Stagioni liriche al Verdi: 1968-69

a Trieste ghe xe un teatro Comunal che de oltre 200 anni fa opere, balletti, concerti... e altri teatri che fa spettacoli musicali de tipo classico: contene storie vece e resoconti de spettacoli attuali..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Stagioni liriche al Verdi: 1968-69

Messaggio da babatriestina »

Immagine
Immagine

Poco ricordo dei vespri Siciliani, protagonisti Boyer, Viaro, Bondino, Ariè, Cavalli dir De Fabritiis

idem della Rondine di Puccini, che era nuova per Trieste
protagonista la bella Zeani, dir De Fabritiis

Don Pasquale con Paolo Montarsolo, Claudio Strudhoff, baritono triestino, Fulvia Ciano.. dir Toffolo

Non ho visto la Sposa sorteggiata nuova per Trieste di Busoni, noto la presenza del baritono Giuseppe Zecchillo che non so quanto bravo fosse, ma era su tutti i giornali per la sua attività sindacale ( non per niente eravamo nel '68) dir Previtali
del Nabucco ricordo solo la semisconosciuta ma per me validissima Linda Vajna. protagonista il solito Montefusco dir Previtali

Franco Cacciatore ( der Freischuetz) ma in versione italiana con Zeani e Rossi Lemeni dir Urbini

per me l'opera che più mi aspettavo era la Beatrice di Tenda , un revival belliniano che in quei tempi si sentiva nell'incisione di Joan Sutherland e Luciano Pavarotti, mentre noi ci accontentammo di Rita Talarico ed invece uno squillante Pietro Bottazzo che con la sua voce chiara ( fece molte incisioni da tenore di grazia rossiniano) per me non sfigurava a fianco di Pavarotti ( o Carreras, che l'aveva registrata per la RAI) dir Mannino
Orfeo ed Euridice di Gluck: Kozma, Mariconda.. tutti spettacoli di onesta routine, con titolo un po' fuori del solito repertorio dir Scaglia
un trittico che non vidi: Il Cordovano di Petrassi, nuova per Trieste; la storia di una mamma di roman Vlad Novità assoluta con fedora Barbieri; Una gita in campagna di Peragallo nuova per Trieste dir Cristofoli

Il Barbiere di Siviglia per la prima volta con il mezzosoprano, la Casoni e Luigi Alva, un classico Almaviva , protagonista, Renato Capecchi. dir Caracciolo
Il vuoto o quasi su un Convitato di pietra di Dargominsky nuova per Trieste dir Scaglia
e per finire ancora Puccini Manon lesacaut con Gianna Galli e Giorgo Merighi, che non vidi. dir Argento.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stagioni liriche al Verdi: 1968-69

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:
Poco ricordo dei vespri Siciliani, protagonisti Boyer, Viaro, Bondino, Ariè, Cavalli.
Immagine
un basso dalla bellissima voce, che sentii per la prima volta in un Faust anni '60

babatriestina ha scritto:Don Pasquale con Paolo Montarsolo, Claudio Strudhoff, baritono triestino, Fulvia Ciano...
Immagine
babatriestina ha scritto: del Nabucco ricordo solo la semisconosciuta ma per me validissima Linda Vajna. protagonista il solito Montefusco
Immagine
.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stagioni liriche al Verdi: 1968-69

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:
e uno squillante Pietro Bottazzo che con la sua voce chiara ( fece molte incisioni da tenore di grazia rossiniano) per me non sfigurava a fianco di Pavarotti ( o Carreras, che l'aveva registrata per la RAI)
Immagine

babatriestina ha scritto:Il Barbiere di Siviglia per la prima volta con il mezzosoprano, la Casoni e Luigi Alva, un classico Almaviva ,.
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8729
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Stagioni liriche al Verdi: 1968-69

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:..., Claudio Strudhoff...
Xe quel che dopo ga diretto el coro Illerberg?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stagioni liriche al Verdi: 1968-69

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:
babatriestina ha scritto:..., Claudio Strudhoff...
Xe quel che dopo ga diretto el coro Illesberg?
No, vedo qua
http://www.coroillersberg.it/Cartella%2 ... /index.htm
che el direttor iera Mario Strudhoff

me par che el iera anche maestro rammentator ( vulgo suggeritor) e che el xe morto giovine.. ma posso confonderme. Lo go citado proprio per veder se qualchedun se ricorda de più de lu. Una vose non eccelsa, se bene ricordo, ma el cantava ben.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2955
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Stagioni liriche al Verdi: 1968-69

Messaggio da Piereto »

Claudio Strudthof gà fato prima el baritono, e po el xe pasà a far el maestro sugeritor ,solo dopo che xe morto el maestro Pirisi,che iera un simpaticisimo ometo picio e streto che prima che se verzesi el sipario el ghe coreva rente da la parte interna del palcoscenico e el se intrufolava sparindo ne la sua buca del sugeritor. El iera sai atletico anche quando che el iera mi digo vizin ai setanta.No me ricordo mai che el fusi entrà una volta da la parte de la buca de l'orchestra. Anche Strudthof xe andà da un do ani in pension. I maestri de palcoscenico o sostituti come che xe el sugeritor ,no gaveva mai un contrato de lavor longo. I fazeva i stagionali al Verdi, che el risparmiava fazendo a meno de lori per la sinfonica. Trieste xe sta sempre sparagnina. E savè che ghe xe sta un sovrintendente,e no fazo nomi, a Trieste che una volta ghe ga tornà a Roma indrio i bori.Bori che nol ga rivà a spender,in piena era democristiana. Mi digo che ancora ogi i ridi de lu. Un vero pese fora de aqua.


Torna a “Musica clasica”