Em português

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Em português

Messaggio da Golfoblu »

É interessante como existem pessoas que se prestam a serem eternas iscas. Cegas, como o são as minhocas, se debatem ao serem espetadas, continuam neste seu movimento ao serem atiradas à água e...............acabam sendo alimento fácil do peixe mais próximo, que por sua vez torna-se o alimento do pescador............aquele que jogou a isca. Uma outra categoria, se assemelha à ema, parente próximo do avestruz. Acreditando esconderse, ou não querendo enxergar, oculta a propria cabeça no chão, deixando à vista o resto do corpo para ser depredado. Enfim, este é o ser humano, com as suas qualidades e também seus defeitos, plausíveis ou menos.

Frase do dia:

O ódio, a raiva, é um fluido que corroi por dentro quem a emite.


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41464
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Non essendoci una specifica sezione in portoghese, direi che sarebbe il caso di scrivere una traduzione del testo postato.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

Gentile Direttrice,

Spero che la me scuse el grave sbalio. Sicome gavevo visto che iera argomenti in altre lingue, credevo posibile scriver anche nela lingua del sommo poeta Camões, ogi l'otava lingua al mondo, parlada da circa 230 milioni de persone. Comunque xe giusto, regole xe regole, forsi no sempre, ma xe regole. A dir el vero, no me par de esser cussi bravo de tradur el testo che go scrito, cussi se la credi meio, la lo pol canzelar, o se xe posibile, verzer un titolo " Falando português " come xe stado fato per le altre lingue. Magari, con tanto brasiliani che vivi dale nostre parti, rivemo a rucar qualche dun dentro al Forum.
Per concluder, devo dir che la storiela scrita no la ga niente de importante. Gavevo leto una poco fa, che se no la me ga fato rider xe sta poco.

Come diseva quei due mati 'ssai famosi e mati drio mule e babe !!!!

No domandar cossa que la tua patria pol far per ti, ma cossa te pol far per ela..........................

Mi go un sonho.......................


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.

Torna a “Triestini nel mondo”