Acquedoto (Viale XX Settembre)

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Acquedoto (Viale XX Settembre)

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Se te guardi la magior parte dei mii errori xe scambio de due tasti... mi son negada per la precision manuale. Negada per el disegno sopratutto geometrico, negada per el lavor a maia o uncinetto ( a ago me rangio meio).
Cosa dovaria dir mi che son negà par tuto? Co' go fato l'esame a l'Oberdan, iera una prova de proiezioni ortogonali e una de disegno libero. Go devastà una foresta par trovar una foia de edera la più semplice posibile. Se go pasà la prova de disegno xe sta con l'aiuto dele trupe aleate: bombardamento de Trieste 10 giugno 1944. Co' l'andar del tempo (qua in Germania) go imparà a cusirme i busi dele calze.
Una volta i me ga domandà se son bon de scriver a machina con diese dedi. Ghe go dito naturalmente sì, ma xe meio che scrivo con do diti, cusì se riva forsi a leger. Qua, par gnoco, se parla del sistema falco. Do giri del tastiera e po in pichiata.
El peso de tuto xe la corezion automatica. La coregi come che la vol ela e no come che voio mi. ;--D


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Acquedoto (Viale XX Settembre)

Messaggio da Ciancele »

Bilbo ha scritto: ..... intendevo che no me spetavo de ti una roba del genere.... po se te pensi che un uficio in una mail inveze de ship (spedito) ghe go scrito shit :clapping_213: per fortuna iera tuti che rideva....
I rideva forsi parchè ship xe sostantivo e no verbo. :arf2_140:


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: Acquedoto (Viale XX Settembre)

Messaggio da Bilbo »

Ciancele ha scritto:
Bilbo ha scritto: ..... intendevo che no me spetavo de ti una roba del genere.... po se te pensi che un uficio in una mail inveze de ship (spedito) ghe go scrito shit :clapping_213: per fortuna iera tuti che rideva....
I rideva forsi parchè ship xe sostantivo e no verbo. :arf2_140:

No go meso tuta la frase, ma ala fine iera vignido to shit inveze che to ship :clapping_213:


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Acquedoto (Viale XX Settembre)

Messaggio da Nona Picia »

mi son più fortunada... go google che me averti se una parola xe sbagliada...in sta frase go zà due segni rossi....tuto sta a vederli in tempo :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Quartieri e rioni”