Rozzol: la nuova caserma dei vigili

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Vi piace la caserma dei vigili?

No. Non mi piace nulla dell'architettura moderna
1
9%
No. Non mi piace. Ci sono altri edifici moderni che mi piacciono di più
5
45%
Non mi dispiace
4
36%
La trovo decisamente bella. E' ora che si svecchi l'immagine della città con qualcosa di nuovo.
1
9%
 
Voti totali: 11

Robbi
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 11
Iscritto il: mer 16 gen 2013, 12:42

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da Robbi »

La trovo un obbrobrio ma del resto tutto lo stile decostruzionista, che annulla forme e ordini prospettivi, è patetico e ridicolo.

Una brutta pagina d'architettura a Trieste, che va ad aggiungersi all'inguardabile piscina Bianchi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da babatriestina »

questa è di oggi
http://ilpiccolo.gelocal.it/cronaca/201 ... -1.8155561
Per molti, ma non per tutti. Oggi, dicono a palazzo, siamo ancora alla leggenda metropolitana, se non già qualcosa di più. Domani, non lo escludono, anzi, potrebbe rivelarsi una vera cantonata. A suo modo da leggenda: il garage della caserma Beleno - il futuro quartier generale della polizia municipale, il cui cantiere è ormai in chiusura, che dovrebbe riempirsi di personale il prossimo anno - avrebbe la “porta” troppo stretta per far passare e accogliere tutti, ma proprio tutti, i veicoli di servizio. Passeranno le macchine e, ovviamente, le moto. Sembra invece non lo potranno fare i tre mezzi più grandi e grossi “furgonati”, che il pubblico, la cittadinanza, conosce e identifica da un po’ di tempo nei cosiddetti uffici mobili che girano a presidiare piazze e periferie.
La denuncia è sindacale e parte, in particolare, da Fulvio Sluga. Coordinatore comunale del Pdl in “mutazione”, ex assessore e soprattutto, in questo caso, poliziotto municipale nonché dirigente regionale Ugl. L’assessore in carica ai Lavori pubblici Andrea Dapretto, chiesto il conto delle voci agli uffici del Comune che fanno capo a lui, non conferma e neppure smentisce: «per adesso c’è solo il sospetto» in seno all’amministrazione cittadina, parola d’assessore, appunto, che le voci intercettate e rilanciate da Sluga abbiano un fondamento, in quanto «non è stata ancora fatta una prova».
Naturalmente le malelingue dicono che dopo il Ponte Curto c'è la Caserma strenta :lol: :lol: :lol: si ride per non piangere...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da Nona Picia »

La storia di questa caserma è tragicomica.....doveva essere pronta alla fine del 2006 dicevano a quei tempi.....tempo fa ho letto addirittura 2016 per la fine...oggi 2014 per i primi ingressi.....li giochiamo all'enalotto questi numeri??? Tanto le voci che girano in rione attorno alla caserma dicono che hanno finito i soldi e non riescono ad andare avanti.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da oli1939 »

Vedo apena adesso el post sulla Caserma dei vigili in via Revoltella, che, assieme alle nove case Ater de Via Cumano e el novo museo de Henriquez, tenta de far el nostro rion un polo de modernità. Mi ghe passo davanti ogni giorno perchè stago a Rozzol,e no riesso a abituarme. No che sia contraria alle costruzioni moderne, vedi museo de Bilbao e anche quel de Rovereto (mandi). Però questa costruzion me fa mal proprio fisicamente perchè me par che la caschi (anzi che la sia za cascada de tute le parti) No ultima quela del supermercato dove mi vado a far la spesa. Penso a quei che ghe lavorerà che vederà poco fora e quel poco tuto storto. Penso alla luce che porterà via quei lastroni storti davanti ale finestre, e a quei che entrando se intoperà per guardar se ghe vien adosso l'edificio. Tra l'alro l'architetto no xe la prima volta che el costruissi cussì, se vedi che gà costà de meno ....la seconda o terza man. Con le nove case che i costruirà nel recinto della ex-fiera, (ma a proposito, perchè tuti gà una Fiera - compresa Udine - e noi no dovemo averla?), Rozzol sarà come la Defense a Parigi. Speremo che i metti a posto la strada che xè piena de busi. Buon week-endo a tutti. ;--D


