Ponterosso - Immagini del passato

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Ponterosso - Immagini del passato

Messaggio da AdlerTS »

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Forse la più bella foto del Ponte Rosso la go trovada nel Bildarchiv de Vienna . Da vedere.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Forse la più bella foto del Ponte Rosso la go trovada nel Bildarchiv de Vienna . Da vedere.
qualche commento al contengnudo: sinistra , davanti dela fontana, se vedi due donne col fagotto sual testa, probabilmente lavandere.
Curiose xe le due putele in primo pian cole cotole abastanza curte, che mostra caviglie e anche un poco oltre. E sarà anche stado bel el mercato, ma sul lato destro dela piazza xe quel che me par esser un vespasian, in bela vista, che me sa che doveva esser un fiadin sprofumado.. :shock:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Se, come penso mi, quei ponteggi che se vedi in fondo se per la costruzion della Živnostenská Banka allora l'immagine xe del 1912-13.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Penso anche mi che la sia dei inizi Novecento perchè anche la signora sul ponte la ga la cotola "curta". Se ghe vedi ben i stivaleti. :lol:
La porta el capel, dunque la devi esser dela borghesia, perchè le done del popolo le se coverzeva la testa col sial, che le portava sule spale.
Dele done coi fagoti in testa, una me par che la porti pitosto un paco squadrado. Penso che le done quela volta le portava la magior parte dei pesi in testa. Me ricordo de picia che guardavo le venderigole de Ponterosso, come che le portava i canestri in testa. Povere done, tute storte, de tanti pesi che le portava! Le gaveva una specie de anel de stofa inrodolada, che le meteva soto el canestro, sia per ripararse la testa, che per darghe una base al cesto.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8684
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Bella foto. Vi faccio notare il cartello alla sinistra dell'imboccatura del ponte che recita "Vietato il transito alle automobili ed ai carri pesanti", il divieto di circolazione scritto a parole e non con un segnale, che, evidentemente, non c'era.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Nella foto del Bildarchiv me fa notar SPMC che el terrazzo che ga anche fotografado Sum

Immagine

non ga quel bel parapetto !

:-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

forsi i stava finindo de costruirlo anche quel, come la banca..
legio, a proposito de quela casa, sula guida de Trieste della Ruaro:
s'impone il ritmo serrato delle ampie finestrature serliane figurate a rilievo sugli estradossi degli archi dell'ex Albergo Nazionale, da tempo privato dell'alto padiglione che ne sormontava il corpo centrale


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
gitriolo
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 12
Iscritto il: lun 13 apr 2009, 19:27

Ponterosso - Immagini del passato

Messaggio da gitriolo »

Ciao a Tutti volevo chiedervi se qualcuno di voi possedesse immagini del mercato di Piazza Ponterosso negli anni 50 60 70 80 ... finchè non è stato deciso di trasformare la piazza in un parcheggio??
Vi ringrazio di tutto cuore, questo anche se decideste di aprire soltanto una discussione a riguardo.

Grazie


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Ponterosso

Messaggio da babatriestina »

Questa xe una immagine de una cartolina de Ponterosso anni 60, o meo la xe spedida ( credo)nel 1962- No go la cartolina, perchè la appartien a una mia amica, collezione Spizzamiglio.

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

In questo topic scrivevo:

AdlerTS ha scritto:Forse la più bella foto del Ponte Rosso la go trovada nel Bildarchiv de Vienna . Da vedere.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bonanote gitriolo, mi gò trovado 'stè dò vece foto, ma dela prima no' saveria darte la data, penso che comunque la sìa de prima dei ani che te gà dito ti: la seconda la xe dei primi del '900 e xe forsi una dele foto più note de Piaza Ponteroso.
Se nò le te intaresa, la nostra cara babTS, la provederà a rimoverle o a meterle de qualche altra parte.
Immagine

Questa xe la prima, quela dela quale nò sò la data.

Quel'altra te la invio co' un altro post, parché se zà la 4a volta che zerco de mandartele insema (con "imagestime" :evil: ), ma nò me xe posibile: o me sparisi la pazina del "forum" co' la risposta" (par fortuna che el testo del mesagio lo gò salvado zà la prima volta sul "notes", se nò 'stà quà sarìa la 4a volta che lo riscriverìa) co' zerco de meter la seconda, o me sparisi la pazina de "imagestime" e cò la verzo semo repete! Ste robe quà no' le me capitava co' "imageschak". Gavesi tane foto de postar, ma no' me dezido mai, proprio par 'stò motivo. Naturalmente la seconda parte del post la xe par babaTS.

Ciau ciau, sempre con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Ecote la seconda, getriolo:

Immagine
'Stà quà xe la più nota e cioè Piaza Ponteroso ai primi del '900..

Ciau ciau, sempre con simpatìa, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Ponterosso - Immagini del passato

Messaggio da AdlerTS »

gitriolo ha scritto:Ciao a Tutti volevo chiedervi se qualcuno di voi possedesse immagini del mercato di Piazza Ponterosso negli anni 50 60 70 80 ... finchè non è stato deciso di trasformare la piazza in un parcheggio??
Vi ringrazio di tutto cuore, questo anche se decideste di aprire soltanto una discussione a riguardo.

Grazie
go cavado le immagini storiche che gavevimo in giro per el forum (anche in "trieste de ogi", dove non c'entrava gnente) e le go riunide in questo topic.
Le foto più vece in automatico casca prima del messaggio de gitriolo, ma questo non posso farghe gnente.
Grazie anche a SPMC per i consigli. :wink:


Mal no far, paura no gaver.
gitriolo
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 12
Iscritto il: lun 13 apr 2009, 19:27

Grazie a tutti

Messaggio da gitriolo »

Grazie a tutti del aiuto e dela pazienza che gavè con mi spero che riverè a aiutarme a trovar immagini de quel manicomio che iera la Piazza del Ponterosso con i strazaioi (tra i quali anche i miei genitori e mio nonn ancora prima) e i Jugoslavi che se accampava e comprava come matti.
Forsi non tutti i ga apprezado el casin che i lassava e capisso, ma anche lassarla cossi come parcheggio non penso sia la via giusta, magari una via de mezzo la capiria di più.
Grazie a tutti ancora xe proprio una clapa de cocoloni.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Anche questa xe bela

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Anca in 'stà foto de Adler ghe xe dei velieri!

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Questa xe più recente

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Immagine


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bongiorno Adler, te sà cosa che me piasi de più dele tue vece foto?
Quel color particolar che le gà: pròpio de "vere" foto vece e no' el solito grizo e nero de quele che meto mi!
Ma indove te le trovi?

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!

Torna a “Quartieri e rioni”