Corridoio n. 1

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Corridoio n. 1

Messaggio da babatriestina »

Sì, me par de cantar le osterie, Osteria n 1...
bene, torno sul serio e incomincio col link alla notizia, sul Piccolo:
http://ilpiccolo.gelocal.it/cronaca/201 ... e-1.710846
Riporto un passo iniziale:
C’è l’asse Baltico-Adriatico con destinazione finale Trieste, Monfalcone, Venezia e Ravenna, al primo posto tra i Corridoi europei da finanziare all’interno della preliminary list redatta dal presidente della Commissione europea Jose Manuel Barroso
Adesso io farei alcune considerazioni, positive e meno.
primo: l'ho messo in Trieste e il futuro perchè non è certo una questione che si risolverà presto, anzi. Però mi sembra estremamento positivo, in generale, non solo in ottica campanilistica, che l'Europa incominci a pensare "europeo" nei trasporti e preveda delle direttrici di mobilità infraeuropea: in questo caso l'idea è un collegamento verticale dall'Adriatico al Baltico, che attraversa proprio la Mitteleuropa, Danzica, Praga, Vienna e finisce in Adriatico. E poi? perchè poteva venir giù per Lubiana e Capodistria o per Udine e poi scendere verso il veneto ( con diramazione a Triest o quanto meno Monfalcone che io continuo a vedere come banlieue di Trieste). Mi è molto meno chiaro il tipo di trasporti che verranno privilegiati, se ferroviari, autostradali o entrambi, me visto che finora tutto il traffico nord sud passava per la direttrice del Brennero , vedo che l'apertura dei nuovi spazi a est e l'immissione dei Paesi dell'est europeo in Europa stanno spostano l'asse verticale più a est, verso la nostra Trieste non più abbandonata come avamposto in attesa dei tartari che non arrivano.
Lo so che stanno già brontolando che c'è il rischio che no arrivi a Trieste -centro, ma se le alternative fossero il Tirreno o il Quarnaro. mi sembra che saremmo tagliati fuori di più.. basta un collegamento rapido ed efficiente con Monfalcone e Capodistria entrambe a una ventina di minuti di macchina, se non c'è traffico, una buona linea ferroviaria ce la farebbe in venti minuti!!!
insomma, torna la via dell'ambra... sì, confido nell'Europa perchè se rimaniamo tutti a pensare solo al nostro "particolare" e e non "fare sistema" alla fine vinceranno i Cinesi!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Corridoio n. 1

Messaggio da nonna ivana »

Mal che vada...resta la EV9, Eurovelo Baltico-Adriatico....io ne ho due di biciclette,.....se vi occorre!!!!

Sai che non ricordavo più la Via dell'Ambra :oops: un po' obsoleta....penso!!! :wink: :lol:


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Corridoio n. 1

Messaggio da babatriestina »

nonna ivana ha scritto: Sai che non ricordavo più la Via dell'Ambra :oops: un po' obsoleta....penso!!! :wink: :lol:
ma sai che adesso vanno a scavare le radici anche nella preistoria.. :-D :-D :-D i Villanoviani, le terremare, gli autoctoni...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2952
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Corridoio n. 1

Messaggio da Piereto »

Volevo far un poco el punto de la situazion.Ieri xe rivadi delegati europei per veder el nostro porto che saria el terminal ,cioè una de le porte del coridoio adriatico baltico. Me sa che xe el solito giro de baleti ,i varda ,i disi che xe bel, che se pol far, ma che i bori li devi tirar fora Tizio,o Caio ,che saria meio che inveze de una porta se ne verzi anche una altra picia con Koper.Ma fino al'altro ieri iera Koper che no voleva colegarse. Adeso che i nasa i bori,alora si,ma dovesi eser treni italia a finanziar ,e Moreti fa orece de mercante perche nol vol o nol ga i bori per far una galeria soto skofie ,e nol vol radopiar 20 chilometri da Cervignan a Udin. Poi no ghe saria le machine per mover i treni cusì rivasi quele slovene e per ragioni economiche che tuti conosi ,ma che se se dimentica, i porteria via ancora quel poco trafico che resta a trieste. Xe anche vero che mancava la Monassi. Se capisi una sola roba che tuti vol aiutar trieste, ma a parole,e po' inveze rema tuti contro,Region compresa. Come la storia del proseco,mancava el Violin da la Region,perchè le nove vide del vin i le meterà in friul. Qua inveze Ricardi iera d'acordo perchè el vol i bori per el radoppio feroviario verso Udine ,come che el vol el superporto perchè la metà dei bori va per far la circonvalazion de Udine. L'unico punto fermo, xe che resta l'adriaterminal in porto vecio fino al 2023 ,solo che no xe più quei de monfalcon che gestisi e che ga fato de tuto per tirar via i vagoni dal molo fazendo diventar un porto feroviario un porto stradale,e cusì dirotar le navi a Monfalcon dove che la ferovia riva in banchina. Adeso la gestion xe cambiada ,chisà che no torni de novo anche i vagoni con locomotive Austriache. Per inciso no so se ve ricordè,ma el magazin 27 quel che se adici al spirito de museo che impera a Trieste,xe sta restaurà coi soldi portadi via ad un ulteriore ampliamento de l'adriaterminal,cioè oltre a imbunir tra el molo uno e el due,se podeva ciapar dentro anche el bacino col molo zero,quindi una bela piattaforma .


