Australia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

CARENZA DE ACQUA

Messaggio da nanaia »

Pensa ti Maria che mi passo un poco per fisada perchè quando che lavo verdura ingruma l'acqua nel sbrufador e la uso per bagnar el giardin. Calcolemo che una scafa gnanche piena piena vol dir 9 litri de acqua (so perchè el sbrufador xe per 9 litri).
Qua a Trieste acqua no manca,pel momento, ma perchè strazar la roba?
Capisso che no tuti ga giardin, ma a quel che capisso anche quei che ga no ghe comoda de far come mi (no tuti, almeno)
Nanaia


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Nannaia! go' una lunga storia in fatto dell'acqua, la cugina de mia mamma la stava sora Barcola in una piccola casetta de una camera de letto cusina e acessori. Circa ( se esisti ancora alla sezion della seconda fontanella?).

Mi iero gelosa de sta belezza, per mi' veder el mar iera un sogno. La ne ciamava, quando chei meteva l'inchiostro o una specie de tintura per calcolar la distanza che tien, per studiar le profondita'dei nostri condotti de acqua. (durante la clorofilazion).

Mi giuro che beverla me fazeva mal i denti.....de tanto fredda e preziosa.
Qua' in Australia i denti te li perdi! senza acqua. Perche' non ghe xe niente che te pol dir che l'acqua gabi una sostanza appunto per poder averli sani.

Semo in qualche modo...come ditto de prammatica DOWN-UNDER.
Oggi go' guarda' per quasi 3 ore un programma basado sulle Isole dell'Inghilterra, sempre basado sulle acque-slidemad ecc. la famosa..

ciamada GLOBAL WARMING? me certe robe me fa' da rider, te diro' che son assai contraria a ste procedure chei disi che sara' meio de quel che gavemo. Ultimamente gavemo un'estate anticipado.....nei ultimi 3 giorni

patimo el freddo gavemo dai 6 gradi al massimo 21 durante el pomeriggio.
de mattina xe come che saria l'Antartide....e xe quella che ne disturba, perche' semo proprio sora de ela. Dove xe sto GLOBAL WARMING?????

nianche i scienziati capissi una pipa. Allora in sta version Inglese, i mostra che nel futuro fin al 2050 succedera' robe mai viste prima? chi se ne frega? mi non saro' per sicuro.

Ghe sara' a Londra (stando i scienziati) un'inverno de 6 mesi! la statua de Napoleone la sara' coverta de acqua e la tornera a casa sua? penso la Francia!

I pessi magnera i stessi fioi? non sara' piu' locuste ecc. questo xe za
pronostica', ma chi che nassera' dopo che mi-noi saremo morti, nessun

gavera' la possibilita' de lavorar, i pescadori sara' dimenticai, quei che lavora/lavorava nelle zone Elettriche-Gas-prodotti in general per la convenienza globale, sara' dimenticado. Tutte ste procedure basade sul
sistema de scoperte tecnologiche? non xe per noi.

Mi' per esempio, go' fatto tutto el possibile per salvaguardar sto sistema domanda' dal governo! come che te disi ti' non te son maniaca, mi lo go' sempre fatto anche perche' la mia nonna me insegnava come trattar le piante e fiori.

Metto i sali Inglesi, li semino contro vento e la terra ricevi una sostanza minerale, e dopo metto l'acqua della washing machine? tutto a posto.
Ma in certe robe come dito su' non ghe dago una pipa, se tutti fazesimo cussi' el mondo andassi al contrario, cioe' against the clock.

per altro, son un pocheto up-set, perche' i vol cavar le stue a legna? mi go sempre dito che niente scalda piu' del legno? se nol lo vol? allora i devi prima serrar tutte le stazioni dove che i la vendi, finirla e carcerar quei che brusa per dispetto le foreste, e risarcirme le spese che go' fatto sotto el suggerimento del Municipio!

E dopo la Maria cambiera' el tutto in Gas? che anche quel xe un velen per l'umanita'.....guarde' a Trieste? chi che se ricorda delle famose stue che a mi' le me piaseva enormamente? quelle Viennesi in maiolica?

Chi protestava? nessun, tutti se scaldava, specialmente i signorotti, quanto fumo vegniva fora dai camini? una roba sola digo, che almeno mi' posso dir e forsi Coce con un per de anni piu' de mi'? semo qua' sani e nessun protesta, ne per l'acqua, luce, gas ecc. le idee xe solo

per quei del futuro, che noi non poderemo comperter piu' , solo che come dito su' tutta sta question de preservar, stemo lavorado e stanchemo per quei che non se interessa, e che noi capissi cossa che parlemo.

