Informatica e pubblica amministrazione

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8717
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi terrò volutamente nel vago e non specificherò il nome dell'ufficio, comunque, ve lo assicuro, quello che vi racconto è tutto vero e mi è accaduto oggi.

Ho bisogno di sapere se posso godere di un certo diritto. Stamattina decido di andare all'apposito ufficio a chiedere.
  1. arrivo e trovo, cosa ormai rarissima, un banco informazioni. Chiedo dove devo andare. Mi mandano ad un ufficio.
  2. arrivo: due sportelli con una sola coda. Uno è impegnato e l'altro libero. Chiedo. Gentilissimo mi spiega che mi devo rivolgere all'altro sportello.
  3. aspetto che l'altro sportello si liberi e pongo il quesito. MI spiega
    1. che non sa se ne ho diritto
    2. che comunque non devo rivolgermi là
    3. che devo fare la domanda direttamente per via telematica
    4. ma che ho bisogno di un codice particolare
    5. che devo andare a ritirare in un altro ufficio.
  4. vado all'altro ufficio; un poco meno cortesi mi spiegano che
    1. devo tornare a casa
    2. devo collegarmi al sito dell'ufficio
    3. devo scaricare il modulo
    4. devo stampare il modulo (così la carta e la stampa le pago io)
    5. devo portare là il modulo e loro mi daranno il codice di cui ho bisogno (con il quale poi potrò fare la domanda per vedere se posso godere di questo diritto)
Il mio cuore sanguina. Non tanto per le strade che dovrò fare a piedi: la pubblica amministrazione è una mamma premurosa e vuole che mi mantenga in salute facendo tante passeggiate avanti e indietro in città.

Il mio cuore sanguina perché l'informatica dovrebbe servire per rendere la vita migliore e non mi sembra che questo sia il modo per rendere migliore la vita.

P.S.
Tornando a casa sono passato davanti ad un patronato. Mi sono detto "Andiamo a vedere se mi sanno dire se ho diritto ad avere questo beneficio". Sono entrato, non c'era anima viva. Possibile? Sì, il patronato, essendo il mercoledì delle ceneri era chiuso :-D (ma questa è un'altra storia).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da VetRitter »

da far rimpiangere il capitano "BolloRotondo" del film "La Grande Guerra"..


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da AdlerTS »

Mi me vien in mente "le dodici fatiche di Asterix" (che citazion colta !!)

se qualchidun non lo conossi copio/incollo (per pigrizia) el riassunto de wichi

"la nuova prova consiste nel farsi rilasciare un lasciapassare A38 presso "la casa che rende folli". Fra un'interminabile serie di rimandi e formulari, si ritrovano sull'orlo della crisi di nervi, da cui si salvano solamente grazie a un'intuizione di Asterix, che chiede ad uno sportello il nuovo (inesistente) lasciapassare A39: questa richiesta ha un effetto spiazzante su impiegati e funzionari che vengono in questo modo resi folli dalla loro stessa burocrazia"

http://www.youtube.com/watch?v=foHQFg3pVK4

Tra l'altro recentemente me son trovado a bazilar con el sito della pubblica istruzion per l'iscrizion de mia fia a scola .... altro che i venti minuti che i prometti nella pubblicità !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da Elisa »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Il mio cuore sanguina. Non tanto per le strade che dovrò fare a piedi: la pubblica amministrazione è una mamma premurosa e vuole che mi mantenga in salute facendo tante passeggiate avanti e indietro in città.

Il mio cuore sanguina perché l'informatica dovrebbe servire per rendere la vita migliore e non mi sembra che questo sia il modo per rendere migliore la vita.
Fin qui te la sei presa abbastanza filosoficamente. Quanta verità c' è nell' espressione "tutto il mondo è paese"!
Sarai obbligato a proseguire nella ricerca della soluzione ma imparando ad affrontare la crisi mediante una delle seguenti quattro opzioni valide in tutto il mondo e...in altri siti.
1) Continuare a sentirmi sventurato;
2) Tollerare l' emozione negativa che mi produce;
3) Convertire l' emozione negativa. Ossia: accettare ció che succede;
4) Risolvere il problema.
Le più sane sono le due ultime opzioni, sebbene a volte non risulti compito facile metterle in atto.
Ultimo: perdonare 'ste ciacere mie a fine consolatorio. :doh_143: :-D


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2951
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da Piereto »

