XXXVII mostra micologica del Carso

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

XXXVII mostra micologica del Carso

Messaggio da sum culex »

Questa xè la locandina dela XXXVII mostra micologica del Carso che xè al centro comerciale 'Il Giulia'

Immagine

Questo lo go messo qua solo come notizia. Pena che rivo a meterle a posto ve mostrerò le foto de alcuni funghi che iera in mostra. Le go fate anche coi nomi. Penso de meterle in 'Flora spontanea': me par più giusto de far cussì.
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: XXXVII mostra micologica del Carso

Messaggio da babatriestina »

cussì te zonterò un per de funghi che go fotografado domenica e che no go alba de cossa che sia..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8729
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: XXXVII mostra micologica del Carso

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

sum culex ha scritto:Penso de meterle in 'Flora spontanea': me par più giusto de far cussì.
Me par giusto anche a mi; ma ne'l indice dei fiori no go messo nesun fungo. Penso che se doveria far un indice a parte, ma, quando te ga meso i primi, no gavevo frescheza (anche perché no so quanti che dopra sti indici, che però per i fiori spontanei i doveria eser agiornai).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Eventi”