Bagno vestide al pedocin

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Bagno vestide al pedocin

Messaggio da babatriestina »

ieri gran scandal ( e mi no iero...) un gruppo de babe islamiche va al Pedocin, che ghe va ben che xe solo per donne, ma po le voleva andar in acqua vestide. Solo in acqua bassa? o anca nudar oltre? discussioni se se pol o no se pol,. s e le se cambia o le resta sempre col stesso vestito... polizia...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Bagno vestide al pedocin

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Se, come go sentido che ga dito le babe che protestava, xe norme igieniche, alora doveria lavarse i pie tuti prima de 'ndar in aqua e adotar provedimenti perché nisun la moli mentre che se tocia: ai omini ghe se podesi meter un balonzin, ale done ... no so! E comunque le ... parti basse, anche se coverte, no xe che le sia tanto sterilizade... E chi che no ga mai fato pisin in aqua nudando scagli la prima pietra...

A parte che nel '800-'900 le babe 'ndava in acqua praticamente vestide, vedo un solo motivo per impedirghe a un de 'ndar in aqua vestido: no voleria che i vestiti bagnai lo tiri soto, ma fin che i sta in aqua bassa...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Bagno vestide al pedocin

Messaggio da Elisa »

Questo argomento trattato tempo fa anche, mi ha prodotto e mi produce un certo ribrezzo immaginando la scena !!!! Non mi sento razzista ma intuisco un cammino di "abuso" spiacevole shoccante in tempi moderni, dai! Leggi e decreti ben ITALIANI si facciano avanti! :shock:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Bagno vestide al pedocin

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: lun 14 ago 2023, 13:53 ... E chi che no ga mai fato pisin in aqua nudando scagli la prima pietra...
Mi poso scagliar la prima pietra. No go mai fato nudando. Me go sempre fermà par far. :clapping_213:

A parte che nel '800-'900 le babe 'ndava in acqua praticamente vestide, vedo un solo motivo per impedirghe a un de 'ndar in aqua vestido: no voleria che i vestiti bagnai lo tiri soto, ma fin che i sta in aqua bassa...
Me vien un'idea. Se podaria permeter che le babe vestide vadi in aqua fonda, ma solo quele che no sa nudar. :doh_143: :arf2_140:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Bagno vestide al pedocin

Messaggio da Ciancele »

Elisa ha scritto: lun 14 ago 2023, 14:03 Questo argomento trattato tempo fa anche, mi ha prodotto e mi produce un certo ribrezzo immaginando la scena !!!! Non mi sento razzista ma intuisco un cammino di "abuso" spiacevole shoccante in tempi moderni, dai! Leggi e decreti ben ITALIANI si facciano avanti! :shock:

Cara Elisa, io non sono razzista ed ho comprensione per tutti. Il problema è che non si ha l’impressione che vogliano solamente godere i loro naturali diritti, ma vogliono provocare. Se dici a questa cerchia di persone che nel loro paese noi europei non possiamo seguire i nostri desideri, esse ti rispondono: Ma non siamo nel nostro paese, siamo in Europa. E in Europa è così. Non mi sembra molto corretto. Abbiamo molti giapponesi, ma non vedo ragazze che girano in kimono con tacchi altissimi. Forse a casa sì, ma non fuori. Vediamo però donne con le tende davanti agli occhi. Io sono cattivo e qualche volta penso che lo facciano per non spaventarci. Ho visto una volta una donna senza velo. Dirle bruttissima sarebbe stato ancora un complimento. Se accettiamo i loro punti di vista abbiamo conati, se non accettiamo siamo nemici. Tertium non datur. Non sono soddisfatto e siamo in tanti a non esserlo. Per i motivi vedi sopra.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bagno vestide al pedocin

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: lun 14 ago 2023, 13:53

A parte che nel '800-'900 le babe 'ndava in acqua praticamente vestide,
sa, tuti adesso scrivi come ti che le andava praticamente vestide, ben questa xe una foto del 1912 e me par che no xe propio come una baba con chador, flaida in testa e velo sul viso. Vero che go visto anche mi una volta una mula butarse in acqua a Grignan, per scomessa, vestida, ma i me disi che xe ssai bruta la sensazion che i vestiti te tiri zo
Immagine

a mi me sa un tantin de provocazion.
Quel che te fa in acqua... te ga una strazeta de costume , te fa doccia.. e inveze par che queste voleva restar cole flaide bagnade senza cambiarse. No me convinzi.
Adesso i disi che xe oscurantismo catolico proibirghe... me sa che la risposta xe deventada obligatoria se se xe de destra o de sinistra o viceversa te etichetta de destra o sinistra a seconda de come te rispondi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Bagno vestide al pedocin

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: lun 14 ago 2023, 16:25
sono piccolo ma crescero ha scritto: lun 14 ago 2023, 13:53

A parte che nel '800-'900 le babe 'ndava in acqua praticamente vestide,
sa, tuti adesso scrivi come ti che le andava praticamente vestide, ben questa xe una foto del 1912 e me par che no xe propio come una baba con chador, flaida in testa e velo sul viso. Vero che go visto anche mi una volta una mula butarse in acqua a Grignan, per scomessa, vestida, ma i me disi che xe ssai bruta la sensazion che i vestiti te tiri zo.
Mi no son mai sta in aqua vestì. Par quel no so dir. Mi gavevo gnanca sie ani, al pedocin, no savevo nudar e go slucà tanta aqua che i ga credù che fusi basa marea. No xe sta bel.