Caro spmc, savemo tuti oramai che la burocrazia xe sta inventada per far diventar mato chi che se rivolgi ad un uficio publico, (Kafka iera maestro, ma nol iera italian) e cusì no far lavorar chi che sta drio de un sportel. Semo o no semo el paese de l'arte de arangiarse ? E a la fine semo vitime de regole asurde che no gavemo nè aprovado nè tantomeno votado, e chi che va a votar vota ilustri sconosciuti che prometi robe che no se pol, e el bel xe che noi finisi mai in galera per frode.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2951
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da Piereto »

Spero che anche almeno voi no se interesadi a una cartella pazza che ve ordina de pagar el bollo de l'auto e la multa perchè no risulta che la gavè pagada nel 2011. Ogi iera una fila a la agenzia de le entrate, e tuti in piè a spetar el proprio turno a causa de una valanga de richieste de risarcimento proveniente da Roma. Meno mal che conservo sempre le ricevute. Tornerò doman. Ma no ghe xe vignù el dubio al burocrate che se un ano no xe che due casi de evasion a Trieste, e l'ano dopo centinaia, che podesi eserghe sta un qualche eror de trascrzion de qualche impiegato. No capiso po come mai io documenti de le tase rastrelade in sta Region (da quando che la Region xe sta fata) le va a finir al centro informatico de Pescara. Cosa no ghe iera impiegati a Trieste o no i se fidava de lori?


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8717
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Go paura che l'elemento "impiegato" centri poco, se non in fase de immission dei dati la prima volta; po' fa tuto la machina.

Quel che no capiso xe perché che el contribuente no ga dirito a un risarcimento per el diasgio, se i trova che el gaveva ragion lui.

Una curiosità: no xe miga che tra el 2011 e ogi te ga cambià machina? Perché con un mio amico se ierimo fati l'idea, co iera ancora l'ACI che incassava, che i le mandassi ala cieca a quei che gaveva cambià l'auto confidando nel fato che dando via l'auto se gavesi dà via anche le ricevute.

Comunque ve consiglio, per l'auto, el sito https://www.ilportaledellautomobilista.it/. Se ve registrè ve disi quanti punti gavè sula patente e quando ve scadi le revisioni de l'auto. Anzi, se ve registrè, el ve manda la mail per ricordarve che ve scadi le robe, me par.

Per i bolli


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da babatriestina »

Ieri sulle Segnalazioni del Piccolo lo stesso, protesta del prof Bruno Norbedo. A lui, parenti, amici..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2951
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da Piereto »

Vien el sospeto che per far cassa a Roma i gà fato un tentativo de estorsione a macia de leopardo, confidando nel fato che se gavesi perso le ricevute. Coi gà batù i dati de l'auto xe vinì fora tuti i versamenti dei ultimi diese ani, tuti bei registradi. Comunque xe facile scarigar una colpa su la machina. Chi premi el tasto invio dovesi saver quel che el fa. Xe el controlo a la fonte che no esisti quasi mai. Xe de meterghe in conto a pantalone,cioè a noi stesi, el costo de tempo perso a far file, e l'invio de carte raccomandate che paghemo po sempre noi , e i stipendi de impiegati e controlori. Guai saver dove che va a finir i soldi de le nostre tasse.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8717
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Sule cause xe incredibile che vardando ghe risulti pagà e i te gabi mandà la letera comunque. Forsi xe un modo per far lavorar le poste...

Qualchedun, de qualche parte, ga sbaglià de sicuro. E qua semo d'acordo, me par: davanti a un sbaglio cusì palese el citadin che ga perso tempo e bori doveria vegnir rimborsà. Perché, come che diseva Lubrano, "siamo cittadini e non sudditi" e invece semo tornai sudditi, no de un re, ma dele società de servizi che fa el bel e el bruto tempo.

Ma almeno i ta ga domandà scusa?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2951
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da Piereto »

No. Go visto la facia rasegnada de l'impiegato e se gavemo guardà in tei oci e se gavemo capì.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Informatica e pubblica amministrazione

Messaggio da AdlerTS »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Perché, come che diseva Lubrano, "siamo cittadini e non sudditi" e invece semo tornai sudditi, no de un re, ma dele società de servizi che fa el bel e el bruto tempo.
Una volta uno diseva ... non semo sudditi perché ghe xe un Re, ma lui xe Re perché noi femo i sudditi ;--D


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “El salotin”