Via Conti

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

pastafasoi ha scritto:la Domus Civica non esisti più, i ga butà zo le case che sarà più o meno 2 anni e per adesso xe recintà ma, da quel che gò sentì i vol far posteggi per el stadio. Mah!!! chissà!!! :?
vedè https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... 117d0#6318


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Via Conti

Messaggio da Coce »

Me go apena inacorto de sto topic. Per mi questa zona dela citta' la ga' tanti ricordi de quando che iero muleto, go fato l'asilo,credo che iera in via Manzoni, ma no son sicuro se iera la via Conti perche iero tropo picio de ricordarme i nomi dele vie, ma come che son cresu' me ricordo ben de tute quele vie perche' gavevo due zie portinaie, Zia Catina abitava in via Conti, quasi de rimpeto al dopolavoro dei Chimici, acanto la fabrica de biscoti, Zia Irma la abitava in via Media(Giacomo Matteotti), davanti l'entrata dela sua corte iera un maniscalco che ferava cavai, mi passavo ore a gurdarli come che i lavorava,quele vie iera ancora piene de cavai e carozze, dentro nela corte iera una famiglia de furlani de Pordenon che faseva gelato durante l'estate, e ala matina presto i andava co i sui careti a vender gelato in tuti i punti dela citta'. Naturalmente in Via Conti al'alteza de Piaza Perugino iera el fine-linea del tram N*5. La Piaza Perugino iera un vero mercato, e nel dopoguera sul lato de Via Setefontane iera el Night Club de Catina. In Piaza Perugino de Domenica dopopranzo i giogava la Tombola con la Banda Municipal tuto organiza' del Municipio. Questi xe fra' i mii tanti ricordi de questa zona dela citta'.
Ve saludo tuti e Grazie per le foto. Coce :-D :a:


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

quartieri e rioni

Messaggio da refolo »

La famiglia de via Media n. 4 (via Mateotti) da Pordenon iera i mii nonni Carlo e Salute Poli........

Me ricordo della Tombola, ghe iera ancora el fascismo....mio nonna la gaveva una fortuna sbalorditiva, non solo la ciapava soldi ma anche

pacchi alimentari. Ti te andavi all'asilo de via Manzoni mi te mandero la foto e dimme chi che te son?......Mi iero la piu' picia, solo due anni e mezzo.........non dirme che te son vesti' de figlio della Lupa??????

Maria aka refolo


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Via Conti

Messaggio da Nona Picia »

e nel dopoguera sul lato de Via Setefontane iera el Night Club de Catina. In Piaza Perugino de Domenica dopopranzo i giogava la Tombola con la Banda Municipal tuto organiza' del Municipio. Questi xe fra' i mii tanti ricordi de questa zona dela citta'.
Ve saludo tuti e Grazie per le foto. Coce :-D :a:
Adesso sula via Settefontane xe "El bar Catina".
Ciao ciao


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8709
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piazza Perugino com'era e com'è

Ho trovato due vecchie foto di piazza Perugino, fatte dalla via Conti. Sono foto senza pretese che avevo fatto negli anni '60 e in momenti diversi per provare due obiettivi usati che volevo comperare.

In una, sotto alle case, si vedono i platani che c'erano nella piazza e nell'altra le bancarelle.

Immagine

Immagine

Le ho anche inserite in alcune foto nuove per collocarle meglio e confrontarle.

Qui si vede bene che gli alberi sono spariti

Immagine

e qui dove erano le bancarelle

Immagine

Se mi chiedete quale piazza preferisco e ripenso alla piazza come era nel '62 quando andai ad abitare là, con tante bancarelle, le venderigole padrone della piazza, la gente, la confusione, il punto di ritrovo che era per tutte le famiglie dei dintorni, indubbiamente provo un poco di rimpianto (anche se l'abitudine a svegliarmi alle 6 credo mi sia venuta dalla sveglia che le ruote di ferro dei carretti mi davano rotolando sul porfido degli incroci :wink: :lol: ).

Poi, però, la piazza si è svuotata delle bancarelle molto prima della ristrutturazione e già negli anni '70 era diventata un posteggio selvaggio con le lastre di masegno del pavimento tutte sconnesse. La notte, poi, era il paradiso dei ladruncoli: mi tagliarono tre volte il tetto della cinquecento, finché mi decisi a metterlo di lamiera e dar così loro la possibilità di forzarmi il deflettore :wink: :lol: .

Oggi è così.

Immagine

Guardandola qualche giorno fa ho visto cose belle e cose brutte: ho visto che hanno voluto imitare il bugnato delle case incollando sul cemento scaglie di arenaria (tutto sommato bene) che però si sono staccate (male), ma ho visto anche bambini che giocavano liberi nella piazza e vecchi sulle panchine che chiacchieravano e un cinese che faceva ginnastica la mattina presto e mi è sembrato che la piazza avesse recuperato un po' della sua funzione di punto di ritrovo.


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Che rivelazion, sior sono piccolo...ecc!!!!
Come me piasi ste combinazioni de now and then e ti te li fá con gran gusto e originalitá. Mi gavevo fato qualche esperimento in Photoshop usando 2 layers, scancelando con un 'penel' sofice una parte de la foto nova per tirar fora la 'vecia' che xe soto. L'importante, logicamente, xe far la foto moderna con la stessa inquadratura de l'antica....

Trenta e passa anni fá mi gavevo una morosa (iera una storia un poco 'clandestina') che viveva de quele parti...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Bel lavoro, Piccolo!!! :-D mi che son del tutto priva de fantasia no ghe gavessi mai pensado, al de là dela realizzazion , po! :clapping_213: :clapping_213::clapping_213:


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

Un lavoro bel e inteligente. Complimenti.
Quando me vanza qualche fregola de tempo me piasi bagolar col Photoshop, un bel arnese.

La Piaza nei anni '60 la ricordo ben, ogni tantro andavo in via Severi, quasi al canton.


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Bravo piccolo, bel lavoro! Te me ga fato ricordar la piazza come la iera, a mi me piaseva andar a far elgiro là. Anche adesso no xe mal, specie per i fioi, ma manca i alberi e la xe molto sporca, co andavo là con mia nipote la portavo a casa tuta nera.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Egregio sior ....crescerò

Quel che te ga fato xè un lavor spetacolare e el risultato afascinante :clapping_213: :clapping_213:
A parte che mi no go foto de poder acopiar, no saria gnanche bon de farlo.
CONGRATULAZIONI!!!!

ciao
sum culex


snif

Messaggio da snif »

oh Macondo! ti me ga fato s'ciopar nostalgia
quelo albero...quelo albero che no è più

lì di soto spetavo mia moroseta
andavo in squola media "Divisione Julia" e ela, anca


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

La foto del Viale "ieri e oggi" la go messa qua:

https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... 5342#25342


Torna a “Quartieri e rioni”