cavalieri, vilegianti, reclute...

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
ernesto93
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 185
Iscritto il: mer 2 dic 2009, 19:08

cavalieri, vilegianti, reclute...

Messaggio da ernesto93 »

per favòr, son qua de 3 setimane, go zercà de lèger + possibile, me manca ancora un bòn 40% per dir de conosser el forum

No son rivà a trovar de nissuna parte, el significato delle gerarchie del forum e cossa che la significa; moderatori xe ovvio e no servi parlàr; ma vilegianti, naufraghi, cavalieri eccetera, cossa significa e che differenze xe?

Se esisti zà un post, diseme dove perchè no son rivà a trovar. Se no esisti, per favòr spiegheme.

Ciau!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: cavalieri, vilegianti, reclute...

Messaggio da babatriestina »

ernesto93 ha scritto:p
No son rivà a trovar de nissuna parte, el significato delle gerarchie del forum e cossa che la significa; moderatori xe ovvio e no servi parlàr; ma vilegianti, naufraghi, cavalieri eccetera, cossa significa e che differenze xe?

Se esisti zà un post, diseme dove perchè no son rivà a trovar. Se no esisti, per favòr spiegheme.

Ciau!
te trovi sempre in salotin, xe un post su risorse del forum e nela quarta pagina ghe xe i titoli, el n de post per arivarghe, e la spiegazion in breve, che ricopio :
El significato, xe che semo nati dopo el naufragio de un forum che ne piaseva molto, ma po gavemo trovado un'isoletta e, de novi Robinson Crusoè, gavemo zercado de costruir qualcossa de nostro..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

Ernesto93. O ti son un 93enni (e io ti congratulo) o ti son nato nel 1993 e cussi ancor'una volta ti congratulo, ma perche vuoi saver tutto sta roba. Non basta che ti ga trova un forum do ti pol scriver quasi tutto quel che ti vol e scambiar idee? Mi non mai capi perche zerta zente vuol sempre saver tutta sta roba di un posto cussi accogliente e amichevole. Mi go sempre acceta le cose come son, senza domandar el perche, e el per cosa. A me basta che le zente me accettono, prende in bona parte i miei scherzi e barzaletti, e rispondono in tal misura dopo. Son un vecio inglese che iera a Trieste piu di 60anni fa, ogni tanto visito sto bel forum dopo essermi stato contributore al vecchio forum, che, come disse Baba, e andato giu in fiumi e noi gavemo rifatto questo. Accettarlo com'e`, divertiteti, e trovi qui una amiciza che durera assai longo.
Ora invio i miei auguri a tutti quanti sul Forum per passare una serata lieta al 31/12 e spero che svegliati tutti al 1/10 e passereti tutti un buon e felice anno nuovo.
Larry (si, dopo tanto tempo sono torna per tormentarvi ogni tanto).


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Larry ha scritto: Larry (si, dopo tanto tempo sono torna.......
....molto, ma molto, bentornato Larry!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Anche a te infiniti auguri di BUON ANNO 2010!!!!!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Rivival

Messaggio da Coce »

Ora invio i miei auguri a tutti quanti sul Forum per passare una serata lieta al 31/12 e spero che svegliati tutti al 1/10 e passereti tutti un buon e felice anno nuovo.
Larry (si, dopo tanto tempo sono torna per tormentarvi ogni tanto).
Ciao Larry old Pal, vey nice to hear from you, and a very glamorous New Year to evryone there. Coce :-D :-D :-D :36_3_2:


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi

Torna a “El salotin”