Avatar e nick names (sopranomi)

Se gave` de scriver chi che se, cos' che fe, farghe i auguri a cualched'un e robe compagne felo cua dentro
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
barcola
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 11
Iscritto il: gio 14 set 2006, 0:31

Messaggio da barcola »

Abito a Barcola e allora..........vedo che è stata chiuso :novo iscrito e nturalmente per questa mia osservazione verrò richiamto in ordine.
Barcola


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

barcola ha scritto:Abito a Barcola e allora..........vedo che è stata chiuso :novo iscrito e naturalmente per questa mia osservazione verrò richiamato in ordine.
Barcola
noo :-D perchè? :-D ... era solo che quel thread stava andando un po' fuori dal tema iniziale.. meglio ricominciare da un'altra parte


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Mi macondo lo go scelto per due ragioni... Primo perché son un fanatico dei computer della Apple – mac, per macintosh xe el nome piu conosudo per el sistema operativo original.

Secondo, quando piú giovine, me gavevo apasionado ala leteratura latinoamericana e Macondo xe el paeseto imaginario de Cent'anni di solitudine de Gabriel Garcia Marquez.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Grazie Mac,

me jero sempre chiesto cossa vol dir :P


refolo

avatar e nicknames

Messaggio da refolo »

scuseme volevo metterme sto refolo....ma go' perso la foto.

Allora, anni fa' iero Barcola, ma cambiando la linea telefonica go perso un'altro lo ga' ciolto.

Bora non podevo perche' lo ga' una mia amica, che per combinazion xe le iniziali dei 4 soci, e

Refolo xe perche' papa' me ciamava iero sempre che correvo come el vento. spero de tegnirmelo, In un'altro forum un se ga' spacia' per mi!...bona gente sempre pronta a far del ben.


Maria aka refolo


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Nona Picia ha scritto:Mi el mio lo go scelto perchè me piaseva la foto.
Ciao ciao :lol:
Mi fazo una zonta:
"nonapicia" perchè mia nipote me ga batezzado cussì.
Ciao ciao


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D E se qualched'un ga un foto o un cartoon di un agnellino (che go zerca dappertutto ma non go trova) polo metterlo sotto il mio nome di Larry (mi ciamo cussi perche jero sempre un buon agnellino)
(in inglese suona ben ma in italian?) (I was always such a lamb!)
Grazie, Larry :( :( :-)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

What about this one ? :-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:za che se parla de avatar e nicknames, ne contè un poco (chi che no ga ancora fato) come e perchè li gavè scelti?
Ader, ma ti che te ga organizà sta specie de inchiesta, come xe che te ga scelto sto nome e sto avatar? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ciao ciao


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Me pareva de averlo dito da qualche parte, comunque me ripeto:
"Der Adler von Triest" (l'aquila di Trieste) jera el nome de bataglia de Goffredo De Banfield che protegeva Trieste durante la prima guerra mondiale. Oltre alla stima per el personaggio, me piaseva l'idea de esser un picio protetor de quel che resta de una Trieste che non xe più.
Per l'avatar, xe chiaramente Carlo D'Asburgo, ultimo imperator e beato per la Chiesa, che xe una figura che me piasi tantissimo e che gavessi sicuramente fato del ben se el gavessi avudo modo de governar in tempo de pase (e nella foto el ga circa la mia età :wink: ).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto: . Oltre alla stima per el personaggio, me piaseva l'idea de esser un picio protetor de quel che resta de una Trieste che non xe più.
spero però che, zogando a carte, no te strapazzi el partner che sbaglia come che fazeva el Baron :-D


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Nick Names

Messaggio da Coce »

Per mi xe sta' semplice, xe sta' Aurio sul vecio forum de SERGIO che el ga ciapa' le due prime sillabe del mio nome e cognome el le ga meso insieme COlussi CEsare= COCE, o le sillabe dei mii due nomi
Colin CEsare= COCE, xe intelligente e facile, bravo Aurio


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Te sta ben l'avatar :wink:


Avatar utente
torziolona
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 31
Iscritto il: gio 2 feb 2006, 22:50

Messaggio da torziolona »

Per el mio nick non xe difficile: me piasi bagolar :P :P :P :P


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Ehm... io ho già spiegato a suo tempo, vero?
Non mi ricordo...ma non vorrei annoiarvi perchè la spiegazione è lunga...ehm :)
Cmq "tirabaralla" è una parola di vernacolo fiorentino...dire cosa significa non è facile perchè ha un significato indefinito...cioè..molti usi, tutti che indicano qualcosa di indefinito.

L'avvie, invece, è la copertina di un album dei Green Day (gruppo punk-commerciale)...mi piacciono loro fin dalla giovinezza e mi piaceva l'illustrazione che trovo molto significativa.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Se te se ricordi, gavevimo stabilido che la traduzion in triestin de Tirabaralla jera più o meno "gira & missia" :-D


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

E' vero, che testa ^_^


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Adesso me piasi l'avatar de "Strega del Nord". :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e dopo de gennaio nissun ne ga contado più come che i ga scelto el nick e el avatar! forza, muli e mule arivai de gennaio, febbraio, marzo, ne contè? :-D :-D :-D :-D
tuti timidini?


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D Beta, per rispondere alla tua 'cri de coeur' eccoti la mia spiegazione perche 'LARRY' quando il mio nome e` Tommaso'. Sara un po lungo ma costivol, posso scrivere col tempo. Quando ero un ragazzo di 8/10 anni, e vivevo in campagna come un contadin, gavevo una zia che abitava a Londra e che jera un po 'snob', perche suo marito gavevo un bon lavor e loro gavevano compra una casa per se. Allora, durante le vacanze di scuola di Agosto lei veniva giu in campagna a visitare la sua famiglia e poi, lei mi portava indietro con se al suo ritorno a casa di Londra. Lei aveva una figlia solo ma voleva anche un figlio, cui faeva mi. Una volta arrivato a Londra lei mi portava a visitare sue amiche e mi presentavo come 'ecco, mio nipote Tossie' (Tossie essendo il nomignolo per Tommaso quella volta). Naturalmente queste sue amiche avevano anche loro di figlioli, e loro mi prendevano in giro dicendo 'ah si, ti son un 'Tossie' no? (Tossie essendo anche un tipo di nomignolo per uno che si masturbava!!!). Essendomi un giovanotto fiero di essere maschio e non 'gay' ho dovuto fare qualche naso rosso a sti figlioli e ho pensato di cambiare nome. Mia mamma si ciamava Lilly e il mio secondo nome jera Harry, cussi go messo quella lettera 'L' davanti harry e mi go ciama Larry. In quanto al agnello, questo va indietro anche ai fumetti per bimbi dove jera una carattere che jera un agnello gentile e comico.
E la ti ga Larry the Lamb. Basta cosi?
E per tutti che leggono questa posta e che si interessa,go cambia server. Ora il mio indirizzo e-mail e`: veccio[at]sky.com
In bocca al lupo.
Larry the lamb.


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne

Torna a “Saluti, presentazioni feste comandade e gentileze varie”