Locai che me sento de sugerir...

locali a Trieste: gavè magnado ben? ne consigliè? iera una volta...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: gio 28 set 2023, 13:42 Premetto che non ho mai mangiato da Pepi, però mi permetto di mettere in guardia sulle recensioni che si trovano su internet. Si trovano elogi che sono in realtà autoincensamenti e sputtanamenti che sono fatti dalla concorrenza...

Mi fiderei dell'elogio di babatriestina per Clai, perché conosco l'autrice. Sarei prudente sugli interventi schifati fatti da non so chi: è una regola cui mi attengo per tutto quello che leggo sul web.
direi che in tal caso possiamo chiudere questa sequenza , siamo sul web e non tutti i forumisti si conoscono personalmente come noi. Potrebbero essere tutti falsi consigli :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Ciancele »

Io spero che le persone che leggono questi post sappiano che si tratta di opinioni strettamente personali. Anni fa sono stato in un ristorante. Soddisfatto. Sono andato una seconda volta e .... non ci sarà una terza. Cuoco con cattivo giorno o che ne so. Abbiamo qui un ristorante dove vado solo a sedere. Colazione meglio dal sacco.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Concordo con te. Possono anche andare a giornate o non corrispondere alle aspettative ( chessò, uno si aspetta ricette sofisticate e invece non ci sono, uno si aspetta soprattutto di pagare poco e invece il prezzo è superiore al previsto, uno si aspetta un menu ampio e trova poca scelta..)O cambiano cuoco , o addirittura gestore , o trovano giornate superaffollate . Io di solito mi informo, vado e ... dopo ve conto


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Ogi no gavevo tempo de cusinar..
polenta e sepe d e Clai buffet
Immagine
( qua xe solo che meza porzion..)
iera fila cussì davanti a ora de pranzo,. che che gaveva prenotavo magnava sentado, altri magnava in pie al banco, altri beveva un calice in pie dentro o fora... mi go portado a casa


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Ciancele »

Mi de solito vado sempre in tel steso ristorante: Chez Chancèle. De solito son bastanza contento de quel che magno. Sabato go impanà squasi setanta sardele. Sessantasei : se santa sei. Ma mi no son santo. Venerdi son 'ndà a pregar la carità. I me ga dado crodighe de porco e ieri domenica go fato pasta e fasoi. Subioti. Ma trovarò anca subiotini. Chi cerca trova. Ogi farò spaghetini col buro e formaio. Mi son quel del formaio. Spaghetini magnavo nel 1941 co' gavevo la pinicite. Domani xe in programa sepe e polenta. Ma go cambià tante volte el programa che no son più sicuro che magnarò sepe. Venerdi go visto anca caparozoli. Go ciolto una lente, parchè i iera tanto pici che ghe voleva una lente. No iera caparozoli ma forsi telline o tellinine: microvongoline. Li goi lasadi là e speto che i cresi.


Torna a “Locali”