Piaza Puecher (Piaza del Fontanon)

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Piaza Puecher (Piaza del Fontanon)

Messaggio da AdlerTS »

Sempre pensando ai ns. amici lontani da Trieste, volessi riprender el discorso fotografico che gavevo iniziado sull'altro sito a proposito de zone pedonali nove e modifiche dell'arredo urbano:

Questa xe la piaza in oggetto:

Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ve assicuro che iera pien de muleti e gente che legeva el giornal sula panchina: go dovudo fadigar per rispetar la loro privacy :-D

Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

El comun ga fato barufa perché voleva abbater el condoto de aerazion delle galerie antiaeree: ga vinto la sovraintendenza e cussì i ga messo un pochi de fioreti intorno :-D

Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ah ben, mi iero in genaio e i la gaveva apena finida, iera ancora transenne arancion e per questo no go publicado gnente.. iera foto proppio bruttine, vedo che i ga messo un per de fioretti e un alberetto... meti se te ga la pavimentazion che xe el zogo del porton.la fontanela xe moderna, ma cocola, no me ricordo se e come la iera prima. Sta piazzetta la go scoperta miga tanti anni fa, se vedi che no iera zona che frequentavo. e dir che là vizin xe un centro civico ottimo e senza code


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Questa la targa che ga voludo la circoscrizion:

Immagine


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Ghe iero un anetto fa (circa), che gavevimo deciso de far un ziro de ste entrade et similia dei tunel soteranei! La iera tuta diferente...coi auti parchegiai.
Me par sai mejo cussì...e i ga fato benon a no tirar zò quel che per me xè un monumento.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
refolo

piazza del fontanon

Messaggio da refolo »

Me da' tutto dei famosi Funghi che iera in Piazza Hortis...
mia zia stava in Via Sergio Laghi....

la me go' fatto una notte in rifugio senza poder vegnir fora, mi e mia mamma e centinaia de persone.

gavemo dovesto spettar quei dell'Umpa e semo vegnudi fora con una scala interna,perche' el rifugio, co l' entrata dove che se giogava el tennis,

xe stada distrutta dalle bombe......comunque grazie, bellissime, se la fontana xe nova ancora meio, mi non la gavevo mai vista.

maria aka refolo


refolo

piazza fontanon

Messaggio da refolo »

Se parle de viale D'Annunzio, sotto la Galleria de Via Molin a vento? allora non ghe iera ne fontane , ne funghi!

La galleria, co mi andavo al Carniel, iera la riserva de tutto quel chel popolo ga' dona' al partito fascista.

Rame-Otton- e tante altre robe......

maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Caveme una curiosità: de quando xe Piazza Puecher? perchè mi nele mie cartine de inizio secolo no la vedo... e come mai del Fontanon, che via del Fontanon iera l'atual via Felice Venezian ( e me par che se legi ancora de qualche parte el vecio nome..) ? ghe iera veramente un fontanon? esisti foto? Rutteri no ghe ne parla, ghe par forsi una zona poco nobile, qualchedun ga el solito Zubini?


refolo

piazza del fontanon

Messaggio da refolo »

Me go' sbaglia', credo che quel del tunnel iera P.zza Carlo Alberto?

ma gavevo solo che 9 anni, dove' scusarme.

Comunque, go dado tutte le mappe nove della citta' a mio zenero, ma non me ricordo de aver visto, sia chel nome Puecher e nianche Fontanon!

Ma siccome manco tanti anni tutte le vie xe stade rinominade.

Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Refolo, no penso che te sia cussì vecia de gaver visto tute le piazze dal 1918 in poi! :-D :-D :-D
mi nela mia piantina del 1910 no la vedo..
comunque, de sti sfiatatoi ghe ne xe sia un in Piazza Puecher sia un in Piazza Carlo Alberto :-D


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Orca, devo eser piu` vecio de quel che me sento. :-D Ai mii giorni, e senza dubio a quei dela mio periodo, demoghe o cavemoghe dieci ani, la piazeta jera ciamada piaza dei Giuliani. e si, ghe jera un fontanon, anche se personalmente no me lo ricordo.

Immagine

In ogni modo sta foto lo mostra 'bastanza ben. Quel che me ricordo ciaramente xe el sfiatatoio de cemento e el mercato de fiori e verdura cussi` indafara` che se trovava su sto posto.

In fondo la via Caprin che la jera blocada dele colonete per fermar el trafico. Sta via jera cariga de fritolini, e pasando se sentiva sto bon odor pe pesse frito, che ancora ogi rivo a sentir e che me stuziga el palato. La sfociava in via dela vento vizin ala piaza Goldoni.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

bela foto, grazie!


Torna a “Quartieri e rioni”