Triestina in Eccellenza

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8727
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No seguo el calcio se non assai de lontan, ma go sentì che i ga za cambià l'alenador.

Voleria far qualche riflession.

A) Quando iero (ierimo?) mulo me par de ricordarme che in serie A zogassi el Verona Hellas. Credo che el gavessi vinto anche un scudetto. Poi el Verona Hellas xe sparì. Me par che l'esisti ancora (credo de ver sentì in sti giorni che i sui tifosi ghe ne ga combinada qualcheduna), ma no so in che serie. E nei anni xe vegnù fora el Chievo (Chievo xe un rion de Verona, come dir san Luigi o Ponziana). Quando el xe rivà in serie A i lo ga cità anche all'estero, come un esempio de bona gestion de una squadra de calcio che con pochi soldi (supongo che el pochi sia relativo) gaveva otignù grandi risultati. No so adesso come che i sia, né in classifica né come amministrazion, e no me interessa.

B) In ecellenza ghe iera za una squadra de Trieste, el san Luigi, che, se el iera rivà là con le sue gambe, evidentemente el iera ben organizzà e el saveva moverse e ... el gaveva un santo in paradiso che lo vardava ;-) . Inveze che meter in piè una realtà che me par de ver capì che la se xe mossa sgangheratamente da subito col tentativo de iscrizion ala serie D (no so cosa sia successo, ma me par de 'ver sentì questo, coregeme se sbaglio) no iera meio darghe una man a chi che gaveva dimostrà de saverghe far in modo che el fazesi ancora meio?

In altre parole, me spieghè perché meter in pie una realtà in concorenza col san Luigi. Se se ghe tegniva al calcio triestin, no iera meio iutar el san Luigi che iera za là? Domanda evidentemente no de tifoso, ma penso legittima.

Per quanto riguarda el Lumignacco (go dovù con Google maps andar a vardar dove che el iera), no penso che sia tanto el numero de abitanti che bisogna vardar (me par de ver sentì che dentro zoga anche un triestin) ma quanti soldi la gente che sta intorno (go visto là intorno varie aree industriali) xe disposta a investir su una squadra (ammesso che sia meio investirli in una squadra inveze che per la produttività e competititvità dela propria azienda, magari creando qualche posto de lavor o dandoghe 100 euro de più a chi che za lavora... :evil: ).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nona Picia »

Mi de calcio no me interessa...ma se xe costreti a sentir anche se no se vol...e son del'idea che de sto sport de una volta no esisti più tracia. Xe solo question de botega, chi che ga e dà soldi ala squadra del cuore la fa svolar chi che no ga o no dà no iuta niente e la afonda .E per come xe atualmente la situazion de intrighi e scandali, saria meio che le squadre de calcio fossi afondade tute.Son cativa?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da babatriestina »

Fontanafredda-Triestina 1-1
:?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

Me stago domandando:- Dopo l'Eccellenza se finisi in "Mediocrità"?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da babatriestina »

Fulvio Moro ha scritto:Me stago domandando:- Dopo l'Eccellenza se finisi in "Mediocrità"?
:( :( :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:
Fulvio Moro ha scritto:Me stago domandando:- Dopo l'Eccellenza se finisi in "Mediocrità"?
:( :( :(
se finirà in "regionale" contro i fioi.... :(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da babatriestina »

Triestina-Lignano 3-0 tripletta verso la fine.
Ma cosa, adesso no se zoga più de domenica o sabato? :shock:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da babatriestina »

Triestina. pro Cervignano 1-0


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Baba Triestina ga scrito: Triestina – pro Cervignano 1-0. Mi digo sempre che de Baba Triestina se se pol fidar. Poche parole, ma bone. Par gnoco se diria: In der Kürze liegt die Würze. Noi diseimo: curta ma breve.
Par cambiar tema. Ala television bavarese xe ogni seconda domenica ale 17.30 una trasmision Alpen-Donau-Adria. I la dà anca par talian? Mi fazevo finta da vardar quando che me go sveià. Me go dito: Ma ti te ieri là. E difati xe vero. I ga dà Bolunz (Va’ Rosandra), meza ora solo e tuto Bolunz! Un’altra volta i ga fato veder Lubiana. Insoma qualche volta la xe veramente interesante e podaria dir: me too o scriver: Ciancele was here.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da babatriestina »

San Daniele - Triestina 0-3
no mal..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

Tre (3) peri a 0 anche al Cjarlins


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Domenica, ale 18.35, Nini Naridola scrivi:
Tre (3) peri a 0 anche al Cjarlins.
Baba Triestina: Nini Naridola te ga batù. Co’ iero putel mi no gavevo ‘sti problemi, parchè go fato una volta sola i 100 e anca quela in stafeta. De solito mi fazevo 30, 50 e 100 volte i cento. Go portà un punto. Ma el mio amico Dino (el fazeva i zento, ma più de tuto i 2 e i 4) co’ i lo bateva el diseva: El ga ladrà in partenza. Nini Naridola no ga ladrà, el xe sta solo più svelto. Più punti go portà ai campionati italiani nel 1947: son rivà quinto. Oli1939: No sta dir de novo che te stupisso: Mi vegno sempre sotovalutado. Xe el mio destin. :lol:
A caval donato ecc. Ringrasio ‘sta volta Nini Naridola par la notizia. Go visto in internet che la xe seconda in classifica. Se va ‘vanti tacù (così) ...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto:Domenica, ale 18.35, Nini Naridola scrivi:
Tre (3) peri a 0 anche al Cjarlins.
Baba Triestina: Nini Naridola te ga batù.
se ti te ga inacorto dele foto che go postado oggi, iero fora Trieste. E co vado via, me disintossico de internet per qualche giorno. :-D
Grazie a Nini Naridola che me ga sostituido.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

A Ciancele: complimenti pel 5° posto ai italiani. Nel 47 iero tropo picio; più tardi anche mi go fato mezofondo, ma go molà perchè iera tropa fadiga e po' mio cugin Enzo (no digo el cognome) in quel periodo el iera campion italian junior sui 1500 con un bel 3'56". I sui record regionali xe stai batudi da Venanzio Ortis. Ti, te corevi per l'Edera, per la SGT o per la Giovinezza? Dei veci me ricordo de Crasso, Romano Burlo, Egidio Bembi, Albano Albanese, Tullio Venturin, Beppo Bonifacio, Ercolino Delli Compagni, Piero Franceschini...