A mi me sa un tantin de provocazion.
E no solo a ti.

Adesso i disi che xe oscurantismo catolico proibirghe... me sa che la risposta xe deventada obligatoria se se xe de destra o de sinistra o viceversa te etichetta de destra o sinistra a seconda de come te rispondi.
Mi co' iero a Trieste subito dopo la guera, iero fasista, comunista, sempio. A seconda del mio visavì.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bagno vestide al pedocin

Messaggio da babatriestina »

Sarà una combinazion, ma pochi giorni fa xe nato più scandal a Monfalcon. Là xe pien de bangladeshi che lavora (ai cantieri credo) e le loro babe xe andade al bagno vestide. La sindaca leghista ga protestado o proibido, e i opositori i ga fato una dimostrazion con tanta gente che xe entrada in acqua vestida : mi me domando però li go visti in foito, in acqua solo fin ale pupole, li volevo veder in acqua salada coleto cravata e giachetta, po el conto dela tintoria!!! quindi i la ga butada quasi subito in politica. Podessi esser che el episodio del Pedocin sia stado un strascino. Che po anzi le musulmane iera tute contente fin sto anno che al pedocin iera tuto solo per done che le podeva andar liberamente senza omini che buti el ocio


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Bagno vestide al pedocin

Messaggio da Piereto »

I usi e i costumi, cambia coi tempi, sia el modo de comportare, ma anche quei de stofa. La grande facilità de moverse per el mondo ne meti a contato. E alora bisogna uniformarse a le leggi del posto. L'unica legge che te disi come comportarse co te va fora de casa xe quella che prevedi che no te posi girar nudo , e una che disi che te devi eser riconoscibile e quindi non girar in maschera(solo a carneval). Xe una question alora de bon senso. Andar in aqua vestidi vol dir apesantirse e quindi nudar co dificolta'. Lavar i vestiti in aqua de mar co tanta gente intorno no xe igienico. Ne la religion xe tante norme de caratere comportamentale e sociale , ma ga' più forza le leggi di uno stato che quelle de una religion.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Bagno vestide al pedocin

Messaggio da Ciancele »

I turchi voleva sempre conquistar l’Europa, ma no i ghe la ga mai fata. Adeso i prova de novo, ma senza s’ciopo. I esporta disocupai. In Germania gavemo più del sinque percento de turchi, circa 5 milioni. E el lumaro cresi sempre più, parchè i ciapa el susidio per fioi. Tanti ani fa un turco con ‘sti soldi el se ga crompà una grosa Mercedes.
Qua in Gnocheria gavemo un deto: Wenn es dem Esel zu gut geht, geht er aufs Eis tanzen. La traduzion leterale xe: Quando un asino sta troppo bene, va a ballare sul ghiaccio. Ma el senso xe: Quando che a un ghe va tropo ben, el comincia a far monade. Se disi che co’ un va in un paese, el devi acetar le legi de ‘sto paese. Val par tuti, meno che par lori. E dopo i se lamenta che semo contro de lori. Le mule le va col fazoleto in testa. Devo dir qualcheduna fa un figuron e che ghe sta ben. Xe bei tocheti che merita butar l’ocio. Quel che ghe seca a tanti xe che quela straza xe considerada un distintivo: semo turche e volemo ‘sta straza anca a scola, in ristorante ecc. Le xe andade parfin ala corte superiore. Par quel disemo che i esagera, che i spandi. Qua xe permeso coverzerse el muso solo a Carneval. Altrimenti la gente pol sempre vardar in muso el visavì. Quel che manca xe el par condicio. Lori pol dir che se no ne piasi el paese che stemo a casa. Parchè no podemo noi dir listeso? E semo sempre noi quei che devi aver comprension pai povari. E dopo i se lamenta che xe do società paralele. Ma parchè dovemo ‘ver sempre noi la colpa. Secondo un asioma gnoco una volta ne speta de ‘ver ragion.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bagno vestide al pedocin

Messaggio da babatriestina »

Mi co son stada de lori me go sempre adeguado- anche se xe roba dei ultimi decenni, perché in Turchia anni 70 Ataturk gavea proibido el velo e anche nei anni 70 Tunisia, Libano, Egitto nose sognava de no digo impor ma gnanca lore quasi de coverzerse, le prime col flaidon nero le go viste a Damasco nel 88-
qua son in Iran nel 1999 e o cussì za in aereo o nisba
Immagine
l'anno dopo in Marocco nissun ga imposto gnente ma in paesi più dentro per riguardo e anche per ripararme del sol me go vestido in stile
Immagine
e cussi come che mi me go vestido come lore ( e in India go anche messo el sari) cussì me speto che lore se adegui ai nostri usi E no steme tacar cole none col fazoleto o la capelina, che no l e lo meteva per andar in acqua. Po no i disi che le se vela per no ecitar i omini? ma al Pedocin zona done no i ghexe...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Atualita` triestine”