Iera sera e durante la notte ga' piuvu' l'erba xe za un pocheto verde, nel N.S.W i contadini xe contenti, ma nel frattempo succedera' un'alluvion che distruggera' tutto i raccolti, frutti, verdure ecc. e dopodomani torneremo alla ribalta. Tutti parlemo perche' gavemo la boca? ma nessun pol andar contro natura. Nel frattempo patimo quasi la fame!

Se xe vero come che disi i Inglesi, che la vita xe una rioda, ""WHAT GOES AROUND,COMES AROUND?"" vegnera' una fame pezo del 1942, senza esser, come classificada una persona stupida mentale, xe almeno 8 anni

che non magnO le sarieze che le xe a oltre $ 20.00 al kilo, se tutto bisogna darghe la colpa al global warming? me par che tutto sona de rusine.....ma bisogna andar avanti sotto la legge dei grandi capi!

Maria aka Refolo


refolo

remembrance day

Messaggio da refolo »

Oggi 11/11 xe el giorno della rimebranza in Australia....come che se disi per Inglese the 11 hours of the 11 days of the 11 months.

Son andada in Cimitero, un poco perche' iera el compleanno de mia mamma al 8 novembre, ma mia fia me ga' dito mamma tornemo i fiori guardava brutti e cussi li mettemo tutti bei novi.
Un traffico mai visto, e senza cattiveria,

Senza nianche ricordarse che iera sto giorno tanto significativo per i Australiani, semo stade circondade de almeno una cinquantina de motociclette, tutti i ex veterani del Vietnam.

I fa' ogni anno un pocheto de ca.........ma d'altro canto bisogna riverirli, perche' noi se dimentica de nessun. I metti un POPPY (papavero) su ogni tomba dove che xe sti commilitoni. Oggi ghe go' spiega' a uno che de noi se festeggiemo verso el 3-4 del mese, e senza nianche batter ciglio, el me rispondi, mi so'.

Mi son un relativo de famiglia Italiana, e mio zio e papa' me ga' sempre tegnu'informa' de ste robe. Non go' letto tanto de storia, ma non xe mai troppo tardi. Gavemo solo in cimitero una spesie de statua del Militite Ignoto, ma con questo non vol dir che non se devi ricordar.

Alle 11 i ga' fatto la Messa, iera veramente comovente, con tutto cio' che a piu' de qualched'un non ghe interessa de ste robe, o tira fora o el Ministro, Presidenti ecc. sta' el fatto che non se devi dimenticar dei morti.

mi non go' nessun in Australia, ma la mia piu' grande amica Australiana la ga' perso el fio dopo due giorni chel xe riva' in Vietnam......inesperto?
chissa', o forsi iera la sua ora come che la disi ela per tegnirse el cuor in pase. LAST WE FORGET.

Maria ak refolo


refolo

australia

Messaggio da refolo »

STEME BATTENDO LE BROCCHE.....

quasi Estate, oggi iera solo 6 gradi, mai un freddo preciso, l'ultimo quasi 52 anni fa'.

Ma vederemo cossa che succedi, un poca de acqua gavemo, le piante xe bagnade, la stua a legni riaccasa, e le maie de lana le spuza de naftalina.......povero mondo.

Maria aka refolo


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

CLIMA

Messaggio da nanaia »

Ciao Maria! Qua de noi, tuto el contrario: mi vivo a Opicina e go 15 gradi la matina bonora :shock: al 18 de novembre! Mai visto. Se sta perfina poco ben, devo dir la verità: a mi me assai preocupa sto clima cussì strambo! Vederemo come va avanti!
Bona giornada, coccolona
Nanaia


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Inersion de tendenza, almeno per adesso. Ma calcolemo che iera fredo fin ai primi de giugno e qualchedun, mi compresa, ga anche acceso ancora el riscaldamento in quel periodo! :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
refolo

australia

Messaggio da refolo »

Nannaia,
al 18 iera (ieri) el compleanno de mio nipote, dal giorno chel xe nato non xe un'anno con temporai e quei de qua' xe elettrici....de far paura anche ai morti. Mia fia sempre la me fa' in mente della notte che la xe andada in ospedal, la gaveva paura..insomma per farla breve non corri che scolto
l'Istituto Metereologico......ma nianche farlo apposta ieri iera un sol che spaccava le piere e oggi fara' 31 gradi?

