Dimissioni del Papa

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Dimissioni del Papa

Messaggio da babatriestina »

Notizia di mezz'ora fa: durante il Concistoro il papa annuncia le proprie dimissioni per il prossimo 28 febbraio. Fulmine a ciel sereno
http://www.corriere.it/cronache/13_febb ... 0f7b.shtml
era in un discorso in latino: avranno capito bene?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8729
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Sembra confermata. La pagina con le ultime notizie dal vaticano http://www.news.va non risponde; idem l'osservatore romano.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da AdlerTS »

De non creder .... visto anche che el par ben de salute (altro che el povero Wojtyła) .
Per sdramatizar, speremo che el prossimo non sia el famigerato Papa nero de nostradamica memoria :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da babatriestina »

Un tipo assai razionale e cerebrale.. el devi gaver assai pensado suso..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da Nona Picia »

Mi sarò cativa...che i gabi zà deciso chi sceglier dopo de lui? Perchè xe de tanti mesi che go notà che el Papa sta andando sempre in meno...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto:Mi sarò cativa...che i gabi zà deciso chi sceglier dopo de lui? Perchè xe de tanti mesi che go notà che el Papa sta andando sempre in meno...
Alora xe cativa anca mia moglie. La pensa la stesa roba.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da sum culex »

AdlerTS ha scritto:visto anche che el par ben de salute
Te ga dito giusto: EL PAR BEN. Bisogneria saver come che el xè veramnete!
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da babatriestina »

86 anni xe tanti... ma del discorso che el fa, no xe solo per question dela sua salute fisica,quel che vedemo. Gavè letto le sue frasi?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da AdlerTS »

si, pareria che el se trovi ad affrontar qualcossa più grande de lui :-(


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:De non creder .... visto anche che el par ben de salute (altro che el povero Wojtyła) .
Per dir la verità, xe de qualche mese che go osservado che nol gaveva più un bel'aspeto e che el iera sempre più affaticado e stanco,forsi el xe solo esaurido, però me ga parso de capir che i problemi xe anche altri.....ben più gravi dela sua salute


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da Ciancele »

A proposito del papa ve conto che ieri sera i ga fato ala television un servizio su de lu. Tuti piansi, tuti disi che nisun xe meo de lu, ma ... Legendo tra le righe par de capir, come che gave capì anca voi, che no’l xe sta bon de risolver qualche problema. De solito el novo ga i problemi lasai del vecio. Par talian se diria che lu ga dovesto levar le castagne dal fuoco boutade dai papi precedenti. E dipendi dale castagne. Una castagna dei ultimi ani xe la question dei preti che fa robe coi putelini. Otanta ani fa, co’ ‘ndavo mi al catechismo, se mormorava robe. Ogi no se mormora più, ogi se scrivi sul giornal. Za otanta ani fa cantaimo: Or per santa punizione bacerai questo cordone. No me ricordo come che va ‘vanti. Ma no xe un problema che pol risolvere el papa, ‘sto problema xe ben più complesso. Anche la question de l’ecumeno no se risolvi in zinque minuti. Sempre secondo el giornal, el premier inglese lo ga lodà e el ga dito che el se ga aplicà ecc. ecc. Insoma, el se ga aplicà, el ga tentà, ma no’l ghe le ga fata. La stesa roba coi ebrei, i musulmani e i ortodosi. No xe escluso che a otantasei ani, in aprile, co’ le barufe in casa, el gabi dito: Fioi, una ocasion più granda de questa de mandar tuti in tanta m...alora no se presenterà tanto presto. Son malà e me ritiro. E che i se rangi. Forsi no’l ga dito rangi. No so. Anca noi no semo più tanto giovini, ma volemo resister ancora qualche ano par vedere cosa che combinerà el novo. Fondemo el partito dei curiosi.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8729
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ciancele ha scritto:... No xe escluso che a otantasei ani, in aprile, co’ le barufe in casa, el gabi dito: Fioi, una ocasion più granda de questa de mandar tuti in tanta m...alora no se presenterà tanto presto. Son malà e me ritiro. E che i se rangi....
Dà de dimisioni la regina de Olanda, le dà anche el papa ... e, Macondo, la tua Elisabetta II cosa disi?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da macondo »

La nostra Betta la tien duro e no la mola 8)


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da Nona Picia »

:lol: :lol: :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da Elisa »

AdlerTS ha scritto:De non creder ....
Per sdramatizar, speremo che el prossimo non sia el famigerato Papa nero de nostradamica memoria :-D
Mi confonde lo Zingarelli-Zanichelli che indica:
"famigerato"
1. Che gode di cattiva fama
2. Molto noto, insigne.


meglio la accezione 2. :-)


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Dimissioni del Papa

Messaggio da babatriestina »

C'è un bell'articolo di Claudio Magris sul corriere di oggi
http://www.corriere.it/cronache/13_febb ... 9402.shtml
da cui riporto un paragrafo:
Il primo è stato il percorso che lo ha condotto, da innovatore fra i più audaci all'inizio del Concilio Vaticano II - fortemente avversato, come altri cardinali e vescovi tedeschi, da conservatori della Curia come Ottaviani - a un ruolo che, soprattutto grazie alle semplificazioni mediatiche, lo ha fatto apparire, per lo più ingiustamente, un conservatore retrogrado.
e subito dopo
È divenuto, ingiustamente, bersaglio di tanti stolti e supponenti dileggi, un bersaglio obbligato del tiro a segno nel grande circo in cui viviamo. È stato ad esempio fischiato e vilipeso per la sua contrarietà al matrimonio omosessuale, ma i suoi fischiatori, stranamente, non sono andati a fare pernacchie e a tirare uova marce alle finestre delle ambasciate di Paesi in cui gli omosessuali vengono decapitati.
È divenuto Papa e sul suo pontificato sarà la Storia a giudicare
e proprio oggi il papa ribadisce in un suo discorso
La scelta delle dimissioni è arrivata, ha spiegato il Papa, «dopo aver pregato a lungo», «consapevole della gravità di tale atto, ma altrettanto consapevole di non essere più in grado di svolgere il ministero petrino con quella forza che esso richiede». E alla fine un ideale passaggio di consegne: «Continuate a pregare per me, per la chiesa per il futuro Papa, il signore ci guiderà».
Le prove a cui la società attuale sottopone il cristiano sono tante, e toccano la vita personale e sociale» ha sottolineato Benedetto XVI nella catechesi dopo la lettura del Vangelo. «Non è facile - ha elencato - essere fedeli al matrimonio cristiano, praticare la misericordia nella vita quotidiana, lasciare spazio alla preghiera e al silenzio interiore. Non è facile opporsi pubblicamente a scelte che molti considerano ovvie, quali l'aborto in caso di gravidanza indesiderata, l'eutanasia in caso di malattie gravi, o la selezione degli embrioni per prevenire malattie ereditarie»


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Atualità non triestine”