Aperture domenicali

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Aperture domenicali

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Su il Tuono de fine luglio i rispolverava qualcossa a proposito de aperture domenicali .... come funzionava a Trieste nel 1905 ? (Riassumo):
i conta anche l'orario de lavoro de fiorai, lattai, panettieri a quell'epoca? :-D :-D :-D
ancora nei anni '50 ale sette de mattina latteria e panetteria iera za averte.. prova a dirghe adesso! :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Aperture domenicali

Messaggio da Nona Picia »

Anche le macellerie iera verte e prima dele sette de matina. Mia nona a quel'ora la iera zà de ritorno col pan,late e carne....E ancora nei anni 60 la lateria iera verta de domenica matina. E oltretutto una volta no i verzeva ale 7 e meza, ma ale 6.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Aperture domenicali

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Però no stemo dimenticarse che el late, nele botiglie de vetro, durava un giorno.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Aperture domenicali

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Però no stemo dimenticarse che el late, nele botiglie de vetro, durava un giorno.
no so, perchè de noi vegniva ancora la dona del late , e quel durava un per de giorni, dopo boido. In lateria ciolevimo ovi, quando che no vegniva la signora Galllina a portarneli ( no ve digo le ridade co ga sentido una mia amica: xe qua la Galina che ne porta i ovi _ e la sa sonar la campanela? :shock: ).E el pan se lo cioleva fresco ala matina giorno per giorno.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Aperture domenicali

Messaggio da Nona Picia »

Quando de noi la vigniva la dona del late, la vigniva ogni giorno a circa metà matina e noi andavimo con la tecia a ciorlo zò in giardin, Ela col misurin de un litro o de mezo la ne dava quel che ne serviva..... bei tempi quei!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Industrie e comerci”