xe tutto sotto sora, in Giappon iera terremoto e maremoto, l'Iceberg se avvicina alla Nuova Zealanda, e come matti i spendi 440 dollari per svolarghe de sora? senza pensar alle consequenze. de quando che xe sta roba, quasi un mese che se movi, xe salta' fora, me par de averve za ditto? pessi cussi' grandi e anormali, pessecan con le pine sotto la panza chel camina sul fondal? roba dell'altro mondo....ma vederemo cossa che nassi. Come diseva anche i nostri veci""chi vivra' vedra'""

Per el momento gavevo un grande C......con sta muleria, che protesta per el G 20 i se ga' coverto con maschere, e fazzoletti per non farse conosser, nel frattempo i ga' ferido non so' quanti Poliziotti....ma la mia idea saria tutta differente de sto sistema, de NON TOCCARLI!
un per de mesi ai lavori forzati.

E per nonna picia?
ti te ga' verto el riscaldamento, mi presto che bruso la casa....gavevo due grandi nidi de usei nel caminetto e per serar e nettar me ga' costa' freddo e un patrimonio, qua' non esisti piu' "Spazzacamini"" altro mestier dimentica', ma go' trova' un de razza Inglese, se vedi fio d'emigranti, gavemo ridu' mio mari' el se ga messo a cantar la canzon de Mary Poppins,

Maria aka Refolo


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

clima

Messaggio da nanaia »

Davvero, Maria, che el tempo se ga imbriagà.
Me ga assai piasso tuo marì con la canzoneta pei spazacamini :lol:
che coccolo!

Saludimelo tanto
Nanaia


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Istituto metereologico de REFOLO!

Ieri 21 Novembre- 39 gradi de caldo, con vento de 100 km all'ora.
durante la notte ciclone, con vento che la Bora de Trieste xe un sogno!!

Oggi 22 Novembre - 20-22 gradi (se' rivera') giornata de ingrumar i morti......go' el giardin che sembra un cimitero de guerra.

Me manca una gamba della tavola vicin el BBQ. (non trovo).
do grandi vasi spaccai a meta'. niente piu' armellini, nianche un limon.

La gradela che me ga' esso sul camin el famoso......CHIM CHIM CHERRY
la xe svolada via, e ancora usei nel camin. E in piedi tutta la notte, perche', anche co iero a Trieste mi col vento non dormo.

qua', se alza anche alberi via dalle radisi! Stago ben de casa.

Maria aka refolo


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: australia

Messaggio da ffdt »

refolo ha scritto:Istituto metereologico de REFOLO![...]
che cocolo :-) ... el nome el par fato a posta :-)


refolo

australia

Messaggio da refolo »

carissimo FF

grazie pel COCOLO! le premuzioni per el prossimo anno non le xe alquanto prolifiche! specialmente in Italia.
Ma considerando le MIE STATISTICHE! quel che me contava mio papa'chel gaveva impara' 90 anni fa' i iera al stesso grado!

Go' dito za una volta che el mondo gira su' se stesso, e la rioda anche co la xe in movimento, morale quel che iera sucesso za una volta se ripeti.
L'Ozone xe nella stessa posizion dal 1918, dopo la fine della Prima Guerra Mondial. Un giorno xe sol l'altro un nuvolon che non finissi.

Oggi sul giornal ghe xe un pescacan che salta fora dall'acqua e beca una foca? impressionante, a mi' le foche me piasi? ma purtroppo xe el sitema
dei animali, de nutrirse a vicenda. Mi' non son contro i animai domestici, ma quando un me disi che non se doveria mazar Balene-Pessicani ecc.
(nei ultimi 20 anni xe nate 75.000 balene e 52.000 pessicani).

me da' disturbo! gavevo za ditto chei ga' trova' budei della balena e vendu' ai Francesi per i profumi! e questa xe la sacrosanta verita'.
Nell'Istituto Metereologico del South Australia, i disi, che col futuro progresso, gaveremo non solo un grande usofrutto con ste ricerche ma

anche un sistema de nutrimento specialmente per le terre fredde, e questo sta andando avanti da secoli. L'Antartide, la xe divisa in tante parti.. nei ultimi 10 anni! Nel centro del POLO SUD xe paroni i USA

a Nord del Oceano Atlantico xe della Russia-Giappon
a sud un tocheto sotto l'Oceano Pacifico xe dell'Italia, in sto momento i xe la' dal 2004 chei studia. L'Inghilterra, Nova Zealanda el resto tutto per L'Australia. Tutto diviso corettamente, appunto per le ricerche, sia climatiche che per preservar, scuseme anche l'Olanda! Argentina!

