Pianta inizio 900

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Pianta inizio 900

Messaggio da Piereto »

Xe vero fa tanta tenerezza veder ste picie città e borghi de una volta. Comunque el costruttor che lavora sul novo gà sai de meno problemi che lavorar sul vecio. Norme de belle srti, scelta de materiali diversi in base a esigenze diverse, quindi più tempo de perder e che se devi monetizar , e per un intervento radicale ghe vol trovar e meter d'acordo tute le singole proprietà. Per cui el costruttor se el pol el compra in bloco e esendo aree centrali le xe più care. Noi come mentalità semo afezionadi a sti edifici storici ,ma in altri paesi i li buta zo, e i fa prima e costa de meno. Oggi no dovesi eser che le aree centrali costa de più perchè i servizi che una volta iera solo in centro oggi i ghe xe anche in periferia, e se pol costruir anche case de lusso, e in periferia sta tuti i negozi artigiani. El centro stiorico no xe più el centro lavorativo e artigiasnale de una volta, ma xe un rion come un altro con la dificolta de moverse in auto, perchè costruido per le esigenze de una volta dei pedoni.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pianta inizio 900

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto:X per un intervento radicale ghe vol trovar e meter d'acordo tute le singole proprietà. Per cui el costruttor se el pol el compra in bloco e esendo aree centrali le xe più care.
esatto i compra in blocco se no xe condomini.. e ancora i pensa de ristrutturar per ufici. pensa a tuti i studi medici che xe in centro... tuti in vece case... dove che una volta abitava gente. Po le famiglie abitava insieme genitori noni.. adesso ognidun el s uo quartierin e po su e zo i noni cola machina per cior i nipoti de pesternar..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Quartieri e rioni”