Largo Santos

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Largo Santos

Messaggio da Piereto »

casa angolo Largo Santos -Corso Cavour
casa angolo Largo Santos -Corso Cavour
P1040086.JPG (77.67 KiB) Visto 1400 volte
Questa xe la casa dell'ufficio del' Agenzie del Territorio (Agenzia delle entrate-catasto, e delle Dogane) Vedè quela impalcatura a piano tera. Ben la xe la de almeno 3 ani . I ga terminà i lavori per meter aposto faciate e tetto, ma sto tipo de pensilina la xe restada. El marciapie xe streto per sua natura e con sta impalcatura xe un slalom a pasarghe. Gli ufici de le tasse a Roian, el Tavolare, e Esatto ga la sala per acoglier el publico e sbrigar le pratiche a piano tera.Bon el catasto no. Se se devi rampigarse in quarto pian e almeno 100 persone lo frequenta al giorno e in bona parte veci, Esisti l'ascensor , ma se el se guasta? Eco ne la ristrutturazion de l'edificio, no iera meio spostar le dogane che ocupa el primo pian e el secondo, e farle andar inveze in terzo e in quarto pian, visto che el numero de utenti de le dogane xe un decimo de quei del catasto. Al piano tera po ghe xe l'archivio de le dogane dove che no ghe va nisun . Chissa se e quando che i tira almeno via la pensilina che tanto paghemo noi el nolegio.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Largo Santos

Messaggio da Piereto »

Adesso finalmente i gà messo l'impalcadura per far i lavori de piturazion de tutta la casa delle agenzie del territorio.
El Largo Santos xe chiuso verso el porto vecio dalle entrate in numero de tre , più le due porte sulla destra che permetti de aggirar el poro e rivar al magazin 26 e al viale miramare prima del cavalcavia de barcola in entrata a trieste. Nel quadro de la ristrutturazion del porto saria bel salvar solo le tre porte butando via el muro e far anche un giardin che le inglobi. Staremo a veder cosa che i partotirà.
Due de le tre porte de accesso al porto vecchio.jpg
Due de le tre porte de accesso al porto vecchio.jpg (70.7 KiB) Visto 1238 volte
Ve meto anche una foto del Tripcovich che xe sempre in largo Santos. Merita verzer anche un discorso su sta sala teatrale, ex stazion de le corriere, che la xè veniuda utile quando che se gà serà el Verdi per la ristrutturazion prima del 2000. Ricordo che xe sta un dono fato dal mecenate M° De Banfield, la trasformazion de la stazion de le corriere, e xe sta fato tuto in tempi brevissimi. Adesso saria una iattura eliminarla per farghe posto a una diversa trasformazion de la piazza de la stazion verso el porto. I ve dirà che xe in progetto nell' ex silos ferroviario l'edificazion de una sala per congressi , ma campacavallo che i fazi qualcosa. E comunque una sala de congressi no gà palcoscenico. Sotto sto punta de vista semo mal mesi in città. Perchè el Verdi ga un palcoscenico sufficiente in profondità ma manca de parti laterali per la movimentazion de le scene. El Rossetti ga un grande boccascena, ma el palcoscenico no ga nissuna profondità. NO parlemo po delle acustiche. El Verdi xe sufficiente , ma i archi se senti poco, e el spettator gà una visibilita e un accesso ai posti a sedere scarsissima. El Rosseti xe el contrario. Xe ottimo per visibilità ma se senti sai poco. Quindi per le scenografie e i tempi de cambio scena dovemo contentarse. In altro loco se parla de voler rimeter in sesto l'aditorium . Ecco se tratta de un auditorium, no de un teatro perchè el palcoscenico no gà nissuna profondità, nè esisti parti laterali per movomentazioni. Unica roba xe bona la visibilità e l'acustica. Quindi tornando al Tripcovich xe de dir che l'acustica xe ottima come la visibilità. El palcoscenico xe sufficente, manca gli spazi laterali, ma quel che difetta in sta struttura xe i camerini.
sala Tripcovich lato mare.jpg
sala Tripcovich lato mare.jpg (73.66 KiB) Visto 1238 volte
Notar alla base del muro quella sporgenza in fora lungo tutto el lato a mare che xe el resto de un muro in calcestruzzo parascheggie opera de la todt nel 44.
sala Tripcovoch lato stazion .jpg
sala Tripcovoch lato stazion .jpg (69.46 KiB) Visto 1238 volte
Notar su la destra el corpo tondeggiante aggettante de la ex biglietteria de la stazion de le corriere adesso adattada a foyer e camerini. Per aumentar la capienza bastasi alzarlo de un pian e spostar l'impianto de aria condizionada. Opur el stesso corpo tondeggiante se podesi realixzzarlo anche a lato mare e gavessimo cusì radoppiado la capacità de acoglienza de chi che ghe lavora. El Tripcovich manca, ma xe roba che implica poco lavor, de una cabina de regia centrale a la sala che adesso xe prefabricada sul fondo delle uscite. Bastasi farla nel stesso stile delle ornamentazioni attuali.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Largo Santos