Non digo fesserie, ma devi esser qualche scienziato che studia ste intemperie, ma nel frattempo devi metter le man anche in quel che ne da' el mar? XE gente contro de tutto, ne fa' diventar piu' veci de quel che semo.

Considerando che non solo mi' ma quei pressa poco la mia eta' ga' magna' tante robe che oggiddi' xe taboo, solo per el sc'hifezzo!
Noi Italiani gavemo l'oio de oliva- i Norvegesi quel della Balena ecc. ogni nazion ga' i sui possedimenti. Chi se trova mal nei brutti momenti xe quei che calcola l'Intemperie, e cussi' tornemo come ditto al principio!

Mi go' impara' tanto dai veci! senza robette meccaniche o Gadgets elttroniche col dito bagna' fora della finestra i saveva se piovera' all'indomani! qua' go' un tubo regala' dai Aborigini, che se lo sbatti piovi per sicuro.

nei ultimi mesi semo in Me.......specialmente con la siccita' non podemo usar-bever acqua bisogna limitarse ecc. Ieri son andada a comprar carne, da quando che son stada in America ogni anno fazo

el THANKSGIVING, me piasi el sistema famigliare e nessun xe contro tutti
fradei e amici. Go' visto la carne de Canguro? ghe domando a quanto?
17.00 al kilo adesso in via amichevole, sei la vendi a 4 dollari nessun la compra perche' i pensa che xe scarto a 17.00 i la vendi come matti.
Non voio piu' el Dindio, me ga' de carne insipida, e troppo gomosa.

La carne de Canguro, xe come el nostro puledro, go' impara' a scola i animai che corri, xe senza grassi e salutari. Mia fia? NO A MI ! TE ME DA' ma ela xe per protegger i sui Australian Animals, senza saver chel brodo co la iera picia iera fatto de carne de canguro.

Australiana tirada e insegnada de protegger tutto, se la vedi un ragno?
e qua' ne gavemo de quei che sei te beca, non te se svei piu'? la lo gentilmente sburta fora della porta: e la ghe disi...Va picio va' nella tua habitat....

Irreale, ma mi parlo cussi' perche' non solo son vecia, ma provada dalla vita, la nostra xe stada appunto de quella che ogni monada iera bon solo per poder metter qualcosa in bocca e dormir calmi durante la notte.
Iero matta per le lumache de Chiozza, con la polenta.

Me ricordo che siora Berta me diseva chei i Guati gialli iera sempre vicin le fognadure, ma a mi i me piaseva meio de quei neri. Niente de roba de magnar me ga' mai sc'hiffa'. Differente periodo.

sta roba che te go' scritto che sembra un testamento? xe per farte capir che dovemo dipender appunto dai climi, e non sbaglio, tra' i pescadori al mercato del Vittoria, quei che conosso da anni, sempre i se basa sulla luna e sulle stelle. Che purtroppo ieri notte tutto iera sconto.

Non go' visto colori rosa o arancio, niente solo el color cadaverico......NERO!


Maria aka Refolo


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

istituto meteorologico

Messaggio da nanaia »

Devo dir che no gavevo mai sentì sbalzi de 'sto genere :shock:
Xe frequenti? Pecà per el giardin: anche mi son apasionada e co se rovina col tempo, me dispiasi de morir. Ciao
Nanaia


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Un putel de 14 anni, ga' pesca' un Merlin....PESSE SPADA! el piu' grande della storia Australiana. Tutti impressionadi, ma contro de lui, perche' sto pesse bisognava basarlo :x :x :x :x :x e ributtarlo in acqua.

Tutto xe cambia' in fatto de quel che ciamemo ancora oggi el sport della pesca. Ma per i Australiani, paese democratico, che se pol far e dir tutto, fin ai tempi dei Artisti Americani chei pagava la belezza de 4000 dollari all'ora slo per noleggiar un barcon, allora andava tutto ben, adesso invece de insegnarghe ai giovani un HOBBY, e star via delle strade-droga
mazzamenti ecc.

