Australia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Capuzi garbi

Re: bush fires

Messaggio da Capuzi garbi »

nanaia ha scritto:...Ma, la domanda fosi xe stupida, 'sti incendi xe per autocombustion o dolosi? ...Par impossibile che no se possi far gnente...
nanaia
Xe la 1:30. Stago spetando che la partida cominci: Ghe vol ancora meza ora.

Gavemo avu` la nostra bona percentual de foghi dolosi, ma in sto caso, secondo i notiziari, sti foghi xe sta iniziai da fulmini.

El problema xe pezora` dal fato che i boschi e la campagna xe cussi` suti, che ghe vol un niente per cominciar sti roghi. E come che savemo, i alberi eucalipto brusa assai ben... Speremo pel mejo ah!!!


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

bush fires

Messaggio da nanaia »

grazie della spiegazion, caro capuzi: spero proprio che ve rivi una bela piova. Fe saver come va avanti e tanti auguri
Nanaia


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Ieri mattina, Sabato roba de soffigarse, tutto el ciel pien de fumo.
Volevo telelfonar ai pompieri per informazion, ma sul news i ga' dito de lassar la linea ibera e ciamar solo per emergenza
Semo circondai da vignetti allevamenti de cavai, come fora campagna xe bellissimo, aria e alberi. ma el mio giardin xe pietoso, co camino sull'erba xe solo paja e sona come quando che se camina sui vetri rotti.

Sfortunatamente semo appena 13 km. via dall'earoporto, e proprio ieri i aeroplani non ga' podesto ne decollar ne aterrar. Non go' avudo bisogno
de legger el giornal, l'amica de mia fia tornava dalle Fiji's (casin anche la')I ga' dovesto girar e tornar a Sydney.

Certi foghi, xe deliberatamente impizzai, gavemo matti de cadena. Non solo ma coi guida, vien tutto fora del finestrin, bottiglie de birra e anche le cicche, e nessun me pol dir che me insogno, perche' go' visto, un menefreghismo completo. Nel frattempo oggi i disi che cambiera', speremo.

Non credo che esagero, perche la go' passada brutta nel 1983 semo pochi km. via de quel che xe stado ciamar el pezo dopo el 1939. Mio mari' solo a casa e mi' un poco lontan, che lavoravo in Ospedal, col vento del sud Australia, terra rossa, co son rivada a casa, per far 8 km. me ga' volesto piu' de 3 ore de guida, me go'diretto con certe piere stradali chei le pittura con la pittura luminosa. La mia auto de bianca la iera rosso fogo.

xe una terra prospera in tutto ma senza acqua, el clima tropicale, ga' comincia coi Cicloni finissi sempre coi foghi, el caro vita ga' aumenta del 30% ogni volta che succedi ste robe, me vien in mente Amedeo Sala, che per anni lui ga' lavora' nelle cisterne come ingegner per el reciclo dell'acqua, chei noi la ga volesta perche' costava troppo, ma la usavimo, e nessun saveva niente.

Xe sti colli grossi, chei corri e delibera promesse, me par de veder
quei che non sa' dove andar come chei spettasi la regina....senza vantarme, ma son stanca de salvar tutta l'acqua della lavatrice, go' mastelle secci, bidoni come un campo de battaglia, ma la pompa pronta in caso d'emergenza anche se non se pol.

Maria aka refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Foghi forestali

Messaggio da Coce »

Bon Giorno, Qua' gavemo la Country Fire Authority(C.F.A.) che i xe sai ben organizai, infati quasi tuti i omini e anche le done in tute le citta' provinciali i xe volontari in questa organizazion,ogni ano se perdi vite e case con questi terribili foghi. Al momento la situazion xe cussi bruta che
perfino i pompieri dela Nova Zealanda i xe vegnui in socorso. Ve mando una foto del'atmosfera de Melbourne ogi. Ciao Coce
Allegati
SMOKE6_300.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

australia

Messaggio da refolo »

Si' scusa Coce,

me go' dimentica' de premetter ste robe, che gavemo dei volontari, non solo chei Nuovi Zelandesi, ma non dimenticar el prestito dai Americani col suo Elicottero ""Elvis."" senza de quel saria ancora pezo.

Sel governo ga' intenzion de comprarghene 14? metteremo le man nelle scarsele e comincieremo a donar soldi per el fogo, che oltretutto mi saria la prima per aiutar, per un poco podessimo esser sicuri de un extra salvezza. Dopotutto lo gavemo fatto per tanti.

