Scovazze

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

babatriestina ha scritto:Ma forsi no savè che per rifiuti ingombranti se ghe pol telefonar al Acega, xe un numero aposta, e i te dà un apuntamento per vegnir a ingrumar, i te disi giorno e ora, se lassa in porton o in strada e i ingruma lori. A gratis!
e ve assicuro che funziona, perchè go fatto mi un per de volte, anche sta estate. :-D :-D :-D
Baba, te meriti un baseto! :-D Grazie! :-D


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

a proposito de scovazze...
ieri sera, domenica, no lavora i scovazzini, ma qualche camion de scovazze go visto passar, ben, vegnivo de Mantova e del paesin de San Benedetto Po, che xe un poco come el Brescello de Guareschi.. ben, là mi el sporco che go visto qua ieri sera no lo go visto: sarà loghi più pici, ma come che son tornada go avudo un senso de vergogna per la mia città: in viale Miramar xe muci de foie secche , me dirè xe la stagion, ma par propio che no i pensi de ingrumar, e po in piazza Goldoni... per tera xe tuto una macia nera de gomme americane vece, e dove che xe i chioschetti per spetar i autobus xe decine e decine de cicche de sigarette butade per terra.
Un poco, podemo rugnar che no i netta abastanza, ma per mi xe i nostri concittadini ( mi no fumo e no mastigo gomma americana, su questo me ciamo fora!) che no ga un fià de educazion. per le cicche, po , xe quei novi scovazzoncini per cartine e cicche a ogni canton.. e no stemoghe dar la colpa ai immigrati ,che po a Trieste grattemo grattemo e dopo un per de generazioni i immigrati li trovemo quasi de tutti noi.
Xe un menefreghismo e scarso senso civico proprio brutti.
No so cossa propor, se netar de più, darghe multe stratosferiche ( ma no minacciarle! darle per bon!) :roll: :roll: :roll: :( :( :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Xe proprio i nosti concittadini che tanto protesta, a esser i primi a no far due o tre passi fin al cestin dele scovazze per butar la carta o cica o la gomma, xe tropa fadiga portar le botigliete de bira che i lassa per tera fin ala campana del vetro o al bidon grande dele scovaze che xe difronte al cremcafè vizin ala fermata dei autobus....Xe colpa del sindaco che no fa netar, no? Miga nostra! Per quel che riguarda le foie seche, mi go el problema in giardin: xe cussì bagnà tuto che no se riva gnanche scovarle e no se pol tirarle su con l'aspirator proprio perchè le xe bagnade, ma almeno
zercar de sburtarle in un canton in modo che no se ghe sbrissi per sora forsi xe possibile.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

in sti giorni se comincia a veder , oltre che i scovazzini cola solita scova e scovazzera, anche una specie de aspirapolvere per strade
Immagine
( in apalto ala Crismani?)
certol, anche oggi le Segnalazioni ospita una lettera che disi che no podemo che sperar nella piova, se volemo veder le strade nette.


De quando che i ga proibido de fumar nei locai, bidonzini o no, per terra xe un tapedo de cicche, e sui alberi e alla base delle case, solo l'altezza dele mace ne pol dir xe xe pipì umana maschile ( più in alto) o de can (o femminil) più in basso: la spuzza xe più o meno precisa... :evil:
e per la piova, xe anche de sperar che le bocche de lupo dei tombini no sia tutte ostruide de scovazze, come che se vedi tante in giro, de quele che xe ancora restade . :evil:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:in sti giorni se comincia a veder , oltre che i scovazzini cola solita scova e scovazzera, anche una specie de aspirapolvere per strade
Per un attimo go pensado a robot che gira da soli per città a far pulizie :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:
Per un attimo go pensado a robot che gira da soli per città a far pulizie :-D
in effetti, co go fatto la foto el responsabile no se vedeva in giro, magari el iera a cior un cafè..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Savevi che esisti anche la moto-cacca? No stago scherzando, la esisti veramente!
Xe una moto con un aspirapolvere de drio, che passa a pulir le strade.
Me ricordo che tanti anni fa ghe iera anca un articolo su Il Piccolo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ben, questo xe, a ora de pranzo, davanti dela fermata dela 10 canton de Piazza Goldoni. Ancora i muri no ga tanta traccia de orina..
Notar la canna de bira abandonada imagino dela sera prima..
Immagine
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