Noi vol che se peschi piu' solo come ditto ributtar in acqua sti pessi senza ciapar un premio riguardante la pesca.
Da oggi 2 Dicembre 2006 in Nova Zelanad xe entrada la legge della protezion dei White Sharks - Pessicani bianchi. Addio spiagge, addio turismo, tutti in pension, e nel frattempo, come 51 anni fa' co son rivada in sta terra promessa? gavemo avudo piu' de 40.000 persone che xe andadi in protesta contro el Governo! (prima iera per noi emigranti, adesso non go' capi' cossa chei vol, perche' questi che protesta xe i nipoti de quei che ne zigava a noi!)

guardando le statistiche, monetarie, tutti ga'soldi, tutti spendi e spandi, e tutti lavora, solo quei che protesta voleria la moglie imbriaga e la botte piena. Zighi urli-bandiere anche quelle che i le voleria ma non le esisti...me pareva d'esser a Montebello nel lontan 1947!!!!!!!!!! che sg'hifezzo!

mi ve critico co' proteste' per la vostra causa, ma qua' xe deficienti che protesta senza usar el zervel. Gente che metti la pezza, gente che vien de fora e che protesta, che se doveria far differente? Xe pezo che andar sulla porta de una qualsiasi famiglia e insegnarghe cossa far? gavemo un per de commedianti, cantanti, gente che non val una sc'hinca chei vol insegnarne.........el Partito dei GREENIES! mi li lassasi chei magni erba come le cavre.....e chei vegni qua' della Maria cussi' i magna erba gratis.

Maria aka refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Tiritera

Messaggio da Coce »

No se pol considerar i abitanti de sto paese come se i saria tuti M...NE Tuti i fa'certe azioni perche i ga' certe preoccupazioni, semo un paese
che xe polariza' quasi a meta' come el resto dei paesi occidentali.
Maria te me rammenti de quei spettatori del football che qua' i li ciama
ONE EYED SUPPORTER. Ciao Coce. :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

australia

Messaggio da refolo »

Se capissi che son ONE EYE SUPPORTER Son Rossa-Nera!

Xe come la politica, chi la fa' sporca come la coscienza e chi vedi le robe con coscienza.
Anche mi so' giudicar, qua' semo rivadi ognun per conto suo e Dio per tutti, prima gavevimo, non solo el clima, ma qualched'un che cercava de metter tutto a posto, adesso solo i ziga senza combinar niente.
Ara la' proprio ieri dopo chei ga' messo la legge de protegger i pessicani el muletto ga' perso la gamba!!!!!! se questo te ghe ciami vinzer un per de voti perche' i signori non vol copar nianche un pesse? chi xe M......?

Maria aka refolo



refolo

australia

Messaggio da refolo »

Per la cronaca dopo el Sport chei Australiani xe in testa.

Gavemo anche el MIGLIOR SINDACO DEL MONDO"

El Cinesin, ( secondo xe un Olandese, e terzo un della Pennsylvania.)
che finalmente dopo 160 anni chei xe qua' almeno i riconossi un che sta fazendo miracoli, sia per tegnir ben la citta' e anche per el
turismo. Nol xe nato in Australia, ma vegnudo che nol gaveva nianche 5 anni.

oltre che aver organizza' tre' settimane fa,' matrimoni Cinesi, sposi vegnudi dalla Cina, con un freddo povere mule de morir.
Sta settimana che vien xe l'esposizion dei Budha, go' messo per mostra anche el mio, made in Italy, penso chel xe bellissimo, giusto per far numero, (oltretutto me lo toca' e benedi'el Dalai Lama.)

Lui veramente el xe Cattolico, ma nol vol smetter de introdur anche altre religioni, e associarse alle differenti colture.
Sempre col sorriso verto el guarda come una statuetta de porcellana.
" John So, the global bro"

Maria aka refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Clima

Messaggio da Coce »

Xe de diversi giorni che semo preoccupadi del tempo. Qua' nel Victoria gavemo una bona parte del est del stato soto minaccia de tragedie come risultato de BUSH FIRES, La citta' de Melbourne xe coverta de fumo che no se vedi gnanche el sol, anche se i foghi xe a qualche centinaio de K.m. via. Ogi qua iera 35*, domani se spetemo 38*, con venti de 100K.M. all'ora, assai pericoloso. Ve mando una foto scattada dal satellite.
Allegati
Satellite Photo of bush fires in Victoria
Satellite Photo of bush fires in Victoria


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ghe volessi che el piovon de ogi e la nevigada che sta incontrando bilbo a S.Candido rivi fin zo de voi. Ve auguro che tuto se risolvi con un "niente di fatto"!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Che triste. Speremo che i foghi se studi quanto prima.


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

bush fires

Messaggio da nanaia »

Impresionante l'estension del fumo! Ma, la domanda fosi xe stupida, 'sti incendi xe per autocombustion o dolosi? So che incendi boschivi in estati xe tremendamente frequenti anche in USA: so che xe un numero altissimo de forestali che ogni anno vien richiamadi in servizio per l'estate.
Par impossibile che no se possi far gnente...
nanaia


Torna a “Triestini nel mondo”