La babetta che xe vegnu' (CFA) a taiar l'albero del mio vicin de casa dopo un temporal e ciamemolo piccolo twister, la me ga' ditto de taiar zo el mio Gum tree.....e nettar le grondaie, adesso in una parte della casa xe come che gaveria de novo la testa spelada.

Bon domani piovi per sicuro, questo te lo disi la Maria. Stago sbattendo el tubo dei aborigini!!!!!!!!! quel che ciama la piova.

Maria aka refolo


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Go vardà su internet, e xe pien de notizie a proposito, anche in italian :

"(ANSA) - SYDNEY, 22 NOV - Centinaia di incendi stanno mettendo sotto assedio tre Stati australiani, impegnando migliaia di vigili del fuoco e di volontari.La stagione degli incendi in Australia ha fatto la sua prima vittima e molte piccole citta' del sudest del continente si preparano al peggio. Gli Stati piu' colpiti sono Nuovo Galles del sud, Victoria e Australia meridionale. Interi quartieri delle due maggiori citta' del Paese, Sydney e Melbourne, sono invasi dal fumo proveniente dall'entroterra."

la xe del 22 novembre, ben 20 giorni fa!
Ma i nostri telegiornali (e ancha i giornali credo) ziti e mosca. La notizia non interesa. "Quel che nasi in Friul, no go nianca pel c*l" ricordava Betta, ma qua me par che no interesi in genere quel che nasi pel mondo, salvo rare ecezioni. :( Però un italian rapido, anche solo per poche ore, a Timbuctu (digo per dir) va in prima pagina dapertuto, molto più dei centinaia o migliaia de morti dele Filippine. Scuseme ste considerazioni, ma no parlemo poi de uguaglianza o de.... no dài, me fermo qua. Parlemo de altro che xe meio... :( (digo per mi)


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Caro Sergio, che non te interessa del Friul questo lo so' da quasi 5 anni, comunque non te me da' una battuda, sebben che fra tanti morti ghe xe anche gente de razza friulana, te ringrazio della tua preoccupazion.
nei ultimi 13 anni ne gavemo perso piu de 80 persone e miliaia de case .Ti te pensi sempre che se non gave' notizie dipendi dal governo? noi gavemo un nababbo paron del giornal, el metti tutto senza domandar permessi. E tutte le razze qua' ga' i sui giornai, chi che ga' soldi fa' tutto.

anche mi' co parle' sempre dell'Austria o della Croazia non me interessa un drek. Ma co se perdi vite umane allora non se augura del mal a nessun. Pero', te devi ametter che nianche Trieste se ga' mai rotto el C.....per noi! xe de guando che se frequentemo nel forum che gave' capi' un pocheto ma mai con interesse, solo offese e critiche.

Noi per esempio le notizie le vien sempre da Sydney perche' xe la capitale e anche mi me inc.....che noi parla mai de Melbourne, solo due didiscaglie sotto do' stupidini chei ridi sempre. dopo vien fora meta' de quel chei parla de attrici, chi che se sposa, el matrimonio de Tom Cruise.

Noi qua' che semo tanto lontani, gavemo el notiziario Italian ogni giorno
alla mattina all 7.3o la GT1 de Roma, che a ti' non te interessi xe un fatto.
Co tira la Bora i nomina Trieste, inclusa la Barcolana la maratona ecc.
strano perche' qua savemo tutto de voi e se guardemo anche le partide,
se capissi che bisogna pagarse el disco.

Gavemo tutto!!!!!!! i stessi emigranti ga' organizza' sta stazion. Gavemo anche a puntate piu' de 12 differenti lingue, Opere, concerti da Vienna, films, partide de calcio mondiale, mi guardo sempre Inspector Rex the police dog of Germany.

comunque xe piu' de venti giorni che va' avanti cussi, qualched'un me ga' fatto osservazion quando che go' ditto chei ga' beca' un 3 e quei xe stadi che ghe ga' da' fogo, i stessi volontari, ma credo che xe sucesso anche in Canada, e anche quel stupidin in Abruzzo un 7-9 anni fa'che ga' distrutto el Santuario dell Aquile.....te vedi che mi' so', ma la legge ghe fa' un piccolo sermon e dopo tutto dimentica'.