E te son stada bona, che no te ga citado le cicche e le gome de masticar che beca su tuto el sporco!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le scovazze de Trieste

Messaggio da babatriestina »

in effetti, paressi che no sia più scovazzini o netturbini o operatori ecologici che dir si voglia, e che le pulizia sia appaltade alla Crsimani, questi iera nei gironi scorsi in centro.
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le scovazze de Trieste

Messaggio da babatriestina »

xe passado carneval de giorni, e xe ancora pien de coriandoli in giro, e no me meraviglio, se i continua a farli ingrumar con scova e scovazzera a man!
Immagine
a mi me par che farli ingrumar cussì xe come se in ufficio i domandassi de scriver le pratiche a man in bella grafia o al massimo cola macchina de scriver meccanica..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Le scovazze de Trieste

Messaggio da Elisa »

Hay preso l' immagine di un ingrumador europeo sì, ma di reminiscenza strana e fiacca, con aggeggi puliti ma poco pratici, come tu ben dici, che appare di un comportamento ed un aspetto che fanno immaginare che lì vicino abbia il suo dromedario e la sua tenda…
Tanto per sorridere un po', :-) :-D perchè si sa che tutto il mondo è paese!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le scovazze de Trieste

Messaggio da babatriestina »

io volevo riprenderlo di schiena, per la privacy, ma si è messo volontariamente in posa!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Le scovazze de Trieste

Messaggio da Zigolo »

Tipicamente de carneval! Ma no pei coriandoli che el sta ingrumando, per la facia de notolada :lol:

"Chi xe colpa del mio maaaaal...." :lol:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le scovazze de Trieste

Messaggio da babatriestina »

za, ma del ultimo de carneval xe passadi quattro giorni!
la foto xe de stamattina, in pieno Corso.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le scovazze de Trieste

Messaggio da Nona Picia »

Cossa te vol....el comun xe restà senza soldi.....niente machine alora.....e gnanche aspiratori..... ;--D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da Nona Picia »

Premeto che son sum culex e scrivo sul PC de nonba picia perchè la scheda de rete sul mio se ga guastà.-

Go leto ogi sul 'Piccolo' l'articolo sula 'raccolta differenziata'; son dacordo che sia giusto farla: mi infati la fazo za de diverso tempo. I disi anche però che bisogna conferir i contenitori svodi de plastica, vetro, ecc. 'accuratamente puliti'; alora mi domando: chi me paga l'acqua, l'energia per riscaldarla, el detersivo per una pulizia a fondo e el tempo per far sto lavor?
A sto punto xè de pensar che oltre ala TARSU sia de pagar in più, disemo cussì come tassa sconta ' le altre spese che devo far per otemperar ale diretive.
ciao
sum culex


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:P I disi anche però che bisogna conferir i contenitori svodi de plastica, vetro, ecc. 'accuratamente puliti'; alora mi domando: chi me paga l'acqua, l'energia per riscaldarla, el detersivo per una pulizia a fondo e el tempo per far sto lavor?
la mia stessa idea: bontà mia se resento ala bona! :evil:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:
Nona Picia ha scritto:P I disi anche però che bisogna conferir i contenitori svodi de plastica, vetro, ecc. 'accuratamente puliti'; alora mi domando: chi me paga l'acqua, l'energia per riscaldarla, el detersivo per una pulizia a fondo e el tempo per far sto lavor?
la mia stessa idea: bontà mia se resento ala bona! :evil:
Idem fazzo mi, se no go furia lavo ben, se go furia una resentada sai veloce.... :?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: Scovazze: raccolta differenziata

Messaggio da Bilbo »

se servi qua xe una tabelina su come divider la roba



altra roba spiegada la trovè qua



Bye '73 de Roby.-

Torna a “Atualita` triestine”