TEATRI E OPERE A L'ESTERO

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4757
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

TEATRI E OPERE A L'ESTERO

Messaggio da Ciancele »

Ve go contà che iero in teatro a vedere Hensel e Gretel? Anca se ve go za contà, ve conto de novo, parchè iera bel. Sopratuto, ierimo sentai e no podeimo scampar, i ga profità par contarne altre fiabe come Capuceto, Biancanane e i sete nevi. Tuti credi de saver come che finisi le fiabe, ma se vedi che studi novi ga scoperto diverso. Se no volè scoltar, stropeve le ‘rece (orecchi) o scancelè. L’unico che xe morto iera el lupo de Capuceto Roso. ‘lora, la striga ghe dà el pomo (mela) invelenà a Biancaneve. La putela lo pasa al primo nano, che lo dà al secondo, e cusì via. L’ultimo, Cuciolo, voleva darghe un rosigon co’ xe rivà Capuceto Roso che ghe lo luma (sottrae). CP va avanti e incontra el lupo e el lupo ghe ciol el pomo del criel (cestino), el ghe dà un rosigon, el dà un per (paio) de scasoni e el va. Me ricorda quela vecia barzeleta: El ga dà un scason. Credevo ch’el fusi vignù e inveze el xe ‘ndà. La striga la gaveva un vestito longo rosso e una paruca rossa e la cantava. No so a chi che la me ricorda. Forsi me vegnerà inamente. Ma el più bel de tuto iera la caseta de pan pepato. Una version ‘sai più moderna: inveze de muri de pan pepato, iera grandi biscoti con su scrito: BISCOLUSSI. Po’ go leto che la scenografia iera de un de Venesia. No se finisi mai de imparar. :clapping_213:


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: TEATRI E OPERE A L'ESTERO

Messaggio da mandi_ »

Mi son cresuda con le fiabe e le me piaseva tantissimo. Adesso da un pò di anni dicono che terrorizzano i bambini, che son diseducative, sessiste ecc ecc . Mah, per mi gh'era n'intreccio bellissimo.
A teatro no le ho mai viste per adulti...Da come te descrivi ti, me par na roba da rider, pu che drammatica...


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41493
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: TEATRI E OPERE A L'ESTERO

Messaggio da babatriestina »

Haensel e Gretel xe un classico, e i disi che la musica de Humperdinck no xe miga roba de fioi... anche se mi me ricordo soprattutto le canzoncine e come che me cantava mama missiando tedesco e italian:

Ein Maennlein staedt in Walde- color cafè!

o el Nano Sabbiolino:
Son il nano Sabbiolino
Io sono astuto e fino
ai bimbi voglio bene
e allevio le lor pene


el nano sabbiolino me contava sempre mama per convinzerme che xe ora de andar dormir. Co ghe lo contavo ala fia dei mii amici ( che adesso la xe za mama anche ela) el zio lo ciamava El nanetto spargisabbia

Za Biancaneve noi ne ga rovinado Disney, ma nel orginal el principe la sposta, o la basa, e ... ghe casca fora de gola el toco de pomo!!!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Atualità non triestine”