Non te posso metter tutta la copertina, del nostro giornal, pietoso de veder sti poveri ominie donne che manca da casa per settimane, in quanto alle Filippine, non parlar cussi' perche noi vivemo in Paradiso confronto quei poveretti chei perdi fioi pici sepolti dal fango. Terremoti
allagamenti Cicloni, casupole fatte come le casette de naranze, per niente noi gaveva butta' zo' mari' Imelda e compagni, e ancora lori ga' el governo pezo del nostro, almeno noi protestemo perche' quel che gavemo se lo gavemo fatto noi. E dopo se subimo i emigranti.

Grazie de novo, anche se non te conosso credo che te go' sempre aprezza,
meno co te parli mal della mia razza, a ognun el proprio sangue.

Maria aka refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Maltempo

Messaggio da Coce »

Oggi la temperatura a Melbourne ga toca' i 42* a le 3 P.M. tempo locale,
iera dal 1953 che no gavevimo una giornada cussi' calda.
Tuto va ben, pero' voio specificar che Sydney no xe la capital d'Australia
la xe la capital del N.S.W. Come che Melbourne xe la la capital del Victoria, Camberra xe la capital del'Australia. No credo che i triestini se ga dimentica' de noi, perche' l'evento del nostro esodo xe una dele piu' tragiche pagine dela storia dela citta', e xe assai gente che ga perso famigliari e parenti in quel periodo. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Capuzi garbi

Re: Maltempo

Messaggio da Capuzi garbi »

Coce ha scritto: .... pero' voio specificar che Sydney no xe la capital d'Australia
la xe la capital del N.S.W. Come che Melbourne xe la la capital del Victoria, Camberra xe la capital del'Australia.

No credo che i triestini se ga dimentica' de noi, perche' l'evento del nostro esodo xe una dele piu' tragiche pagine dela storia dela citta', e xe assai gente che ga perso famigliari e parenti in quel periodo....
Meno mal che no go dito mi. :? :?


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Non preoccupatevi, una piccola mancanza, non go specifica' che la sede del Canai Televisivi, le vien direte da Sydney.....qua' gavemo le figlie la madre xe la' nel N'S'W

Perfin nelle enciclopedie manca Darwin al posto i ga' messo Newcastle. (GARZANTI UNIVERSALE)
36.00 EURO

Maria aka refolo


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Oggi' 12 dicembre 2006 xe scritto!
Why burned, if the fire is already alite? perche' i xe maladi intesta!
I metti fogo sul fogo, noi vol che se brusi, ma i conservativi lo fa' per ripicca.

Mazzarli saria la causa piu' facile, ma come spiega' antecedente, la legge xe come un dolce de traballa, senza esser cotto.Un continuo controsenso.

Gavemo assai perdite de case, ma solo una persona morta. ve' pote'
immaginar cossa che se pol spettarse, de ste condizioni, che per finir, adesso xe de mezzo le assicurazioni che xe come le piovre.

Speremo che almeno gaveremo un sollievo con le piove, ma dopo quelle vien fora i temporai elettrici, che me ga' dado l'anno scorso un danno de oltre 4000 dollari, tutto perso, aria condizionata-televisioni-video's-casette recorder ecc. niente xe facile tutto .

dopo i te ciol pel fiocco, disendo e domandandote se la casa xe de una certa resistenza.......cossa che ghe centra questo xe fora della mia comprension. Nessun vol morir col fogo, e certamente ognun metti la sua risorsa per poder viver senza sti problemi!

Maria ak Refolo


Capuzi garbi

Re: australia

Messaggio da Capuzi garbi »

refolo ha scritto:Oggi' 12 dicembre 2006 xe scritto!
Why burned, if the fire is already alite? perche' i xe maladi intesta!
I metti fogo sul fogo, noi vol che se brusi, ma i conservativi lo fa' per ripicca...Gavemo assai perdite de case, ma solo una persona morta. ve' pote' immaginar cossa che se pol spettarse, de ste condizioni, che per finir, adesso xe de mezzo le assicurazioni che xe come le piovre...

Maria ak Refolo
No gavemo za bastanza problemi sta stagion senza che te se inventi le tue storie? Fortunadamente. fin ora no xe morto nisun (pel fogo). e solo (per mpdo de dir) una costruzion xe stada distruta in Victoria. La Tasmania la sta vedendo bruta inveze.

E se te vol insister de meter quele quatro parole de inglese che te conossi, e che te vol che tuto el mondo lo sappi, te poderia almeno imparar a computarle coretamente, coniugar i verbi come che se devi, e se xe posibile, usar la puntegiatura con un fia` de senso?


