Giorno - football american

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Capuzi garbi

Re: giorno footballa american

Messaggio da Capuzi garbi »

refolo ha scritto:Dove che te sta' ti xe campania, mi son in citta' sia che sul giornal o per la TV. i gaveva le maiette de due nazioni! meta' de bandiera Australiana meta de Graga, se te vol te metto la foto.
Mi speravo che vinzi i Greghi perche' coincidi con la data, chei xe stadi lori a portar el football in Australia, che tra l'altro xe piu' vecio del football Australian.
Maria aka Refolo
Si certo, xe una citadina de campagna, ma a meno de 20 km de Geelong, che xe la seconda cita` piu grosa in Victoria (piu` de Trieste). Vedemo la stesa television e legemo i stesi giornai, anzi, mi poso leger un extra, el Advertiser che vien publica` a Geelong.

Grazie del cortese mesagio privato.


refolo

football american

Messaggio da refolo »

Adesso te pichi per bon!....

visto che te se ga' permesso de dirme che non so' ne scriver e nianche legger, te fazo un pro-memoria.

Se te ga' el giornal del giovedi' scorso te vedi la parada in Bourke street
con 3 poliziotti a caval de drio la clapa dei greghi con le maietta a due facce-Australia-Grecia, de sotto l'articolo el parla sincero e giusto come che go' ditto mi'.

me dispiasi solo chei sega' fatto una brutta reputazion fazendo baruffe e un giovane papa de 34 anni el xe morto accoltela'.

Questa xe la solita baruffa sportiva che non solo finissi a cazotti ma anche
con atti criminali.
Maria aka refolo


Torna a “Altri Sport”