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Corridoio n. 1

Messaggio da babatriestina »

Te ga messo tanta roba,e poco mi so per commentar, solo una roba no capisso ben:
Piereto ha scritto:Per inciso no so se ve ricordè,ma el magazin 27 quel che se adici al spirito de museo che impera a Trieste,xe sta restaurà coi soldi portadi via ad un ulteriore ampliamento de l'adriaterminal,cioè oltre a imbunir tra el molo uno e el due,se podeva ciapar dentro anche el bacino col molo zero,quindi una bela piattaforma .
el magazzin 27 qual xe? el 26 xe quel resturà che i ghe fa le mostre,e se no i li restaurava i cascava in tochi come quei che xe vizin.. de dove i ga ciolto i bori? cobtime meio del adriaterminal, cossa xe, cossa iera, de cossa tratta, chi lo gestissi, perchè i dovessi imbunir fra i moli 1 e 2 co no i riva a imbunir quel che invece saria assai più importante, se go capido ben, nel porto franco del porto novo vizin del molo VII per la cosideetta piattaforma logistica?

vedè, mi credo che sia propio l'Europa che possi risolvere le nodo gordian de chi che colega per ferrovia Trieste e Capodistria: perchè, scartada l'ipotesi de una guerra che la Slovenia vinzi ciapando Trieste o l'Italia vinzi ciapando Capodistria, le resterà separate ( naturalmente, se no vien forra quai cola bacchetta magica che ghe cava entrambe le città al Italia e ala Slovenia per far el TLT come che i prevedeva 60 anni fa..) e se nissun dei due vol far el colegamento, no pol che un'autorità superior, in nome de interessi comuni europei e no miopi localismi, impor e anche finanziar, in tutto o in parte, sto colegamento. Gavemo voludo l'Europa senza confini, e inveze molti se li tien ancora mentali.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2952
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Corridoio n. 1

Messaggio da Piereto »

domando venia,go ciapa el 27 che xe da le parti de muia per el 26 che colega greta co catinara. Un lapsus. Comunque xe dificile distrigarse tra i decine de piani de studio de intervento per valorizar l'area del porto franco vecio ,o porto nord,che xe cominciadi a venir fora dopo la costruzion del molo setimo nel 71 quando che atività economiche che gravitava sul vecio porto se ga trasferido nel novo. El progeto della società polis, una union de Generali ,fiatimpresit e finporto,porta nel 88 ai lavori per la costruzion de una banchina de 340 metri a mare otenuda dalla chiusura del bacino aqueo tra molo uno e due che saria l'adriaterminal ,e la sistemazion e struturazion del centro direzional ufici dell'autorità portuale . Se utiliza qualche miliardo de l'epoca e diretor dell'autorità xe Maresca . El porto vecio xe colegado feroviariamente da due varchi coi binari de la stazion centrale. Uno xe quel de la linea de colegamento tra i due porti che pasava per le rive ,e l'altro xe vizin el cavalcavia de barcola . I vagoni che vien carigadi soto le navi in banchina e che pol scarigar po su le banchine dei magazini i va a formar i convogli nel scalo de barcola e de la atraverso el secondo varco in stazion centrale ,dove che xe un altro scalo de riordino dei convogli merci. Al termine dei lavori de costruzion del terminal e del magazin de 20000 mq el colegamento feroviario vien eliminà.(chisà po perchè) Se devi ricorer ai camion. I ani 80 xe anche i ani in cui se fa la banchina derl porto de monfalcon ,e la gestion de l'adriaterminal viern afidada alla coperativa che gestisi el porto de monfalcon. Nota ben che entrambi i do porti el triestin e el gorizian lavora merce alla rinfusa. Xe la guera tra poveri e tra due due diverse amministrazioni publiche. Maresca decidi anche de impiegar un miliardo de lire che ghe vanza, per ristruturar uno dei tanti magazini a remengo del porto vecio,e guarda caso proprio el 26 quel che xe vizin proprio al secondo varco ferroviario. Dopo Trieste el anderà a far el dirigente del porto de Monfalcon.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Corridoio n. 1

