Domenica cambia l'orario dei bus

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Domenica cambia l'orario dei bus

Messaggio da Nona Picia »

Ricordeve, chi che usa el bus, che domenica comincia l'orario estivo...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2952
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Domenica cambia l'orario dei bus

Messaggio da Piereto »

E ghe sarà anche l'orario dei vaporeti, (cioè i do delfini ). Tra le tante promesse de sindaco no vedo nisun che ghe sia vignudo in mente de far in modo de equiparar el costo del biglieto del bus a quel del vaporeto. Mi son andà un per de volte a Muia col delfin, ma pagar el dopio del biglieto del bus xe tropo. la TT no posiedi i do delfini, ma li nolegia tramite la provincia, e quindi i costi lievità. Ma semo una cita de mar e amche turistica. Possibile che come che se compra bus novi ogni tre ani, no se posi comprar i do delfini. Trieste Muia xe una linea che pol funzionar anche d'inverno.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8727
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Domenica cambia l'orario dei bus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No voio pensar mal, ma penso che se TT comprasi do vaporeti ... i costi saria maggiori. Non oso pensar a quanto ghe costa el tram, unico mezzo su ferro che i ga, e per i due vaporeti i costi saria de più: sei capitani, sei uficiai de machina, un pochi de marineri, adeti all'ormeggio, manutenzion de far far fora, .... meio, da un punto de vista dei costi, darghe in man a privati che probabilmente se rangia, vado a naso e no go prove, pagando poco e fazendo far turni pesanti.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2952
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Domenica cambia l'orario dei bus

Messaggio da Piereto »

No credo che influezi el costo del personale. Che su 300 dipendenti de TT , ghe sia 20 che ghe sta sta drio al tran o altri quindise per i vaporeti, penso sia ininfluente. Ma el costo del tran xe dovudo in massima parte alle spese per mantinir i standard de sicurezza, cioè alle indicazioni imposte da ordini professionali che fa el bruto e cattivo tempo in mancanza de ciare normative europee. (e In 60 anni te pol anche cambiar un toco de binario). Se per i autobus te li porti in officina per la manutenzion , per i delfini te va in bacin de carenaggio. E i autobus fa la revision ogni tot chilometri e meti rode nove. Le barche fa revision ogni tante ore de funzionamento de motor e po se pitura el scafo. Credo inveze manchi la volontà de far, e una richiesta de intervento in tal senso da parte dei cittadini. I privati dove che meti le man devi guadagnaghe suso perchè i gà de pagar un mar de tasse e i prezi xe più cari. Co iera tuto in man dei privati per anni no gavemo avù servizio de piccolo cabotaggio. E comunque ogni ano i biglietti tendi ad aumentar anche in deflazion, e resta sempre un mistero come che podemo cior autobus novi ogni tre ani.


Torna a “Atualita` triestine”