Sissi-mania

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Sissi-mania

Messaggio da babatriestina »

Savemo che in Austria el immagine de Sissi vendi più dele Mozartkugeln, e che anche de noi i ghe sta attribuindo a Sissi un poco de tutto, come el presniz, ma questa po la vedo per la prima volta:
xe una foto de una pasticceria in Barriera, anzi za Piazza Garibaldi:
Immagine

la pubblicità de un dolce "Principessa Sissi".
Za come che go za dito altrove Sissi no xe stada mai "principessa" , forsi nel primo film con Romy Schneider, ma prima la iera fia de un duca "in" Baviera e po imperatrice, o Kaiserin come che preferì... ben bon , ingredienti: pasta di mandorle val di Noto (Sicilia !), fragoline di bosco, e va ben, e po violette!! ma de quando in qua Sissi amava le violette? che mi sappio, l'appassionata de violette iera Maria Luigia, ( la vedova de Napoleon e zia de Franz Josef) a Parma, dove che difatti ancora i fa sia el profumo de violetta che le violette candide, ma Sissi?? :shock: :?:
cossa che no i inventa per vender el loro dolce, el sarà sicuro anche bon.. el ritratto, po secondo voi ghe somiglia?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Sissi-mania

Messaggio da AdlerTS »

Secondo me il volto è fatto abbastanza bene ... forse le orecchie sono un po' grandi.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sissi-mania

Messaggio da babatriestina »

ti sembra realistico quel naso così appuntito?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Sissi-mania

Messaggio da AdlerTS »

diciamo che da un "dolce" concedo di essere un po' meno reale di una statua ... nell'insieme trovo non sia male.
Per le violette, con una piccola ricerca libri/internet ho verificato che molte fonti riportano una sua passione per i dolci alla violetta.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
malvasia
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 148
Iscritto il: gio 7 ago 2008, 9:00
Località: Muja

Re: Sissi-mania

Messaggio da malvasia »

Beh, in quela stesa pasticeria i vendi biscotini al sal de Piran e ciocolata... no go ancora avù el coragio de provarli!
Disemo che i gestori ga trovà un modo de distinguerse dale altre pasticerie con qualche idea originale ed una discreta campagna de marketing...
Comunque personalmente li trovo un poco careti... l'altro giorno go visto un tortin de susini de circa 10 cm de diametro a 6 euro.


Il segreto della creatività è nascondere le proprie fonti (A. Einstein)

http://cristina-marsi.blogspot.com/

Torna a “Ricete”