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto:Al termine dei lavori de costruzion del terminal e del magazin de 20000 mq el colegamento feroviario vien eliminà.(chisà po perchè) Se devi ricorer ai camion. I ani 80 xe anche i ani in cui se fa la banchina derl porto de monfalcon ,e la gestion de l'adriaterminal viern afidada alla coperativa che gestisi el porto de monfalcon. Nota ben che entrambi i do porti el triestin e el gorizian lavora merce alla rinfusa.
fame capir ben..ma fra i do porti ( el vecio e el novo), de quando che no xe più el trenin dele Rive, no xe la circonvallazion feroviaria? anche se no capisso ben chi che dovessi passar per sta circonvallazion: solo le rinfuse, perchè i container va dritti al Porto Franco novo, là i li cariga su TIR e sui treni e coi treni cossa i fa? la circonvallazion per andar sule linee dela dela stazion meridional? o i va suso per le linee dela ex Transalpina senza passar per la Stazion? ma alora le rinfuse parti direttamente dela stazion ? o i le devi smistar per treno al Porto Novo? anche perchè se fussi TIR in porto vecio, dopo come i vien fora? viale Miramar li blocca el Cavalcavia e comunque xe proibido ai TIR, no li vedo andar suso per via Fabio Severo e men che meno per via Comerciale, e per le Rive anche no dovessi esser, salvo casi particolari ( vedi quel ribaltado cola bora..) e alora? come va fora quel poco che vien movimentado in porto Vecio?
Piereto ha scritto:Xe la guera tra poveri e tra due due diverse amministrazioni publiche. Maresca decidi anche de impiegar un miliardo de lire che ghe vanza, per ristruturar uno dei tanti magazini a remengo del porto vecio,e guarda caso proprio el 26 quel che xe vizin proprio al secondo varco ferroviario. Dopo Trieste el anderà a far el dirigente del porto de Monfalcon.
quindi i soldi del restauro del magazzin 26 vegniva del autorità portual? che ghe vanzava bori? :shock: e secondo ti Maresca cossa pensava de far del magazzin 26?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Corridoio n. 1

Messaggio da babatriestina »

comunque, sempre sul Corridoio 1 i ga ricominciado le guerre nazionali: No al passaggio per Capodistria del Corridoio1! no ala Slovenia che se missi col Coridioio 1 che xe "nostro".. e me speto le risposte simetriche..
se el Coridoio 1 se fa, el ga de esser europeo e dovessi gaver de che movimentar tuti i porti del Adriatico settentrional..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2952
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Corridoio n. 1

Messaggio da Piereto »

El trafico del porto novo pasa atraverso la circonvalazion soteranea e, el incanala anche i eventuali vagoni che provien da la zona industrial, e se se farà el novo roro nel canal de Zaule, anche de sta zona, per cui uscindo da greta el va verso cervignan e la germania (Vilaco- galeria dei tauri-Salisburgo) .Un domani se sto coridoio col baltico se fa,el treno riverà fin Rostok pasando per viena e la cechia. Le rinfuse eventuali del porto vecio adriaterminal le andasi via diretamente per la linea costiera, se ghe fusi ancora el treno.Inveze per camion le pasa per le rive perchè no xe altre strade, e po su per l'autostrada,un giro che no xe tanto economico. Anche Monfalcon ga el suo racordo feroviario dei ani 80 (xe el primo viadoto che se incontra dopo el semaforo de la cartiera vinindo da trieste) per andar nel porto canal. Quanto a Koper,no xe una storia de nazionalismi,xe un fato economico che rendi imposibile,proponibile quanto che se vol,ma imposibile parlar de scambi de merci ,perchè anche se semo nella EU ,italia e slovenia xe due stati sociali che ga costi diversi. Quindi le tarife,la manodopera,le asicurazioni,i nolegi,la benzina,l'iva xe tuto a più a bon mercà in Slovenia. Xe l'unico porto che i gà,e Trieste inveze xe uno dei venti porti italiani. No se dovesi nianche tirar fora sta facenda de Capodistria,e sti parlamentari europei i fa finta de no saver. Per i porti del mar del nord no fa diferenza perchè le economie de benelux e de la germania xe simili. Sicome che se ragiona sempre de costi,visto che trieste perdi al confronto,la pol solo zercar de farghela solo guadagnando sul tempo Cioè ,fazendo prima dei altri. Xe evidente che molo setimo opicina xe più curta che koper -divacia,ma xe una linea che moreti no dopra,anzi girava vose che el la volesi smantelar. E come Moreti ghe meti i bastoni fra le rode a Montezemolo o a le DB che colega coi treni estivi navetta trieste con berlino ,cusì domani le JZ slovene faria ritardar i treni provenienti dal nostro porto via Opcina. Eco che alora se utiliza la strada de cervignan per andar in Austria,e no inveze pasando per lubiana- jesenice che la xe anche più curta.Vivemo ne la comunità europea, ma esisti ancora le nazioni.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Corridoio n. 1

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto:Vivemo ne la comunità europea, ma esisti ancora le nazioni.
spero che pian pian le se disfi.. prima livellandose per el principio di vasi comunicanti e po assorbide per osmosi nela EU


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2952
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Corridoio n. 1

Messaggio da Piereto »

Concordo.


Torna a “Trieste, el futuro”