Roiano

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:Ben, la parte nell'immagine par ciapada sai in alto.
Quala imagine? :shock:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Desso la go vista, ma stamatina no la iera. Perchè certe foto vien fora solo ogni tanto?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Ciau nona picia, gnanca a mi me xe vignuda fora subito la foto, gò dovudo spetar un bel poco prima che la comparisi: che forsi 'stò tanto lodado "imagestime" no'l sia cusì funzionale come che parerìa?

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

AdlerTS ha scritto:Scala Santa lo consideré ancora Roian ? :-D
Scala Santa casca praticamente tutta dentro ai confini de Rojan, solo la parte più alta casca soto Opcina.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

LELA ha scritto:Ciau nona picia, gnanca a mi me xe vignuda fora subito la foto, gò dovudo spetar un bel poco prima che la comparisi: che forsi 'stò tanto lodado "imagestime" no'l sia cusì funzionale come che parerìa?

.
ma Adler no ga postado con imagestime, ma con postimage.org, un altro de sti siti per ospitar immagini. ( anche mi sta foto a volte la vedo con ritardo)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Grazie par la precisazion babaTS, justo deso ghe gò scrito a nona picia che la se gà gentilmente oferto de meter le imagini al posto mio. Par intanto controlo quele che se zà, po' le scanerizo e fazon 'na prova, se me fà bazilar ghe le mando a nona picia, cusì la le posta ela.

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bonasera, 'deso provarò a meter qualche imagine de Rojan (mappe, stampe, vece foto) ma solo che un poche, soto del'imagine, ecc.. gò lasado la descrizion dela stesa. Se rivo meter quela speze de lente, come che fè voi (se qualchedun, par favor el me ricorderia brevemente come che se fà el me farìa un grandisimo piazer) spero che se la posi veder.
Altrimenti le descrizioni le meterò de soto mi, magari tute in t'un post.

Gavemo parlà de "Scala Santa" e scuminzio propio de là, con un par de stampe.

Immagine

Almeno 'stà quà me xe riusida e, clickandoghe de sora se legi benisimo anca la descrizion.

Immagine

E anca co' stà quà xe 'ndado tuto ben.

Ciau, torno fra un atimo Lela.
PS: me scuso par la qualità dela scanerizazion, ma tirar le foto zò de un libro no' xe cusì fazile: almeno par mi! :oops:


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Provo a meter 'ncora qualcosa.

Immagine

'Stà scanerizazion (de 'na poesia su "Scala Santa") la me se riusida pezo dele altre, ma gò provado un quatro volte e po' me gò deziso de lasarla cusì. 'Deso gò controlà ingrandindola, la xe pitosto storta (magari la gavarà bevù un bicer de tropo) comunque se la lezi ben.

Immagine

Questa xe 'na mapa catastale de Roian, come che podarè lezer sula descrizion dela stesa.

Torno 'ncora, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

LELA ha scritto:Se rivo meter quela speze de lente, come che fè voi (se qualchedun, par favor el me ricorderia brevemente come che se fà el me farìa un grandisimo piazer)
no xe che la metemo noi, xe el programma che dopra Adler che la metti automaticamente. Per gaver le immagini grandi con imagestime, cussì no ocori clicarghe sora, con imagestime se copia el terzo riquadro e no el quarto, come che te ga fatto ti.
Mi presempio son pigra, e tendo , co vedo imagini picie, a no clicarle sempre per vederle ingrandide. Lo fazzo postando solo se go imagini che ghe tegno a mostrar più grandi dela pagina del forum, e alora bisogna farle verzer a parte.
una raccomandazion, però: sti libri xe tutti protetti de diritti de autor, quindi metti quel che te par importante, ma no troppa roba!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

'Deso postarò una "mappa" co' la descrizion dei confini definitivi de quando Rojan fazeva ancora Comun a sè stante.

Immagine


La prosima mostra la disposin dele cisterne.

Immagine

Visto che dal'anteprima me par che no' se vedi la descrizion, la riporto mi quà de seguito:

"Disposizione delle cisterne e dei cunicoli ubicati nei pressi di Scala Santa: disegno eseguito dalla Soc. Adriatica di Speleologia di Trieste."

Torno 'ncora, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Grazie par la drita babaTS, 'D'ora in avanti provarò a far come che te gà dito ti. Comunque - me par de gavertelo zà dito 'na volta - che tute le foto dei libri de Zubini no' le xe propiamente sue e se le pol veder preso vari musei ecc.
Comunque ti te gavevi dito che un libro no' riporta el "Copyright", ma no' xe vero, zerti libri lo riporta ecome e porta anca la scrita che disi che xe vietada anca solo parzialmente la riproduzion del contenuto.

Immagine

Te gà rajon babaTS, 'stà volta gò copiado dela terza riga inveze che dele quarta e l'imazine se vedi zà grande. Grazie, spero parò de no' portar via tropo posto postandole cusì - che ziro de parole ara - ancora grazie comnunque.

