Surriscaldamento Globale

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Surriscaldamento Globale

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Un'altra serie de foto che me ga mandado mio fio dal'oceano e la costa artici, orsi bianchi. Per la magior parte I orsi bianchi vivi dela cacia ale foche, fata dai banchi de jazo che galegia vizin le coste del'oceano artico. Visto che oramai gavemo perso un'enorme quantità del jazo permanente (ice cap), i orsi bianchi i xe forzadi a pescar nudando, una situazion che rendi la pesca ala foca sai dificile. Tante familie de lori le incontra enormi dificoltà de nutrirse e i xe in pericolo de estinzion. Una rara oportunità de fotografarli in pien giorno vizin la costa de Hudson Bay.

Immagine Immagine Immagine

Orso


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Surriscaldamento Globale

Messaggio da AdlerTS »

Bele foto, anche se pesanti !!
go visto per TV che tanti de 'sti poveri orsi mori negandose per colpa del ghiaccio che se ritira, povere bestie :-(


Mal no far, paura no gaver.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2955
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Surriscaldamento Globale

Messaggio da Piereto »

Xe stadi vari incontri internazionali in sti ani, e l'ultimo sarà a Marakesc, per zercar de trovar i rimedi al riscaldamento globale, e anche per capir quali che xe le cause. Tuti a darghe le colpe all'aumento della Co2 antropica, pochi a dir che xe un fenomeno ricorrente del nostro pianeta e che l'omo sapiens gà solo dado una man a accelerar un fenomeno che xe sempre esistido. El problema nel problema xe che no semo afato sicuri che calando l'emission de la Co2 cali el riscaldamento, e....... che no gavemo un governo unico globale per cui tutte le nazioni che xe in corsa per aumentar la Co2 le se fermi. El calo de le emissioni provocaria recession e mancati guadagni in una parte de la casta delle BIC (banchieri industriali e capitalisti). Una altra parte da la casta inveze ghe guadagnasi dall'uso delle nove tecnologie. Quindi ? .... promesse de marinaio e tiremo a campà. Molto probabilmente ghe sarà el problema dell'inalzamento dei mari co intere pianure che vinisi alagade, città che spariria soto aqua, zone una volte fertili che secassi e viceversa zone aride che riaquistasi la fertilità. E sora de tutto una marea de omini che cominciasi a morir, e dopo a emigrar e no trovando de magnar copasi per un toco de pan. Quindi guerre de conquista e guerre de difesa e con lore un calo de la popolazion planetaria. La speranza xe l'ultima a morir, ma la stupidità no ga limiti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41464
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Surriscaldamento Globale

Messaggio da babatriestina »

inutile che noi stemo con un grado d e meno in casa fin che milioni de cinesi iqnuina col carbon o i americani no firma el protocollo de Tokyo. Po mutamenti climatici xe stai nelle ere geologiche anche se el omo no iera gnanca apparso...
mi credo che se sentimo assai prometeici se pensemo de rivar a cambiar el clima global con qualche cambiamento nele nostre abitudini.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2955
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Surriscaldamento Globale

Messaggio da Piereto »

La speranza xe l'ultima a morir, ma la stupidità no ga limiti.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Surriscaldamento Globale

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Inutile che noi stemo con un grado de meno in casa fin che milioni de cinesi inquina col carbon o i americani no firma el protocollo de Tokyo. Po mutamenti climatici xe stai nelle ere geologiche anche se el omo no iera gnanca apparso...
mi credo che se sentimo assai prometeici se pensemo de rivar a cambiar el clima global con qualche cambiamento nele nostre abitudini.
Anca qui za dai ani setanta i fa storie par via del buso de l'ozono e i aerosol. Più o meno xe però tuti de l'opinion de Baba Triestina.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41464
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Surriscaldamento Globale

Messaggio da babatriestina »

no Kyoto e no Tokyo... ben sempre quel e sempre giaponesi.
El buso de ozono i tasi perchè par che el se staghi serando. O no x e più d e moda


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8729
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Surriscaldamento Globale

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

El buso del ozono che se sera xe la prima vitoria dei ecologisti che xe rivadi a far abolir el freon nele bombolete e nei frigoriferi.

Quanto al riscaldamento global, mi no son per gnente contento dei inverni miti che gavemo vu nei ultimi anni. Se no metemo la testa a posto, ognidun la sua, tra qualche anno la pagheremo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Surriscaldamento Globale

Messaggio da Elisa »

sono piccolo ma crescero ha scritto:El buso del ozono che se sera xe la prima vitoria dei ecologisti che xe rivadi a far abolir el freon nele bombolete e nei frigoriferi.

Quanto al riscaldamento global, mi no son per gnente contento dei inverni miti che gavemo vu nei ultimi anni. Se no metemo la testa a posto, ognidun la sua, tra qualche anno la pagheremo.
Questi me par seri e concreti problemi, sotolineo l' ultima frase citada desóra come predizión, altro che quel del trump che....sicuro "passa, finisce e si scorda"! :shock:


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “El salotin”