i MARCHI e TRAMONTINI!

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

i MARCHI e TRAMONTINI!

Messaggio da refolo »

I Marchi gaveva la fabbrica dei peumatici in via Vidali, dopo i se ga' trasoprta' in via Caccia 13 e dopo andadi in un'altro ogo che non so! perche' iero za qua' in Australia.

I Tramontini, maestri de scola guida i iera ai lati del nostro building....cioe' a sinistra scola guida a destra autorimessa a pagamento.

Mi gavevo l'auto, parcheggiada a prezzo speciale, perche' i me conoseva de picia, papa mio riparava le scarpe, una man lava l'altra, e due lava el viso?

Se poderia saver cossa che xe sucesso de tutte ste ditte, che da quel che vedo i fioi????????????? xe sparidi nessun ghe interessa de niente, tutti protesta, nessun lavora? scrivo questo per Nevada ela la xe del mio rion?

Maria aka refolo!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: i MARCHI e TRAMONTINI!

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto:I Marchi gaveva la fabbrica dei peumatici in via Vidali, dopo i se ga' trasoprta' in via Caccia 13 e dopo andadi in un'altro ogo che non so! perche' iero za qua' in Australia.
se dele gomme dei pneumatici i se ga esteso a altri tipi de gomme, i xe deventadi i Marchi Gomma, che ga cominciado nei anni 50 con un per de nogozietti, ma se vedi che i la ga intivada ben perchè adesso i ga diferenti magazzini, più o meno tuti nela zona del Borgo teresian fra via Valdirivo, via Milan, via della Zonta, circa là dove che xe Zimolo e le altre pompe funebri ( a proposito de comerci, gavè notado che nei ultimi anni xe cressude le imprese de funerai?). Marchi ga lavorado tuto in famiglia, fra fradei e cugini. La signora Marchi xe morta propio un per de settimane fa, povera.
Dei Tramontini no so , ma no li go mai visti fra le scole guida.


Torna a “Industrie e comerci”