Pasta Zara

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasta Zara

Messaggio da babatriestina »

Pasta al uovo, cola machineta a man,se fa in diese minuti. Qua adesso va anche latre marche tipo la Garofolo, e la Molisana, che po la proprietari xe meza triestina, xe Marina Colonna fia de una Cosulich, la conossevo de cpicia co la vegniva a trovar la nona triestina. Qua la pasta xe in media su 1 euro al pacheto d e mezo chilo.. più o meno a seconda del amarca o dele oferte. E Lidl ga pasta che i ciama "italiamo" ma bisogna leger el eticheta: perché qualcheduna xe fata in Italia con grano italian, altra xe fata in Italia ocn grano UE e anca non UE. Se po semo sicuri che quel italian ga meno fufignezi dle estero, no saveria dir.
Inveze son rabiada che no trovo più le scatole per far pizza, le se ciamava Catarì, iera farina za con lievito e una scatola d epalati, se impastava, se meteva el condimento,s e infornava e vegniva un apizza casalinga decente e senza quei bordi duri che con quele pronte me go schegiado più d euna volta un dente. Adesso cole nove farine per pizza no le me lievita più come una volta.. le me resta basse. E mi go ancora denti veri e voio tegnirmeli cari fin che posso..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Industrie e comerci”