Passeggiata verso Campo Marzio e dintorni

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Immagine d'epoca

Immagine
quel gazebo, che si vede in altre foto, venne dapprima trasferito a Barcola, là del distributore, e poi demolito. vedrò di trovare immagini
intanto un paio di cartoline vecchie col gazebo

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Passeggiata verso Campo Marzio e dintorni

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Passeggiata verso Campo Marzio e dintorni

Messaggio da Piereto »

Oggi passando per passeggio sant'andrea vedo che al lato mare cioè el muraglion che da su la ferovia i gà butado via el marciapie che iera largo un metro, e el comun gà deciso de slargarlo portandolo in certi punti anche a 4 metri de larghezza. Quindi rifacimento totale per boni 200 metri de un maufatto che gaveva sie no 20 ani. No ve digo altro che xe iera un marciapie novo perchè no ghe camina mai nissun. Una spesa de cui se sentiva la necessità, mentre ben altri marciapie in zone centrali o de periferia necessiteria de intervento causa busi e avvallamneti. A, cusì fazendo i gà ristretto la sede stradale dove che pasa autobus e Tir. Ma che bravi :twisted: Purtroppo no gavevo co mi la machina fotografica.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Passeggiata verso Campo Marzio e dintorni

Messaggio da Piereto »

Ve invio una vecia foto de la villa Knopp del 1875 opera dell' architetto Righetti e dove che gà vissudo i ultimi anni el proprietario Carl Knopp de Kirchwald comnadante maggiore del 97° reggimento de stanza a Trieste co de drio l'incombente casa Dompieri (semo in Viale campi elisi). In questa villa ga vissudo e xe morto el compositor Publio Carniel. La villa xe stada demolida do ani fa e ve zonto la foto de la costruzion nova de oggi.
villa knopp.jpg
villa knopp.jpg (56.17 KiB) Visto 746 volte
ex villa knopp .jpg
ex villa knopp .jpg (114.99 KiB) Visto 746 volte


Torna a “Quartieri e rioni”