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini, son vecio e perdo colpi. Me go dismentigà de dir che iera i campionati de terza serie. ;--D ;--D Mi go corso dal 1942 al 1945, de solito i tremila, parchè no gavevo ancora 21 ani e quela volta i diseva che son tropo putel per le distanze longhe. Dopo la guera (dopo agosto 1945) sono pasà ala marcia e facevo de solito i 5000, raramente i diesemila o i quindise. Ala fine dei ani quaranta inizio cinquanta iera in Italia un giovine, me par 17 ani, che andava ben soto i 4 minuti sui milezinque. El nome cominciava cola T ma no me lo ricordo. Mi iero de l’Edera con Pino Cressevich, mio maestro. Bembi, Venturin e Franceschini devi eser stadi dopo el 1952. L’ultima gara mia xe stada el Giro de Trieste del 1952, vinto da Dordoni. El fradel picio Carlo Dordoni, ga corso con mi a Genova nel 1947. Mi iero poco alenado. Qualche setimana dopo go un fato 25’30”, 12 secondi più meo. Ma, tirado de Cressevich, ai campionati regionali de Udine sui diezemila, al pasagio dei 5000 devo aver fato un tempo forsi soto i 25. Per quei ani (1947) iera prometente. Bonifacio me par che fazeva el geto del peso. Delli Compagni iera veramente un Ercolino, el fazeva el disco. Dopo xe vignù Consolini e Tosi. Albanese fazeva i 110 aca e el salto in alto. Un bel atleta, par gnente carigà. Dopo Albanese xe vignù Giorgio Rizzi de l’Edera. Anca lu 110h e salto in alto. Con Burlo (el signor Burlo) e col cavalier Crasso go anca corso. Burlo lo vedevo solo de lontan. Mi iero più veloce de Crasso, ma no devo vantarme, parchè i sui ani più boni iera pasai e mi iero el giovine in arivo. Ortis devi eser ‘sai più giovine de mi (1927). I più bravi iera quela volta Filiput sui 400 aca, Zitelli (Giovineza) 400, 800 e mile, Oberweger (che dopo iera alenador dela nazionale), Zerial (marcia), mulo mato, de clapa. Ma un bravissimo marciador, anca nazionale. Anca Marcuzi (Marcuzzi 800 metri). Con l’Edera go fato anca stile libero, quando che mancava el quarto par la stafeta. Nini mio, chi che voleva vignir a l’Edera doveva eser mato: se no i xe mati no li volemo. Gavevimo un spirito de corpo invidià de tuti. Ierimo veramente amizi, uno par tuti e tuti par un. Bei tempi.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

Sul campo del Corno, pareggio dell'Unione per 1 a 1.
Sempre de balon, ma quel ovale (che me piasi assai de più de quel tondo!) sul campo del Montereale la nostra Venjulia Rugby ha vinto per 29 a 3.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

‘sta volta un grasie a Nini Naridola. Se no domando tropo, se podaria meter anca quel che fato el Monfalcon? Giusto par veder come che se trova la Triestina. El Corno me par che sia a metà clasifica, ma meo paregiar che perder. Per pasar de categoria bisogna aver el primo posto o basta anca el secondo? Se tuto va ben a partir del 2013 gavarò l’abonamento online al Picolo. Due o tre numeri la setimana. Mi ciogherò sabato, domenica e lunedì. Ghe xe qualche giorno,fiso, dove che el giornal ga interesanti articoli, a esempio de tecnica, politica o sul movimento dei continenti? Una volta, ma secoli fa, iera giovedì. Un altro grasie a chi che me ‘iuta.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da babatriestina »

Nini Naridola riva sempre prima de mi.. :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:Moro riva sempre prima de mi.. :-D
Ti ti ga za ciapà madaia. Nini Naridola deve ancora guadagnarsela.
Saluti. Ciancele


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

Per carità! Nissuna veleità de competer in gare con BT, inarivabile su tuti i fronti del Forum.
Go aprofità per dar el risultato de la partida de rugby del Venjulia! Sta volta son contento de esser arivà per primo perché me ga dà l’ocasion de conosser e scambiar due ciacole con Vet Ritter anche lui, come mi, “vecio” zogador de bala ovale (o bisogna dir:- diversamente tonda?)
Per el podista Ciancele ecco, dal Piccolo de ieri:
La capolista. L’UFM abbatte l’ISM con un lampo di Rocco. E’ campione d’inverno. Rete del bomber dopo 38” ma Tofful si fa espellere al 25’ e Fabris mette al sicuro il risultato. Monfalcone irraggiungibile.
Questi i titoli e sottotitoli. La classifica: UF Monfalcone punti 36 (14 partite), Triestina 32 (15), Azzanese 26 (14), Fontanafredda e San Daniele 25 (14), ecc.
Prossimo turno: Lignano (15)-Monfalcone e Triestina-Azzanese.
La Triestina ha la miglior difesa del campionato con soli 7 gol subiti


Torna a “Balon”