Messaggio da babatriestina »

son perfettamente dacordo con le tue analisi dei teatri
El acustica del Politeama xe modesta, me ricordo sopratutto co andavo a certi spetacoli de prosa...
la xe tanta gente - che de musica classica no sa, che odia la sala Tripcovich. Perchè la xe trasformazion de un edificio costruido in epoca "infausta", perchè la coversi largo Santos ( saria bel trovar un posto meio per le corriere..) e le porte del punto franco, perchè "i ggiovani" vol locali per andar a balar.. insoma o che i la buti zo o che i la trasformi in discoteca cussì i pol far casin de sera quanto che i vol...
per la trasformazion del silos e la sala congressi,, iera anche precisto un Hilton: per adesso i ospita e i sfratta ( a turno) i clandestini/richiedenti asilo. Te digo che Hilton!
confermo i palcoscenicie i camerini.. per inciso no tuti sa che el auditorium dela Questura ( se parlava de altre parti in forum) ga i camerini de sotto.. perchè doveva esser un mausoleo dei morti del Fascismo! :-): una volta el palcoscenico gaveva anche un scalin in mezzo che dopo i ga cavado: ma mi go visto mule in saggi de baleto sbrissar su quel palcoscenico..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Largo Santos

Messaggio da Piereto »

Za che iero la in zona ( corso cavour una volta via della stazione) ve meto la foto della banca de Italia opera de Arduino Berlam nel 1922 , edificada sora un palazzo costruido sempre dai Berlam un poco prima del 900. Mi credo che el sia sta demolido facilmente perchè no ghe iera una proprietà parcellizada , el iera infatti la sede della Austro Hungarische Bank che gaveva taià la corda da Trieste.
banca d'Italia .jpg
banca d'Italia .jpg (109.47 KiB) Visto 1199 volte
banca austroungarica .jpg
banca austroungarica .jpg (57.05 KiB) Visto 1199 volte
la vecia banca xe l'edificio sulla destra.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Largo Santos

Messaggio da babatriestina »

che mi sapio xe la stessa banca che xe stada rimaneggiada- vedi i cantoni che xe sparide le finestre


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Largo Santos

Messaggio da Piereto »

Finalmente xe andade via le impalcadure
finalmente.jpg
finalmente.jpg (94.9 KiB) Visto 1085 volte
ma xe sparida anche la C su la facciata de la sala per cui ...che ghe sia drento una esposizion de tripe ?
fin a quando .JPG
fin a quando .JPG (69.35 KiB) Visto 1085 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Largo Santos

Messaggio da babatriestina »

insoma.. no xe po tanto mal ,ma no xe po tanto ben

Adesso i disi che per el edificio che ospita " Mirella" i ghe vol far pagar al negozio el restauro..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Largo Santos

Messaggio da Piereto »

No credo che Mirella sia proprietaria del local a pianotera, ma l'edificio xe nato soto la defonta come ufficio deposito e ritiro merci trasportade per posta, e el iera dentro nella zona portuale (porto franco vecio e rivava i binari de la ferrovia soto de lu dal lato del porto). Adeso no so proprio a chi che el apartien, no certo res nullius. E questa pol eser la spiegazion perchè finora nisun lo gà restaurado. Xe mio, no xe tuo. Se Mirella no xe proprietaria a chi laghe paga l'afito?.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Largo Santos

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi go sentido che l'autorità portuale che ga rinnovà el contratto de affitto a patto che i restauri la facciata.

Staremo a veder.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Quartieri e rioni”