Il colore e' il mio mestiere
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da Piereto »

I la gà costruida cusì e dovemo tinirsela, spetando che le intemperie triestine fazi el loro decorso. Perchè costruindola imberlada ocorerà una manutenzion onerosa che no poderemo permeterse. Go leto che i furgoni de la polizia no ga posto in garage e andemo de ben in meio. Ma la domanda de la fiera che Oli ne prospeta xe interesante. Mi credo che nell'epoca del web ognidun pol andarse a veder tuti i prodoti che ghe interesa stando sentà in poltrona, xe un altro per de manighe se inveze se vol portar i fioi o i nipoti e magnar un per de luganighe. So che la gestion de le fiere xe tropo speso in rosso come iera la nostra e quindi xe sta meio molarla. Udine gà provincia specialmente agricola e forsi no i va in rosso e quela de Pordenon la xe ormai specializada in eletronica. Ma le fiere generaliste le xe destinade a serar, tuta colpa de internet.


molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da molighe el fil »

Ogi go leto sul Picolo che la colpa de tuto xe de Di Piazza, che prima de comprar i furgoni pei lampareti nol ga controlà la misura dele porte nei disegni del sindaco prima de lu, per la casa che doveva far el sindaco dopo de lu.
Forsi se i fazeva i paredi a piombo, ghe vanzava i zentimetri per slargar le porte.
Anca i mobili adatai ai muri storti costerà de più.
El architeto che ga fato el progeto voleva farghe la rifa ala casa dela banca austriaca a Tavagnaco in furlania
Allegati
hypobank.jpg
hypobank.jpg (74.81 KiB) Visto 2454 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da babatriestina »

dopo lunga attesa, adesso i se ga deciso a meterla in funzion e xe za barufe: perchè i ga deciso de intitolarla a san Sebastiano, patron dei vigili . perchè el iera pretorian imperial..
De Beleno, dio pagan dela guerra a un santo, i laici no xe contenti.. ma tuti disi che la finirà col ciamarse La caserma storta


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da oli1939 »

la caserma storta...giusto! come el Ponte curto...ogni sindaco se becca el suo! :)


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:dopo lunga attesa, adesso i se ga deciso a meterla in funzion e xe za barufe: perchè i ga deciso de intitolarla a san Sebastiano, patron dei vigili . perchè el iera pretorian imperial..
De Beleno, dio pagan dela guerra a un santo, i laici no xe contenti.. ma tuti disi che la finirà col ciamarse La caserma storta
Me dispiasi smentirte, ti e el Piccolo, ma no c'entra gnente col dio dela guerra. La iera intitolada a Giuseppe Beleno artiglier, medaglia d'oro, morto a Gorizia nel 1916 e che dovesi ver anche una lapide a ricordo a Rovereto (secondo Wikipedia).

Certo xe strano che una giunta che ga dentro anche una componente de destra, presumibilmente almeno un poco nazionalista, ghe dia un contentin ai indipendentisti cavando el nome de un caduto italian dela prima guera e proprio in ocasion dei 100 anni dela morte (1° novembre 1916) con un nome che "travalichi i sentimenti e le mode di un determinato momento, luogo o periodo storico" (cito dala delibera de giunta; se el Piccolo la disi giusta)!

Ghe xe un'altra caserma a lui dedicada, a Alessandria, che xe monumento nazional (la me ricorda Palmanova)

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da babatriestina »

scopro una roba nova.. :o


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Oggi, sul muro che delimita la parte bassa della caserma mia moglie nota qualcosa di rosso che la bora agita; sono fiori dice lei. Ma dai è una borsa di plastica impigliata, dico io.

Macchina fotografica, teleobiettivo al massimo e clic. E naturalmente aveva ragione mia moglie!

Immagine

Credo siano delle bocche di leone o simili.

La cosa che mi affascina sempre è vedere come la natura cerca di conquistarsi ogni più piccolo spazio, anche se inospitale o disagevole (per una pianta la sommità di un muro credo lo sia).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rozzol: la nuova caserma dei vigili

Messaggio da babatriestina »

le bocche di leone sono così. le vedrai anche sui muri del cimitero. I muri fioriti comunque sono un tipo di coltura da giardino, una variante del rock garden inglese


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Quartieri e rioni”