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Invece, te sempre esser negativo de quel che digo? leggite el giornal.....
dove chei disi, che quel fogo xe stado fatto da un stupidin chel ga' alimenta' quel che iera za impizza!

non te capisso? semo nella stessa terra dove se anche te son 100 km via della mia zona gavemo el stesso giornal dove spiega cossa che nassi!
forsi che te son via della zona centrale fora e nel ambiente POPOLARE!

Maria aka refolo!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

[MOD] Calmeve e no ste cominciar a stuzzigarve de novo [/MOD]


refolo

australia

Messaggio da refolo »

El pompier stesso ga' dito intervistado anche per television...
""FIN CHE CIAPEREMO QUEL BASTARDO""


Maria aka refolo
[MOD]go taiado alcuni comenti personali, vedi la nota precedente [/MOD]


Capuzi garbi

Re: australia

Messaggio da Capuzi garbi »

refolo ha scritto:Invece, te sempre esser negativo de quel che digo? leggite el giornal.....
dove chei disi, che quel fogo xe stado fatto da un stupidin chel ga' alimenta' quel che iera za impizza!

non te capisso? semo nella stessa terra dove se anche te son 100 km via della mia zona gavemo el stesso giornal dove spiega cossa che nassi!
forsi che te son via della zona centrale fora e nel ambiente POPOLARE!

Maria aka refolo!
Lo so benissimo che'l fogo vizin de Colac jera sta alimenta` de un deficiente. Ma ti dove te ghe ga spiega el fato a tuti i altri utenti che no abita qua?


Scusa Betta, scuseme aministrator e altri moderatori, ma xe trope storie non vere o distorte che svola i giro in sta sezion.


Ve lasso: Grazie per el tempo speso con voi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

MOD mi ve prego ,se podè, de evitar de ciaparvela un col altro, fè rimarcar con calma se qualcossa no ve va, e se no frequentè le altre sezioni[/MOD]
( Lucio, te ga letto nella zona del Timavo-Lisert che go parlado de Medea?)


refolo

australia

Messaggio da refolo »

I nostri pompieri xe tornai alle basi!

Dove che stago mi' (la maggioranza xe Olandesi- Inglesi) i xe stadi accolti con un grande battiman.

Faremo una coletta per i fioi che ga' riscontra' problemi coi foghi e coi genitori che i xe come ditto volontari.

la notte del 24 Dicembre tornera' come iera una volta i carri dei Pompieri chei distribuiva giogattoli e bomboni ai fioluzzi della zona dove che abito mi'.

Questo doveva esister sempre, ma purtroppo con la politica sporca e le vosi alquanto pedanti ghe ze sempre el diavolo che metti la coda.

speremo in un futuro, el Nadal tra' de noi el xe el numero UNO! e se pol
comunque comunicarse sempre senza distrugger la nativita'.

Maria aka refolo


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Hei ! Betta, rispondo qua'per non metter sotto le ricette, altrimenti son OT

Go dito Albicocche perche salto da un pal in frasca, come che se usa dir, ghe insegno l'Italian alla picia cussi' ogni tanto digo qualcosa de sbaglia'.
Suo papa' nol vol, ma coi ga' bisogno de lassarmela giorno e notte allora la fa' quel che voio mi'. La xe bravetta, anche nel scriverlo.

In quanto alla Salsa Olandese, te ga' ragion, ma non dimenticar chei Olandesi iera paroni occupatori, dell'Indonesia, anzi la mia amica AKY, la xe nata vicin Singapore in campo de concentramento durante l'occupazion Giapponese, pensa la xe vegnuda fora a 4 anni. Meno mal chei la tegniva come un porta fortuna, la parla anche le lingue e dialetti de la'. ela la me ga' introdotto a sta salsa, che mi' metto un cuciarin anche nei sughi, specialmente se non go' vin rosso a casa. Giusto per darghe un pizighin.
In quanto alla mostarda la go' fatta, seno' li perdevo sti benedetti armellini, tanto che quei che non go' riva' ciorli, me seccava andar su' per la scala, cussi' ghe li go' lassadi pei useletti.

Maria aka refolo


refolo

Notiziario sui foghi!

Messaggio da refolo »

Anche per quei che vivi 100 km + via del centro della Citta'......
Ultime Notizie!!!!!!!!!!!!!!!!!

Families curse arson maniacs

Police are hunting two men near the origin of the fire.....
Should arsonists who light fatal fires are charged with Murder? To see fires allergedly have been lit by arsonists ? maximun penalty resulting in death ( un due xe morti e anche un pompier) was 25 years jail.

Mi son la prima che metto la firma.

Maria aka refolo


Torna a “Triestini nel mondo”