canadiensis ha scritto:
Parlemo del steso Golfo Blu che xe bon de scriver dele robe ben pensade e sopratuto responsabili:

http://www.ciacolatrieste.splinder.com/ ... _redazione

complete con sto bel avatar intitolado "L'Orso in gabia."
http://img9.imagevenue.com/img.php?imag ... _368lo.jpg
Tanto per ilustrar el conceto de gente che "se comenta da soli."

Orso.
orso, no so perchè ma te fazevo più magreto :cool8: :gnammy19:


Ursus Canadiensis

Messaggio da Ursus Canadiensis »

snif ha scritto:....................................orso, no so perchè ma te fazevo più magreto :cool8: :gnammy19:
Magnar, magnar e no poderse mover, a tuti ghe sucedi de meter su peso, Snif. Ma ara che semo andando precariamente OT
. El tema xe l'identità de quei due nudi de bronzo, un con la man sul brazo del'altro e l'altro brazo e man che punta verso i ufici — la su, la dentro nel dominio burocratico. El par dir, "Se te vol che i te fazi un servizio, no te ga de far altro che andar la dentro."

Orso


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ursus Canadiensis ha scritto: Ma ara che semo andando precariamente OT
.
[MOD]Grazie Orseto :-D , te me sparagni de dirlo mi... al prossimo OT lucheto e bacchetto chi che divaga :61: :61: [MOD]


Torna a “Quartieri e rioni”