Tra un atimo torno con vere foto, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

LELA ha scritto:GComunque - me par de gavertelo zà dito 'na volta - che tute le foto dei libri de Zubini no' le xe propiamente sue e se le pol veder preso vari musei ecc.
Comunque ti te gavevi dito che un libro no' riporta el "Copyright", ma no' xe vero, zerti libri lo riporta ecome e porta anca la scrita che disi che xe vietada anca solo parzialmente la riproduzion del contenuto.
.
i quali musei proibissi de far fotografie se no se ga l'autorizzazion.. anche a causa de una legge sulle opere nei musei italiani del 2004
per i libri:
il riassunto, la citazione o la riproduzione di brani o di parti di opera e la loro comunicazione al pubblico sono liberi se effettuati per uso di critica o di discussione, nei limiti giustificati da tali fini e purchè non costituiscano concorrenza all'utilizzazione economica dell'opera; se effettuati a fini di insegnamento o di ricerca scientifica l'utilizzo deve inoltre avvenire per finalità illustrative e per fini non commerciali..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Ri bonasera babaTS, ma no' me par che postar su un forum dele foto vegni fato par un "fine o scopo commerciale".
Comunque no' vojo gaver bagole e se te me disi che no' se pol no' ghe ne metarò più. Ma proprio ti te me gavevi dito poco tempo fà - quando mi gò dito che gavevo vece foto de Roian - che i utenti le gavesi acolte volentieri e no' credo che te pensasi che le foto le gavesi fate mi. Anca le foto del mio matrimonio le gò fate - par imprevisti capitadi - co' 'na "Ferania" de plastica, parciò figurite se con quela 'ndavo a far foto de Rojan e, po' penso che nisun, a parte i musei o le colezioni private, gabi foto risalenti al 1907 o pochi più ani avanti.
Diseme quel che volè che fazo o che no' fazo e mi eseguirò!

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

no ghe dovessi esser scopi commerciali, ma xe meo che le sia inseride come dir in un contesto, cioè no solo le foto solo per se stesse, come che disi " per uso di critica o o di discussione". Mi me pareva , co se discuteva delle fotocopie de un libro che i permetteva no più del 15 %. Se comunque qualchedun volessi far rogne , no saria a ti che i le fazessi, ma ai gestori del forum .
Mi co te me ga dito che te gavevi vece foto pensavo che te gavessi vece foto de famiglia.. o vece cartoline.. o veci ritai de giornal..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

LELA ha scritto:'Deso postarò una "mappa" co' la descrizion dei confini definitivi de quando Rojan fazeva ancora Comun a sè stante.
Scusa se te rettifico una robetta. Rojan no xe mai stado un comun a sè stante, ma un "comun censuario" del comun aministrativo de Trieste, come che el xe ancora oggi coi medesimi confini che te ga postado in quela mapa.
Ciao! :wink:


Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

1382-1918 ha scritto:
LELA ha scritto:'Deso postarò una "mappa" co' la descrizion dei confini definitivi de quando Rojan fazeva ancora Comun a sè stante.
Scusa se te rettifico una robetta. Rojan no xe mai stado un comun a sè stante, ma un "comun censuario" del comun aministrativo de Trieste, come che el xe ancora oggi coi medesimi confini che te ga postado in quela mapa.
Ciao! :wink:
Grazie par la precisazion 1382-1918, anca se par dir el vero gò dovudo 'ndar a vardar sul vocabolario cosa che vol dir "censuario" e po' cosa che vol dir "censo" - anca se pensavo che anca "censimento" podeva eser un "derivato" de'l vocabolo "censuario". Mi, purtropo, no' son molto aculturada e gò riportado solo quel che diseva el libro e, par mi, fin ogi "Comun" vol dir una zità o zitadina che la gà un pròpio Comun o, par mejo dir, una zitadina che "fà Comun" e, se del caso, con relative frazioni.
Comunque te ringrazio ancora tanto par la retifica, grazie de cuor.

Ciau ciau, sempre con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Roiano

Messaggio da AdlerTS »

senza data
Allegati
roian3.JPG
roian3.JPG (135.19 KiB) Visto 2776 volte


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Roiano

Messaggio da babatriestina »

Non sono roianese e conosco poco la zona, ma sono andata a fare quattro passi in zona. Meta, l'antico lavatoio di via dei Moreri, c he ho trovato solo grazie a un abitante locale che mi ha indicato dove passare per raggiungerlo.

In basso, le case ICAm, archiettto Bradessich hanno le classiche segnalazioni US
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Roiano

Messaggio da babatriestina »

Fontanella in via del Moreri 8 erano in origine 12 gelsi, abbattuti nell'ottocento)
Immagine
salendo
Immagine

nella parte alta, con gli ulivi, sembra una zona mediterranea
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Roiano

Messaggio da babatriestina »

panorami
Immagine

Immagine

Roiano Molini, quando c'erano i mulini
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Quartieri e rioni”